لوازم خانگی

طبق یک گزارش جدید تعطیلی بخش موبایل LG قطعی شده است


ال جی مدتی پیش اعلام کرد که در حال بررسی همه گزینه ها از جمله فروش بخش موبایل این شرکت است. اکنون که ال‌جی نتوانسته مشتری برای بخش موبایل خود پیدا کند، سرانجام مدیران آن تصمیم گرفتند آن را به طور کامل تعطیل کنند.

یک شرکت رسانه ای کره ای اعلام کرده است که ال جی تصمیم گرفته است به طور کلی از تجارت گوشی های هوشمند خارج شود و کارمندان به بخش های دیگر ال جی منتقل خواهند شد. و رسانه ها مدعی شدند که این خبر پس از جلسه هیئت مدیره در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین) رسما اعلام خواهد شد.

موبایل ال جی

این اولین بار نیست که 16 آوریل به عنوان زمان اعلام رسمی تعطیلی تجارت تلفن همراه ال جی اعلام می شود. روزها پیش یکی از اکانت های توییتر اعلام کرد که این خبر در تاریخ ذکر شده به صورت رسمی اعلام می شود و کارمندان این اداره نیز راهی واحد لوازم خانگی خواهند شد. همچنین بر اساس این اکانت توییتر، این احتمال وجود دارد که پس از بسته شدن سگمنت موبایل ال جی، پشتیبانی نرم افزاری این گوشی های این شرکت متوقف شود.

یکی از سخنگویان ال جی به این شایعات پاسخی نداده است و به نظر می رسد باید تا دوشنبه 6 آوریل صبر کنیم. اگرچه ال جی در سال های اخیر موفقیت چندانی در بازار تلفن همراه نداشته است، اما در بازار تلفن همراه در آمریکای شمالی رتبه سوم و در آمریکای جنوبی رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

منبع: Android Authority

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا