آشپزی

طرز تهیه سیب‌زمینی چوبی ترد و متفاوت با طعم عالی


سیب زمینی سرخ کرده یکی از محبوب ترین میان وعده ها برای خوردن به عنوان میان وعده یا همراه با ساندویچ و فست فود است. این غذا به قدری محبوب است که می توان در مورد آن بحث کرد و شاید برای عده ای توهین و گناهی نابخشودنی به نظر برسد که غذای همبرگر را بدون سیب زمینی سرخ کرده در کنار آن عرضه کنند. در این پست میخواهیم از سری آشپزی ای بی سی مگمگ ایده های جدیدی در مورد این غذا با شما در میان بگذاریم. ایده ای که شاید بیشتر از سیب زمینی سرخ شده دوست داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه سیب زمینی چوبی را به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

درختان سیب زمینی

سیب زمینی سرخ شده یکی از محبوب ترین غذاها در جهان است. این مدل سیب زمینی سرخ کرده بسیار جدید و جذاب و با ایده ای خوشمزه است.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

مخلوط کردن

  • سیب زمینی متوسط: 4 تا 5 مثقال
  • آرد سفید: 1 پیمانه
  • پنیر پیتزا: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر پاپریکا: 1 قاشق چایخوری
  • جعفری خشک: 1 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

1.
برای تهیه این سیب زمینی خوش طعم با هیزم، ابتدا سیب زمینی ها را به قطعات کوچک برش دهید و به مدت 20 دقیقه در آب جوش بپزید تا کاملا نرم شوند.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

.
وقتی سیب زمینی ها پخته شدند در چرخ گوشت ریز خرد می شوند و وقتی سیب زمینی ها داغ شدند پنیر پیتزا و ادویه ها و جعفری خشک را به خوبی با هم مخلوط می کنیم.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

3.
وقتی همه مواد با هم مخلوط شدند، آرد سفید را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا خمیر خوب یکدست شود.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

4.
در این مرحله چسب را به خوبی روی تخته بپاشید و پوره سیب زمینی را روی آن قرار دهید و با سنجاق بچینید (دقت کنید پوره سیب زمینی با سنجاق خیلی نازک نشود، کافی است آنها را بجوشانید).

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

5.
بعد از اینکه خمیر را خوب پهن کردیم با چاقوی تیز به طول یک سانت برش می دهیم و جدا می کنیم.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

6.
در آخر سیب زمینی های چوبی را در روغن داغ فرو می کنیم (به طوری که سیب زمینی ها کاملاً در روغن قرار می گیرند) و روی حرارت ملایم تفت می دهیم تا طلایی و ترد شوند.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و اراده لازم برای ساختن یک فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا