آشپزی

چطور پاستا میگو و اسفناج درست کنیم؟


این بار ای بی سی مگمگ طرز تهیه پاستا با میگو و اسفناج ما آموزش می دهیم؛ یک پاستا دیگر و خوشمزه که فقط در یک ساعت درست می شود.

پاستا یکی از غذاهای سنتی ایتالیاست، اما به تمام نقاط جهان رسیده و به رژیم غذایی اکثر فرهنگ ها تبدیل شده است. هنگام پختن با ماکارونی، دستان خود را باز کنید. پاستا را می توانید با هر سسی که دوست دارید سرو کنید. صدها سس پاستا وجود دارد که محبوب ترین آنها آلفردو، بلوز، پستو و کاربونارا است. اگر سس آلفردو را دوست دارید، فراموش نکنید که قبلا طرز تهیه پنه آلفردو با مرغ و قارچ را به شما آموزش داده ایم.

تا آن زمان، شیرینی هایی هستند که شاید نامشان را نشنیده باشید، اما آنقدر خوشمزه و جذاب هستند که وقتی آنها را امتحان کنید، دوستشان خواهید داشت. یکی از آنها پاستا با میگو و اسفناج است. در این غذا میگوها با سس قارچ و خامه کاملا شیرین هستند و به دلیل بافت لطیفی که دارند سیر کننده خوبی برای پاستا می شوند.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به خاطر بوی آن دوست ندارید میگو بخورید، اما به شما قول می دهیم که با این دستور نه تنها بوی نامطبوعی حس نخواهید کرد، بلکه از طعم و طعم لذیذ آن لذت خواهید برد. بافت سپس شما برنده خواهید شد.

اگر دستور پخت ماکارونی با میگو و اسفناج را دوست دارید، فراموش نکنید آرشیو مطالب آموزشی آشپزی از ای بی سی مگمگ دیدن کنید و از انواع غذاهای ایرانی و فرانسوی، دسرها و شیرینی ها لذت ببرید.

پاستا میگو و اسفناج

مواد لازم پاستا میگو و اسفناج (برای 3 نفر)

  • پنه و پتی فتوچینی: 200 گرم
  • میگو: 250 گرم
  • اسفناج بچه: 150 گرم
  • قارچ خرد شده: 500 گرم
  • شیر: 1.5 فنجان
  • خامه: 200 گرم
  • وزن: 40 گرم
  • پنیر پارمزان: 100 گرم
  • سیر خرد شده: 4 حبه
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پاستا با میگو و اسفناج

قارچ سرخ شده

1.
برای شروع، قارچ ها را با کمی کره تفت دهید و از ماهیتابه خارج کنید.

ماکامبا ناتونو

.
به همان ماهیتابه کمی کره اضافه کنید و میگوها را با نمک، فلفل سیاه و نیمی از سیر له شده به مدت 5 دقیقه تفت دهید. سپس میگو را بردارید. مراقب باشید میگو را زیاد نپزید. پخت زیاد میگو را تقویت می کند.

پاستا اسفناج

3.
بعد از اینکه میگوها از ماهیتابه خارج شدند، سیر و کره را اضافه کرده و کمی تفت دهید. سپس اسفناج را اضافه کنید و تفت دهید تا اسفناج پر شود.

سس اسفناج

4.
وقتی اسفناج نیم پز شد شیر را اضافه کنید.

سس پتی

5.
وقتی شیر داغ شد خامه را اضافه کنید. خامه را باید کمی زود از یخچال خارج کنید تا محیط گرم بماند.

سس با پنیر پارمزان

6.
وقتی خامه در شیر حل شد، نوبت به اضافه کردن پنیر پارمزان می رسد.

سس پاستا با میگو

7.
وقتی سس یکدست شد، میگو و قارچ های سرخ شده را اضافه کنید و هم بزنید تا سس پخته شود.

طرز تهیه پاستا با میگو

8.
وقتی سس کاملا آماده شد پاستا را در آب جوش با کمی نمک و روغن بپزید و روی سس میگو و اسفناج بریزید. پاستا را به آرامی با سس تند مخلوط کنید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا