لوازم خانگی

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای 97 دیجی‌کالا


ای بی سی مگ امسال طبق سنت سالهای گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانه یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از 26 تا 30 آذرماه 97 برگزار می کند.در یلدای شگفت انگیز 97 برندهای ایرانی و بالا – محصولات با کیفیت نقش ویژه ای دارند. این جشن با همکاری و همراهی بیش از 3000 فروشنده و شرکت منتخب ایرانی از میان 15000 فروشنده پلت فرم مارکت پلاس برگزار می شود. در جشنواره شگفت انگیز یلدای امسال به 200 هزار نوع کالا (از مجموع یک میلیون کالای مختلف) نشان ویژه یلدا تعلق می گیرد.

ای بی سی مگ از برندها و شرکت های ایرانی در یلدای 97 حمایت می کند

یلدای شگفت انگیز 97 جشنی ایرانی است که هدف آن ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی است. ای بی سی مگ 1500 برند با کیفیت ایرانی را در جشن خرید اینترنتی ایرانیان همراهی و پشتیبانی می کند.
کمیسیون فروش ای بی سی مگ برای محصولات باکیفیت ایرانی در این جشنواره صفر است. همچنین پورسانت ای بی سی مگ از فروشندگان محصولات ایرانی با عملکرد خوب صفر است. همچنین ای بی سی مگ در این جشنواره جایگاه های ویژه ای برای محصولات ایرانی دارد و محصولات ایرانی در تمامی صفحات ای بی سی مگ حضور دارند.

جشن یلدا ای بی سی مگ

تجربه خرید سرگرم کننده برای ایرانیان

ای بی سی مگ با رعایت مهمترین اصول خود، مشتری محوری، در حال بهبود و توسعه ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر عملکرد فروشندگان در پلتفرم مارکت است. بهبود و شفاف سازی عملکرد فروشندگان در هر شرایط اقتصادی و در بخش های مختلف از جمله قیمت گذاری، پرهیز از تخفیف های کاذب، بهبود فرآیند ارسال و عودت سفارشات، ایجاد ورودی های حساس در مرکز پردازش برای جلوگیری از ورود کالاهای غیر اصل، متمایزسازی منتخب. فروشندگان با عملکرد و رتبه خوب بخشی از این فعالیت ها بر اساس نظر مشتری و مسدود کردن فعالیت های فروشندگان ضعیف هستند. همچنین حمایت بیشتر از مشتریانی که به هر دلیل تجربه خرید ناخوشایندی را داشته اند هدفی است که در تمامی بخش ها دنبال می شود. بخش قابل توجهی از این ابزارها که با استفاده از تکنیک های داده کاوی (داده کاوی) و با کمک معاونت های پژوهشی و دانشگاهی کشور توسعه یافته اند، هم اکنون پیاده سازی شده اند و ای بی سی مگ آماده استقبال از یلدای شگفت انگیز 97 است.

ای بی سی مگ رکورد: گزارش خرید آنلاین ایرانیان

ای بی سی مگ به زودی برای اولین بار گزارشی با عنوان « رکورد ای بی سی مگ » منتشر می کند. این گزارش بر اساس حقایقی درباره رفتار مصرف کننده مصرف کنندگان در بستر اینترنت تهیه شده و خلاصه ای از سلایق ایرانیان در خرید کالاهای مختلف را ارائه می دهد. این گزارش همچنین شامل اطلاعات و آمارهایی همچون پرفروش ترین برندهای ایرانی در گروه های مختلف کالایی، زمان اوج خرید و پرفروش ترین کالاهای سال می باشد.
ترویج فرهنگ خرید محصولات ایرانی، شفافیت بیشتر و حمایت و ارائه برندهای باکیفیت ایرانی به مردم از مهمترین اهداف این گزارش است.

ای بی سی مگ مگ

چهارمین دوره مسابقات Abcmag Meg of the Best Cup که از 12 تا 19 آذر 1397 برگزار شد، به عنوان بستری است که نظرات ایرانیان را در مورد محبوب ترین برندها و محصولات ارائه شده در سال گذشته منعکس می کند.
این مسابقه در 9 گروه شامل بهترین برند ایرانی تولید کننده لوازم خانگی، برند ایرانی تولید کننده سوپرمارکت و محصولات غذایی، پرکارترین برند پوشاک و لوازم جانبی ایرانی، گران ترین گوشی، بهترین گوشی پرچمدار و … خلاقانه ترین نوآوری در لوازم الکترونیکی مصرفی، بازی ویدیویی سال، موفق ترین شرکت دیجیتال و پرخواننده ترین کتاب الکترونیک فارسی سال برگزار شد. برندهای برگزیده در مراسم ای بی سی مگ یلدای 97 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که در این نظرسنجی 410000 رای جمع آوری شد و به 9 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا