لوازم خانگی

9 گوشی هوشمند برای 9 برنده؛ جام برترین‌های ای بی سی مگ


[بروزرسانی 25 آذر] آخرین مهلت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ ای بی سی مگ مگ کاپ روز دوشنبه 19 آذرماه به پایان رسید. روز شنبه 15 آذرماه رویدادی با عنوان “مراسم جوایز کاپ مگ ای بی سی مگ” با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران برند برگزار شد. در این مراسم به برندگان تندیس از بهترین محصولات و برندها اهدا شد. همچنین در بخش آخر، قرعه کشی بین شرکت کنندگانی که در 9 رشته مختلف به کاندیدای برتر رای داده بودند، انجام شد. این مراسم توسط ای بی سی مگ و ای بی سی مگ مگ به صورت زنده در اینستاگرام پخش شد. برندگان تا ساعاتی دیگر اعلام خواهند شد.

ای بی سی مگ مگ دوشنبه 12 مارس شروع می شود و تا یک هفته ادامه دارد. با شرکت در این مسابقه می توانید شانس خود را برای برنده شدن گوشی هوشمند افزایش دهید Honor 9 Lite تلاش

برای شرکت در مسابقه کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید:

وارد مسابقه شوید

بهترین طیف محصولات و برندها در سال 2018

در مسابقه ای بی سی مگ مگ تاپ کاپ باید از بین محصولات و برندهای منتخب سال 2018 بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

امسال این محصولات و برندها در 9 گروه قرار دارند. این گروه ها به شرح زیر است:

  • گران ترین گوشی
  • بهترین گوشی پرچمدار
  • نوآورانه ترین نوآوری در لوازم الکترونیکی مصرفی
  • بهترین بازی ویدیویی سال
  • موفق ترین شرکت در زمینه فناوری دیجیتال
  • پرخواننده ترین کتاب الکترونیکی سال
  • بهترین برند ایرانی لوازم خانگی
  • بهترین برند ایرانی تولید کننده اجناس سوپرمارکتی
  • بهترین برندهای ایرانی در تولید پوشاک و اکسسوری

پس از ورود به مسابقه کافی است به یکی از 9 کاندیدای هر یک از گروه های فوق رای دهید. پس از یک هفته جمع آوری آرا، بهترین نامزدها توسط کاربران ای بی سی مگ مگ مشخص می شوند. در پایان از بین شرکت کنندگانی که به بالاترین کاندید رای داده اند قرعه کشی انجام می شود و هر یک از برندگان این قرعه کشی جایزه Honor 9 Lite را دریافت خواهند کرد.

جوایز ای بی سی مگ مگ که در گذشته با نام جوایز ای بی سی مگ مگ شناخته می شد، از سال 2015 برگزار می شود و یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه گروه ای بی سی مگ از نظر تعداد شرکت کنندگان است.

امسال آنر اسپانسر مسابقه است و برندگان را معرفی می کند. آنر 9 لایت یک گوشی هوشمند میان رده است که به تازگی وارد بازار ایران شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید ویدیوی Honor 9 Lite را تماشا کنید.

بررسی ویدیویی را تماشا کنید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا