آشپزی

چطور سینه مرغ شکم‌پر با اسفناج درست کنیم؟


اگر به دنبال یک وعده غذایی کم کربوهیدرات برای شام یا ناهار هستید، سینه مرغ پر از اسفناج با شکلی جذاب و طعمی منحصر به فرد، انتخابی عالی است. پنیر و پارمزان موجود در این غذا طعم بسیار خوبی به مرغ و اسفناج می دهد. طرز تهیه مرغ چرخ کرده با اسفناج و پنیر بسیار ساده است. این ویژگی در کنار طعم لذیذ، این غذا را به انتخابی عالی برای برنامه غذایی هفتگی شما تبدیل می کند. علاوه بر این که برای افرادی که کتوژن مصرف می کنند مناسب است، برای کودکانی که سبزیجات زیادی مصرف نمی کنند، غذای خوبی است. با این قسمت از آموزش تصویری آشپزی با ای بی سی مگمگ همراه باشید تا طرز تهیه سینه مرغ پر از اسفناج را به شما آموزش دهیم.

مرغ شکم پر با اسفناج

مواد لازم برای سینه مرغ پر از اسفناج

  • سینه مرغ بدون استخوان: 3 مثقال
  • اسفناج پخته: 4 قاشق غذاخوری
  • قارچ سرخ شده: 250 گرم
  • پنیر پارمزان: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزا: 4 قاشق غذاخوری
  • پنیر چدار: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 2 قاشق غذاخوری
  • در صورت لزوم نمک و فلفل

خرید سینه مرغ تمام دیجیتال

طرز تهیه سینه مرغ پر از اسفناج

سینه مرغ و اسفناج

1.
اسفناج ها را با قارچ، پنیر پارمزان، پنیر پیتزا، پنیر خامه ای، پنیر چدار، نمک و فلفل در ظرفی بریزید و با قاشق خوب مخلوط کنید.

سینه مرغ پر شده با اسفناج

.
سینه مرغ را با یک چاقوی تیز به اندازه عرض برش دهید تا بتوانید مانند تصویر آن را باز کنید و روی تخته پهن کنید. دقت کنید که چاقو به انتهای سینه مرغ نرسد.

رولت با سینه مرغ با اسفناج

3.
وقتی سینه های مرغ را روی تخته باز کردید، یک لایه سلفون یا کیسه یخچال روی آن قرار دهید و به آرامی با چرخ گوشت یا چرخ گوشت بزنید تا گوشت باز شود و بافت آن گرفته شود.

پر شده با مرغ

4.
سلفون را بردارید و به دو طرف سینه مرغ نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.

رول مرغ و اسفناج

5.
چند قاشق غذاخوری از مخلوط اسفناج، قارچ و پنیر را روی نیمی از سینه مرغ قرار دهید.

سینه مرغ پر شده با اسفناج و پنیر

6.
یک طرف سینه مرغ را روی آن قرار دهید. توجه داشته باشید که باید به اندازه کافی مخلوط اسفناج را در مرکز گوشت قرار دهید تا لبه های آن مطابق شکل باشد.

مرغ، پنیر و اسفناج

7.
تابه را با کمی روغن چرب کنید و مرغ را روی آن قرار دهید. بعد از 10 دقیقه مرغ را به آرامی به مدت 10 دقیقه از طرف دیگر به گوشت تبدیل کنید. می توانید آن را در قابلمه قرار دهید تا قسمت ضخیم مرغ خوب پخته شود.

طرز تهیه و عکس: مریم ابراهیمی

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا