لوازم خانگی

از نمایشگاه IFA 2019 چه انتظاراتی داریم؟


نمایشگاه IFA آلمان بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی در اروپا و یکی از مهم ترین نمایشگاه های این حوزه در جهان است که هر ساله مورد توجه اهالی فن و علاقه مندان قرار می گیرد.

امسال نیز مانند فصول گذشته از 15 تا 11 شهریور شرکت های زیادی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا آخرین محصولات خود را برای سال آینده به نمایش بگذارند. از لوازم خانگی و تلویزیون گرفته تا گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌ها، همه محصولاتی هستند که باعث می‌شوند سالانه افراد زیادی برای دیدن آنها به برلین بروند.

امسال هیچ تفاوتی با سال های قبل ندارد. بسیاری از شرکت‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با برگزاری رویدادهای مختلف در حاشیه این نمایشگاه، تمام تلاش خود را به نمایشگاه IFA 2019 بدهند و بار دیگر توجه همه جهان را به خود جلب کنند. شرکت های مطرحی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، هواوی و آچمادی نیز امسال مهمترین رویدادهای IFA 2019 را دارند. طبق اخبار رسمی و غیر رسمی، شایعات و گمانه زنی ها، نگاهی خواهیم داشت به محصولاتی که شرکت های بزرگ دنیای فناوری ممکن است در آلمان ارائه دهند:

تلفن های هوشمند

ال جی

اگرچه کنگره جهانی موبایل (MWC) میزبان جدیدترین گوشی های هوشمند و تبلت ها در بارسلونا در ابتدای هر سال در ابتدای سال است، بسیاری از شرکت ها تمایل دارند از اعتبار نمایشگاهی مانند IFA در اواسط سال برای جلب توجه به محصولات خود استفاده کنند. .

ظاهرا امسال ال جی بخش موبایل IFA 2019 را شکست خواهد داد. تا کنون این شرکت تیزرهایی را برای چندین محصول خود منتشر کرده است که در IFA 2019 رونمایی خواهند شد. مهمترین محصول این شرکت کره ای یک گوشی یا ترمینال با نمایشگرهای متعدد است. مانند آنچه در اوایل سال جاری برای V50 ThinQ معرفی شد.

طبق شایعات، ال‌جی در IFA 2019 اولین گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر را با نام LG G8X معرفی خواهد کرد. همچنین تعدادی واسطه مانند K50S و K40S را ارائه خواهد کرد.

روشنگری کنید او همچنین در IFA 2019 یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. برند هواوی گوشی های هوشمند Honor 9X و 9X Pro را در چین معرفی کرد و ما انتظار داریم که نسخه جهانی آنها را در نمایشگاه خودرو برلین رونمایی کنیم. زیرا سال گذشته، آنر 8 ایکس یک ماه پس از عرضه در چین در نمایشگاه IFA برای بازارهای جهانی رونمایی شد.

AMD نوکیا که صاحب امتیاز گوشی های هوشمند است، رویداد مطبوعاتی خود را نیز برگزار خواهد کرد که طی آن حداقل یک گوشی هوشمند را رونمایی خواهد کرد. با عرضه نوکیا 9 پیور ویو در اوایل سال 2019، انتظار نداریم که شاهد پرچمداری دیگری با برند نوکیا باشیم و انتظار داریم دستگاه های میان رده ای مانند نوکیا 5.2، نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 در IFA ظاهر شوند. 2019 نشان داده خواهد شد.

علاوه بر برندهای ذکر شده، شایعاتی مبنی بر معرفی گوشی هوشمند Xperia 2 به گوش می رسد سونی گزارش. با توجه به اینکه سونی در نمایشگاه سال گذشته از XZ3 رونمایی کرد، انتظار داریم امسال نیز پرچمدار جدیدی را در این رویداد معرفی کنیم.

سونی اکسپریا 2

txt یکی دیگر از برندها در نظر دارد با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی از اولین گوشی هوشمند خود با برند TSual رونمایی کند. همچنین گوشی هوشمند تاشو خود را که در اوایل سال جاری در کنگره جهانی موبایل ارائه کرده بود، به روز خواهد کرد.

اما زمزمه هایی در مورد معرفی محصولات تک زنجیره ای نیز شنیده می شود موتورولا شنیده می شود. از آنجایی که هواوی تا پایان شهریور از سری میت 30 رونمایی نخواهد کرد، بعید است که این شرکت محصولی خاص و جدید در IFA 2019 ارائه کند.

در نهایت از نظر فروش گوشی های هوشمند در رتبه اول جهان قرار دارد که این است سامسونگ مرسم این شرکت کره ای تا چند سال پیش در حاشیه نمایشگاه IFA از سری گلکسی نوت رونمایی می کرد اما با توجه به علاقه این شرکت به معرفی محصولات خود قبل از آیفون های جدید، چندین بار پیش از این نمایشگاه از فبلت های پرچمدار خود رونمایی کرده است. سال ها. در نتیجه انتظار داریم تنها نسخه به روز شده گلکسی فولد را در برلین ببینیم که پیش از این فاش شده بود، اما به دلیل مشکلات عرضه آن به تعویق افتاد. سامسونگ در 5 سپتامبر کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و دقیقا یک روز بعد، در 6 سپتامبر، گلکسی فولد را عرضه خواهد کرد.

تلویزیون

با توجه به اینکه چندین شرکت از تلویزیون های جدید خود در CES لاس وگاس در اوایل سال جاری رونمایی کردند، انتظار نداریم تلویزیون های جدید زیادی را ببینیم. اما مانند سال های گذشته، شرکت هایی مانند ال جی و سامسونگ از فرصت در IFA برای رونمایی از محصولات جدید خود استفاده می کنند، همانطور که اولین تلویزیون 8K خود را در این مراسم رونمایی کردند. علاوه بر این دو شرکت کره ای، تی سی و فیلیپس نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی از نسل جدید تلویزیون ها رونمایی خواهند کرد. همچنین می توان لوازم خانگی مانند نسل جدید یخچال و ماشین لباسشویی را معرفی کرد.

کامپیوتر رایانه

سازندگان بزرگ لپ‌تاپ و کامپیوتر همیشه Computex را به عنوان انجمن اصلی خود در نظر گرفته‌اند، اما این نمایشگاه که به صنعت کامپیوتر اختصاص دارد بزرگترین رویداد فناوری اروپا را از دست نخواهد داد. طی سال‌ها، شرکت‌های بزرگی مانند ایسر، ایسوس، دل و لنوو مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ، رایانه‌های شخصی و محصولات مرتبط را در IFA ارائه کرده‌اند و مطمئن هستیم که امسال نیز محصولات جدیدی را به برلین خواهند آورد.

سال گذشته، ایسر با صندلی بازی Predator Thronos و لپ تاپ گیمینگ 2 در 1 همه را شگفت زده کرد. هر چند این دو محصول برای استفاده عموم تولید نشدند و کاربران خاص خود را داشتند اما هیجان خاصی به این نمایش دادند. به همین دلیل است که نسل دوم آنها ممکن است در نمایشگاه امسال ظاهر شود.

علاوه بر تولیدکنندگان لپ‌تاپ، اینتل و کوالکام (که مدتی است تراشه‌های لپ‌تاپ تولید می‌کنند) کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهند کرد تا در مورد تراشه‌های جدید خود صحبت کنند.

ابزار پوشیدنی

با وجود معرفی محصولات جدید در هفته های اخیر، تصور معرفی ساعت هوشمند دیگری از برندهای محبوب دشوار است. هفته گذشته گارمین از ساعت ورزشی Fenix ​​GPS رونمایی کرد و Fitbit Versa 2 را معرفی کرد. پیش از این سامسونگ و Fasil از محصولات جدید خود رونمایی کردند.

با این حال، آنر اخیراً دستبند هوشمند Band 5 خود را در چین معرفی کرده است که احتمالاً نسخه اروپایی آن را در IFA 2019 به نمایش می گذارد. شرکت مادر، هواوی، می تواند ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی را معرفی کند. در نهایت انتظار می رود واسیل که قرار بود کلاس جدیدی از ساعت های هوشمند هیبریدی را تا پایان سال جاری معرفی کند، از فرصت ارائه شده در IFA 2019 نهایت استفاده را ببرد.

منبع: The Verge

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا