لوازم خانگی

[گالری عکس] میز عسلی لوتوس؛ تلفیق آباژور و میز با سبکی مدرن کلاسیک


در مطالب جدید ای بی سی مگ مگ قصد داریم تعدادی لوازم خانگی تزیینی و خاص با بدنه زیبا و طراحی خلاقانه را در قالب گالری عکس ارائه دهیم. برای این منظور لوازمی را انتخاب می کنیم که علاوه بر زیبایی و ایجاد تغییرات جذاب در خانه، کاربردی نیز باشند. مانند این میز نیلوفر عسلی، ترکیبی خاص و شیک از آباژور و میز.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

میز نیلوفر آبی از مخلوط چوب و فلز ساخته شده است. پایه فلزی باریک و منحنی در یک سر میز را نگه می دارد و در انتهای دیگر پایه آباژور می شود.

نور آباژور فقط از پایین ساطع می شود و فضای اتاق را به صورت عینی و بسیار مطلوب روشن می کند.

رویه میز از یک تکه چوب ضخیم و محکم ساخته شده است. بافت طبیعی و طرح چوب این میز محیطی زیبا و گرم به خانه بخشیده و در دو رنگ مختلف قابل سفارش است.

از میز نیلوفر عسلی می توان به عنوان میز پذیرایی در کنار انواع مبل ها و مبل ها و همچنین دکوراسیونی زیبا و پرنور برای قرار دادن مجسمه، شمعدان یا گلدان مورد علاقه خود در گوشه و کنار خانه استفاده کرد.

طراحی مدرن و در عین حال کلاسیک میز آباژور آن را برای انواع دکورها با سبک های مختلف ایده آل کرده است.

بدنه میز از آلیاژ فلزی است که پس از رنگ آمیزی در کوره برشته می شود و رنگ ثابتی دارد. ارتفاع کل آن 178 طول 60 سانتی متر عرض آن 40 سانتی متر است فضای زیادی در داخل خانه اشغال نمی کند.

نور ملایم و میز کاربردی لوتوس به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان یک تخت خواب و چراغ خواب زیبا در اتاق خواب استفاده کنید.

ای بی سی مگ Mag Talent پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. افرادی با توانایی ایجاد «صندوق ورودی»، «بازبینی» و «مقایسه» ویدیوهای حرفه ای محصولات در ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان برای ساختن نمونه کارها از ویدئوهای حرفه ای برای انواع محصولات موجود در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا