آشپزی

حرفه‌ای‌ترین روش تهیه قهوه موکا در خانه


قهوه نیز مانند چای دارای طرفداران کامل و مشتاقی است و این نوع قهوه دارای طعم های زیادی است. یکی از انواع قهوه که طعم شیرین تری نسبت به بقیه دارد، قهوه موکا است که در تمام کافی شاپ ها به صورت گرم و سرد سرو می شود. در این مطلب از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه حشره کش در منزل و با باریستاهای حرفه ای را به شما آموزش دهیم. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

قهوه موکا

قهوه یکی از پرکاربردترین نوشیدنی هاست و در هر فصل و در هر زمانی قابل استفاده است. اما برخی از قهوه ها طعم منحصر به فرد و متمایزی دارند. قهوه موکا یکی از آنهاست. این نوع قهوه را می توان به صورت گرم یا سرد استفاده کرد.

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

مخلوط کردن

  • کیک خامه ای: 2 قاشق غذاخوری
  • سرو شکلات: 3 مثقال
  • قهوه اسپرسو: یک چهارم فنجان
  • پودر کاکائو: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر: یک قاشق غذاخوری
  • شیر: یک دوز
  • آب جوش: یک قاشق غذاخوری

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

1.
برای تهیه یک قهوه پشه خوشمزه ابتدا شکلات تخته ای را با شکر، پودر کاکائو و آب جوش مخلوط کنید تا شکلات غلیظی به دست آید.

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

.
در این مرحله شیر را به همراه خمیر خامه ای روی آتش بگذارید تا بپزد. البته مراقب باشید که شیر زیاد نپزد; برای نزدیک شدن به دمای جوش کافی است.

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

3.
وقتی شیر داغ شد، شیر را با همزن کف کننده خوب هم بزنید تا روی قهوه آغشته شود تا کف شیر خوبی تهیه شود.

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

4.
حالا همه مواد آماده است. کافی است آن ها را لایه لایه بریزید تا شکل آن به شکل یک قهوه موکای حرفه ای نزدیک شود. ابتدا سس شکلات را در لیوان ریخته سپس اسپرسو داغ را داخل آن می ریزند.

چگونه ماده دافع پشه درست کنیم

5.
در آخر مواد باقیمانده شیر پخته شده را به آرامی داخل آن بریزید و با خامه فرم گرفته و بکینگ پودر روی تفاله قهوه بریزید و سرو کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا