لوازم خانگی

منتظر رونمایی از تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ در CES 2020 باشید!


نه تنها در صنعت گوشی‌های هوشمند، بلکه در صنعت تلویزیون، سامسونگ مرزها را جابجا کرده و تلویزیونی را در CES 2020 معرفی خواهد کرد که هیچ حاشیه‌ای ندارد!

معمولا سامسونگ به محدودیت های محصولات خود اعتقاد چندانی ندارد و در بیشتر موارد شاهد معرفی گوشی های هوشمند، لوازم خانگی و … توسط این شرکت با بهره گیری از امکانات و طراحی های بسیار عجیب هستیم. قابلیت هایی که کمتر یا هیچ شرکت دیگری در محصولات خود استفاده نکرده است!

با آغاز سال 2020، سالی که گفته می شود آغاز اوج فناوری های غیرعادی است، سامسونگ تلویزیونی را ارائه می کند که اگرچه از عجیب ترین فناوری موجود در بین تلویزیون ها استفاده نمی کند، اما در نوع خود می تواند بسیار عجیب باشد! جدا از تصاویر باکیفیت تلویزیون های این شرکت و فناوری نمایشگر منحنی، این بار با محصولی روبه رو هستیم که از چهار طرف هیچ حاشیه ای ندارد و به گونه ای که می توان گفت 100 درصد آن نمایشگر است. !

حاشیه ها، چه در گوشی های هوشمند و چه در تلویزیون ها، در سال های اخیر در سطح پایینی بوده و واقعاً آزاردهنده نیستند. اما طراحی یک محصول بدون حاشیه جالب است! وب سایت آلمانی 4KFilme تصاویری از تلویزیونی منتشر کرده است که ادعا می کند به آخرین محصول سامسونگ مرتبط است و این شرکت می خواهد در CES 2020 ارائه کند.

به گفته این وب سایت، سامسونگ این تلویزیون را به پشتیبانی از کیفیت فوق العاده 8K مجهز کرده و قرار است آن را با شعار «قدرت آینده را در همه مرزها تجربه کنید» رونمایی کند. متن لوگو به زبان آلمانی در سایت منتشر شده است و ممکن است با آنچه سامسونگ در ذهن دارد متفاوت باشد!)

تلویزیون سامسونگ تلویزیون سامسونگ

با توجه به SamMobile که ادعا می کند سامسونگ فقط چنین طراحی را برای مدل 65 یا بالاتر در نظر گرفته است، به نظر می رسد دستیابی به چنین فناوری در صفحه نمایش های کوچک دشوار باشد. البته این ممکن است به دلیل تمایل سامسونگ به تمایز بین مدل های پیشرفته تر و ارزان تر باشد!

همچنین عنوان شده است که این تلویزیون با تمام تلویزیون هایی که سازندگان ادعای حاشیه ای بودن آنها را داشته اند متفاوت است. در واقع این محصولات حاشیه های بسیار کمی داشتند و در عین حال که می شد از آنها چشم پوشی کرد اما وجود آنها را نباید انکار کرد. اما سامسونگ محصولی تولید کرد که واقعا هیچ حاشیه ای نداشت و با لحیم کاری صفحه نمایش به بدنه خود تلویزیون به این طراحی دست یافت! حواشی به جرأت می توان گفت که تمامی شرکت های تلویزیونی و حتی گوشی های هوشمند راه های زیادی را برای خلاصی از شر آنها امتحان کرده اند!

اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه، قیمت احتمالی، مدل های مختلف و جزییات کلی این محصول در دسترس نیست و در مورد ارائه این محصول در نمایشگاه CES 2020 باید اضافه کنیم که به احتمال زیاد شاهد رونمایی از این تلویزیون خواهیم بود. در مراسم حضور داشته باشید. زیرا سامسونگ تولید انبوه خود را در ماه فوریه آغاز خواهد کرد و این خود نشان دهنده این است که به زودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

نگرانی هایی در مورد خرابی قطعات داخلی و جدا شدن صفحه نمایش از بدنه وجود دارد و تاکنون با انتشار این خبر افراد زیادی در این مورد صحبت می کنند اما یکی از آشنایان با روند ساخت این محصول چیزی نگفته است. در مورد آن سامسونگ کرد اولین شرکتی است که به این طراحی منحصر به فرد دست یافته است.

لازم به ذکر است که این شرکت مدتی است که با سازنده چسب Weldbond همکاری می کند و به کمک آن می تواند گلکسی S11 را کاملا بدون حاشیه عرضه کند. بحث بسیار مشابهی وجود داشت و قرار بود سامسونگ با اتصال صفحه نمایش به بدنه به این مهم دست یابد. با این اوصاف، همه چیز کاملا منطقی به نظر می رسد و می توان به طراحی بدون حاشیه گلکسی اس 11 و همچنین تلویزیون بدون حاشیه امیدوار بود!

بیشتر بخوانید: تصاویر نهایی گلکسی اس 11 طراحی شگفت انگیز صفحه نمایش را نشان می دهد!

منبع: گوشی موبایل

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا