لوازم خانگی

الجی برای فروش بخش موبایل خود دنبال مشتری می‌گردد


همانطور که مشخص است، فروش گوشی های هوشمند ال جی اصلا خوب نیست. تا جایی که این شرکت کره ای قصد فروش تجارت موبایلی خود را دارد اما نکته جالب این است که تلاش های این شرکت در این زمینه با شکست مواجه شده است.

ال جی از زمان عرضه G4 در یک مارپیچ نزولی بوده است. این شرکت که تا آن زمان از نظر نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت جزو بهترین ها بود، نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و به رتبه های تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند برسد و مدام ضرر می کرد.

این عملکرد ضعیف ادامه داشت تا زمانی که ال جی اکنون قصد فروش تجارت موبایل خود را دارد، اما متاسفانه حتی این شرکت نیز آمادگی این کار را ندارد. به گزارش کره تایمز، ال جی در تلاش بود تا تجارت تلفن همراه خود را به Vingroup ویتنام بفروشد. اما مذاکرات شکست خورد زیرا دو شرکت بر سر قیمت به توافق نرسیدند.

طبق گزارش ها، شرکت کره ای مجبور شد به دنبال مشتری دیگری بگردد زیرا شرکت ویتنامی Vingroup قیمتی کمتر از حد انتظار برای خرید تجارت تلفن همراه ال جی به آن پیشنهاد داده است. همچنین به نظر می رسد خط تلفن های هوشمند این شرکت که در کشورهای خارجی مانند برزیل و ویتنام مستقر هستند، تغییر کاربری داده و تولید لوازم خانگی را آغاز کنند.

با این حال به نظر می رسد ال جی همچنان به دنبال یافتن مشتری برای چیپ موبایل خود است. با این حال، حتی اگر این اتفاق نیفتد، به دلیل تجارت گسترده شرکت، به راحتی می تواند لوازم جانبی دیگری را تولید کند. بدون اینکه لزوماً مشتری پیدا کنید.

اما در این بین سوال اصلی این است که تکلیف گوشی رولینگ این شرکت چه خواهد شد؟ محصولی که تا چند هفته پیش خبرهای زیادی از آن می شنیدیم و قرار بود جان تازه ای به تجارت تلفن همراه این شرکت کره ای بدهد، حالا حتی در هاله ای از رمز و راز رونمایی شده است. قبلا شنیده بودیم که ال جی قصد دارد تولید این گوشی را برای مدت نامحدودی متوقف کند. در همین حال، ال جی این اتهامات را رد کرد. یکی از سخنگویان این شرکت اخیرا اعلام کرد که هنوز تصمیمی در مورد آینده گوشی هوشمند خود نگرفته اند.

البته نمی توان امیدوار بود، زیرا به نظر می رسد هنوز گزینه ای برای توقف تولید گوشی ال جی روی میز وجود دارد. از سوی دیگر، انتظار می رود این شرکت به تولید گوشی های سری W خود که به طور انحصاری در هند به فروش می رسد، ادامه دهد. از طرفی گفته می شود که جانشین ال جی وی 60 تین کیو نیز وارد بازار خواهد شد، در حالی که این شرکت به هیچ وجه وضعیت خوبی برای فروش گوشی ندارد و به نظر می رسد تولید و عرضه این گوشی ها موفق باشد. درد را دوا نکن

نه خبر از دست دادن تجارت تلفن همراه ال‌جی و نه توقف تولید یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های تاریخ، LG Rollable، هرگز خبر خوبی نیست. با این حال، حداقل می‌توان امیدوار بود که اوپو یک گوشی تاشو نیز بسازد و حتی گفته می‌شود که فرآیند ساخت آن رو به اتمام است. اما مطمئناً غم انگیز است که بدانیم شرکتی مانند ال جی در بازار گوشی های هوشمند فعال نخواهد بود.

منبع: Android Central

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا