آشپزی

طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری؛ یک لقمه‌ی خاطره‌انگیز


بیسکویت کراکر یکی از محبوب ترین غذاهایی است که سال هاست مورد تحسین طرفدارانش بوده و هنوز هم به عنوان بیسکویت خوشمزه شناخته می شود. شما همچنین ممکن است خاطرات خوبی از این بیسکویت به عنوان یک زنگ مدرسه سرگرم کننده داشته باشید. کلوچه هایی که خیلی از ما در کیفمان می گذاریم یا از بوفه مدرسه می خریدیم و لذت خوردن را با دوستانمان تقسیم می کنیم. در این مقاله می خواهیم طرز تهیه فینگرفود کیک پنیر را به شما آموزش دهیم، یک فینگر فود خوشمزه و آسان که شما و سایر افراد خانواده، پیر و جوان، تحت تاثیر آن قرار خواهید گرفت. با ما بمان

مواد لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

بیسکویت کراکر نمکی یکی از بامزه ترین بیسکویت ها برای کودکان و بزرگسالان است. با کمی خلاقیت و مواد ساده ای که در خانه دارید می توانید این غذای چوب پنیر جذاب را تهیه کنید.

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

عناصر

  • کراکر نمک: 10 عدد
  • فلفل قرمز: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز: یک قاشق چایخوری
  • پنیر خامه ای: 3 قاشق غذاخوری
  • جعفری تازه: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

1.
برای تهیه این غذای خوشمزه ابتدا پنیر خامه ای، فلفل قرمز خرد شده، جعفری تازه و فلفل قرمز را در ظرفی ریخته و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

2.
وقتی مواد را با هم مخلوط کردیم به مدت نیم ساعت در یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد را بگیرد.

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

3.
وقتی پنیر را از یخچال خارج کردیم، حدود یک قاشق چایخوری از پنیر را روی نمکدان می گذاریم و کاملا خشک می کنیم، سپس یک بیسکویت دیگر می گذاریم.

طرز تهیه کراکر پنیری با غذا

4.
فینگرفود جذاب می تواند یک میان وعده خوشمزه و مقوی برای بچه ها باشد. می تواند میز پذیرایی شما را زیباتر کند.

ای بی سی مگMag Talent بستری برای کشف، کسب و انتشار استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، توانایی، انگیزه و اشتیاق برای ساختن ویدیو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره Digicala Mag Talent

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا