لوازم خانگی

چگونه نارضایتی از دیجی‌کالا را پیگیری کنیم؟


به نقل از شهر سخت افزار; آیا از خدمات ای بی سی مگ ناراضی بودید؟ این شکایت را کجا مطرح کردید و چه پاسخی داشتید؟ در این مقاله به بررسی مشخصات تیم پشتیبانی ای بی سی مگ می پردازیم و راه های بیان موضوع و طرح شکایت از تیم پشتیبانی را بررسی می کنیم. با ما بمان
اگرچه فروشگاه های اینترنتی همیشه سعی می کنند محصولات باکیفیت را به مشتریان خود عرضه کنند و اعتبار آنها را حفظ کنند، اما گاهی اشتباهی که یکی از اعضای این زنجیره از عرضه گرفته تا بسته بندی و عرضه مرتکب می شود، شما را به فکر فرو می برد. در مورد این فروشگاه تکان دهید.
در این صورت کاربر ناراضی می تواند با تماس با تیم پشتیبانی فروشگاه راهی برای احقاق حق خود بیابد. در کشور ما می توان گفت که ای بی سی مگ به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی منطقه دارای بزرگترین تیم پشتیبانی در ایران بوده و مانند هر شرکت دیگری همواره تلاش می کند تا سرویس را در وضعیت مطلوبی نگه دارد.

معرفی ای بی سی مگ

به شماره تیم پشتیبانی ای بی سی مگ نگاهی بیندازید

بر اساس اطلاعاتی که ای بی سی مگ در گزارش سالانه خود منتشر کرده است، 336 پشتیبان در ای بی سی مگ وجود دارد و می توانند تمامی تماس های کاربران را در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته پوشش دهند.
به گفته ای بی سی مگ، این فروشگاه به طور متوسط ​​روزانه به 18200 تماس تلفنی پاسخ می دهد. با این حال، برقراری تماس تلفنی تنها یکی از راه های ارتباط با این تیم است.

توییتر، اینستاگرام، لینکدین و ایمیل از دیگر راه های ارتباطی با ای بی سی مگ هستند که بر اساس اعلام این شرکت، طی یک هفته به 817 نمونه در شبکه های اجتماعی این شرکت پاسخ داده می شود، اعضای تیم پشتیبانی ای بی سی مگ در مدت مشابه 9286 ایمیل دریافت کردند. ارائه راه حل برای مشکلات و پاسخ به نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنها. طبق آماری که ای بی سی مگ از مشخصات تیم پشتیبانی خود اعلام کرده است، هیچ تماسی در طول شبانه روز از سوی این تیم نباید بی پاسخ بماند.

چگونه نارضایتی خود را از ای بی سی مگ ابراز می کنید؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سه راه اصلی برای برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا برنامه ریزی در شبکه های اجتماعی برای ابراز مشکلات یا نارضایتی در حین انتخاب، خرید، تحویل، بررسی کیفیت یا بازگشت محصول وجود دارد که طبیعی است می تواند یک راه حل ساده باشد. مانند تماس های تلفنی سریع ترین و شاید واقع بینانه ترین است تا کاربر بتواند به حل مشکلات ادامه دهد و همچنین مشکل دقیق خود را بیان کند.

پشتیبانی تلفنی

در این صورت تماس با مرکز پشتیبانی ای بی سی مگ به شماره 01933000-021 شما را به خط تلفن ای بی سی مگ متصل می کند و می توانید طبق دفترچه راهنما سوال و موضوع خود را مطرح کنید. این مسائل می تواند مربوط به شرایط خرید، شرایط بازگشت، شکایت از طرف تامین کننده و یا حتی تیم ای بی سی مگ در هنگام تحویل باشد.
با این حال، حتی در این صورت، شما به عنوان یک مشتری ممکن است با مشکلی مواجه شوید یا در مورد نحوه برخورد یا پیگیری پاسخگو یا هر موضوع دیگری که برای پاسخگو ایجاد می شود، شکایت کنید. ای بی سی مگ راهی را برای شکایت از اپراتور مسئول باز کرده است تا در صورت عدم رعایت حقوق شما در این مرحله با آن برخورد شود.

پشتیبانی از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل

همانطور که در ابتدای این بخش گفتیم، ای بی سی مگ در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کند و این روشی راحت و سریع برای ابراز شکایت از پشتیبانی و خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه خواهد بود.

ای بی سی مگ در سایر شبکه های اجتماعی پرطرفدار ایرانی مانند اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد که در آن اکانت پشتیبانی رسمی برای کاربران مانند توییتر ارائه شده است. البته اکانت رسمی وبسایت فروشگاه ای بی سی مگ نیز در دسترس کاربران است و سعی می کنیم به نظرات آنها چه به صورت دایرکت و چه از طریق پست پاسخ دهیم.
جالب است بدانید حداکثر اندازه توییت های مربوط به ای بی سی مگ بین ساعت 16 تا 24 ارسال می شود و حداکثر زمان پاسخگویی 4 ساعت است. بیشتر این پیام‌ها در رسانه‌های اجتماعی حول محور ردیابی پست‌ها، درخواست و انتقاد از برخی اعمال کالاهای دیجیتال است.

ایمیل یکی دیگر از راه‌های پشتیبانی از Digitala است که اگرچه به اندازه رسانه‌های اجتماعی و تماس‌های تلفنی محبوب نیست، اما طبق گفته دیجیتیکا، هنوز حدود 9300 ایمیل در هفته دریافت می‌کند. می توانید از طریق آدرس ایمیل اطلاعات کسب کنید[at]با digikala.com ارتباط برقرار کنید.

نظارت بر مسئولیت پذیری اپراتورهای پشتیبانی

برای این کار پس از تماس با ای بی سی مگ (هر یک از روش های بالا موثر است اما در اینجا مراحل روش تلفنی را با هم مرور می کنیم) و با واحد پشتیبانی تماس بگیرید، با وارد کردن شماره تماس در قسمت بازخورد، با یک مدیر تماس بگیرید تا مراقب وضعیت خود باشید
به گفته تیم مدیریت ای بی سی مگ، در این صورت اگر شکایتی مبنی بر برخورد نامناسب یا نامناسب به تیم پشتیبانی صورت گیرد، ای بی سی مگ با بررسی تمامی مکالمات و ارتباطات با تیم پشتیبانی، اقدام به بررسی حقوق ادعایی مشتری بر اساس عدالت خواهد کرد. البته به آرامی ای بی سی مگ اعلام کرد که در صورت اثبات اشتباه و آسیب رساندن به تیم پشتیبانی با کارمند اشتباه برخورد می شود.
با این حال ای بی سی مگ با ساختاری سازمان یافته سعی در رفع نیازهای کاربران دارد. از سوی دیگر، جبران خسارت مالی و بازپس گیری اصل وجه به کاربر، حتی اگر ای بی سی مگ تامین کننده کالا نباشد، از تعهداتی است که خود ای بی سی مگ در قبال آن مسئولیت دارد.

نارضایتی از ای بی سی مگ

نتایجی که اظهار شده

به گزارش ای بی سی مگ در گزارش سالانه خود، کمترین میزان رضایت در رده محصولات پرتقاضا در اقلامی مانند «لوازم غیر برقی»، «خودرو، گجت و ادارات» و «لوازم جانبی الکترونیک» رخ می دهد.
اما در نهایت اگر کاربر ای بی سی مگ هستید و خریدی انجام داده اید یا در برخورد با کارکنان و تیم ای بی سی مگ مشکل دارید، می توانید این موضوع را با خدمات مشتری ای بی سی مگ (طبق روش های فوق) در میان بگذارید تا قوانین و چارچوب های حقوق مشتری را بررسی کنید. تخلفات و شکایات ای بی سی مگ سعی کرده در هر مرحله حتی پس از خرید و استفاده از محصول راه را برای انتقاد و شکایت باز کند و در نظر دارد تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کند.
نظر دوستان در این مورد چیست؟ آیا خرید یا تماسی با ای بی سی مگ داشته اید که باید از آن انتقاد یا شکایت کنید؟ برخورد تیم پشتیبانی با شما در این مورد چگونه بود؟

این مقاله ابتدا در شهر سخت افزار منتشر و در اتاق تحریریه ای بی سی مگ بازنشر شده است.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا