آشپزی

طرز تهیه فیله استریپس مرغ خانگی، سالم و خوشمزه


امروز در ای بی سی مگمگ طرز تهیه نوار مرغ خانگی سالم و خوشمزه را به شما آموزش می دهیم. نوار مرغ یا نوار مرغ، فست فودهای خوشمزه ای هستند که به راحتی در رستوران ها پیدا می شوند اما چندان سالم نیستند. با دستور ما می توانید فیله مرغ سوخاری مورد علاقه خود را در خانه و سالم تر تهیه کنید و در کنار دوستان و خانواده نوش جان کنید.

مرغ سوخاری همیشه یک انتخاب عالی است که هیچکس پشیمان نخواهد شد. نوار فیله نیز یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین انواع مرغ سوخاری است. در ضمن فیله مرغ ارزش غذایی بالایی دارد و اگر خوب پخته شود بافتی بسیار نرم و خوش طعم خواهد داشت.

غذاهایی مانند فیله یا ناگت مرغ از جمله غذاهایی هستند که علاقه مندان در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند. هیچ کس به یک بشقاب مرغ سرخ شده و سیب زمینی سرخ کرده نه نمی گوید. بنابراین حتی اگر در خانه بهانه ای برای نخوردن مرغ دارید، مطمئن شوید که با این دستور غذا می توانید طعم مرغ را دوست داشته باشید.

با ما همراه باشید تا ترفند تهیه نوار مرغ خوشمزه، پف دار و خوشمزه را یاد بگیرید. همچنین می توانید آرشیو کلاس های آشپزی ای بی سی مگمگ را مرور کنید و دستور العمل های ناگت مرغ، پیتزا مکزیکی و ده ها غذای هیجان انگیز دیگر را بررسی کنید.

مواد لازم فیله

مواد لازم (برای 3 نفر)

  • فیله مرغ: 400 گرم
  • آرد صفر: یک و نیم پیمانه
  • نشاسته ذرت: 3 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • سس کچاپ: 2 قاشق غذاخوری
  • سس فلفل قرمز: 2 قاشق غذاخوری
  • شیر: یک و نیم فنجان
  • لیموی تازه: 2 عدد
  • نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، پیاز، پاپریکا، آویشن و کاری: به میزان لازم

مواد لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه نوار مرغ (نوار مرغ)

طرز تهیه کشک

1.
ابتدا باید کشک را برای چاشنی آماده کنید. برای تهیه ماست شیر ​​را در ظرف مناسبی بریزید سپس آبلیمو را به آن اضافه کنید و 10 دقیقه صبر کنید. بعد از 10 دقیقه، کشک مانند شکل آماده است.

ماریناد را برای نوارهای مرغ آماده کنید

2.
بعد از آماده شدن شیر فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز، پودر پاپریکا، پودر آویشن، پودر کاری، 2 قاشق غذاخوری سس کچاپ، 2 قاشق غذاخوری سس چیلی، یک عدد تخم مرغ و دلمه را اضافه کنید. سپس نمک را اندازه بگیرید.

فیله مرغ را مرینیت کنید

3.
پس از آماده شدن ماریناد، نوارهای مرغ را در آن خوابانده و حداقل 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند و مواد خیس بخورند.

آرد و ادویه ها را مخلوط کنید

4.
در همین حین آرد سفید، نشاسته ذرت، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز، پودر پاپریکا، پودر آویشن، پودر کاری را مخلوط کرده و نمک را اندازه می کنیم. همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر را به آرد اضافه کنید.

چگونه نوارهای مرغ را در آرد بغلتانیم و پوست بگیریم

5.
بعد از 2 ساعت برش ها را از یخچال خارج کرده و یکی یکی در آرد و آب سرد و دوباره آرد بغلتانید تا دور تا دور آن ها به صورت پوسته درآید.

طرز تهیه نوار مرغ

6.
می توانید مراحل بالا را تا دو بار تکرار کنید تا مقیاس های بیشتری در اطراف اسلاید ایجاد کنید.

نحوه سرخ کردن نوار مرغ

7.
فیله ها را در روغن متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​سرخ کنید. زمان مناسب پخت هر قطعه در این شرایط 12 تا 15 دقیقه است.

توجه داشته باشید که درجه حرارت بالا باعث می شود لایه بیرونی به سرعت سرخ شود و در وسط نوارهای مرغ خام بماند.

همچنین نباید تابه یا قابلمه را با برش هایی پر کنید تا فاصله مناسبی بین آنها وجود داشته باشد.

طرز تهیه نوار مرغ

8.
فیله ها را به صورت ساندویچ یا ساندویچ با سبزیجات سرخ شده و سیب زمینی سرو کنید. نوش جان!

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا