لوازم خانگی

گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می‌فروشد


با روز شکرگزاری در تقویم میلادی و جمعه سیاه، گوگل همه محصولات فروشگاه خود را با تخفیف می فروشد، از جمله تلفن های جدید پیکسل و لپ تاپ های پیکسل بوک. به طور خلاصه، جمعه سیاه روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده است و مردم برای خرید اجناس با تخفیف در چنین روزهایی به فروشگاه ها می روند.

در این میان شرکت های مختلف محصولات خود را با تخفیف های قابل توجه عرضه می کنند و فرقی نمی کند که صحبت از گوشی، لوازم خانگی و سایر ملزومات زندگی باشد. گوگل همچنین امسال تمامی محصولات سخت افزاری موجود در فروشگاه را با تخفیف های عالی ارائه می دهد. جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت، پیکسل 3، با قیمت 150 دلار با قیمت پایه 649 دلار به فروش می رسد. Pixel 3X نیز با 200 دلار تخفیف با قیمت پایه 699 دلار در دسترس خواهد بود. این گوشی ها علاوه بر داشتن آخرین نسخه اندروید که اندروید پای است، به سخت افزار بسیار خوبی نیز مجهز هستند. پردازنده اسنپدراگون 845 در کنار 4 گیگابایت رم به اضافه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات سخت افزاری این گوشی ها را تشکیل می دهد.

به غیر از تلفن های همراه، سایر محصولات گوگل که معمولاً با دستیار گوگل مرتبط هستند نیز با قیمتی کاهش یافته در دسترس هستند. برای مثال Google Home Hub با قیمت 50 دلار و با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. گوشی های هوشمند گوگل هوم و گوگل هوم مکس نیز 50 دلار تخفیف دارند که به ترتیب 79 و 349 دلار قیمت دارند. در نهایت، اسپیکر هوشمند Google Home Mini با قیمت 24 دلار با قیمت گزاف 25 دلار به فروش می رسد.

Google Pixel Book با 300 دلار تخفیف، بیشترین تخفیف در فروشگاه Google است.

دانگل های Chromecast و Chromecast Ultra نیز به ترتیب 10 و 20 دلار قیمت دارند و در جمعه سیاه با قیمت 25 و 49 دلار در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، هدفون‌های بلوتوث گوگل که بیشتر با نام Google Pixel Buds شناخته می‌شوند، 50 دلار تخفیف 109 دلاری دارند. لپ‌تاپ Pixelbook نیز با قیمت 300 دلار و 699 دلار به فروش می‌رسد که گران‌ترین کالا در فروشگاه گوگل است.

این تخفیف ها و به طور کلی بلک فرایدی تا دو روز دیگر یعنی اول آذر برقرار است.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا