تکنولوژیبرترین های کسب وکار ایرانی

افزایش ممبر تلگرام با روش های بدون هزینه و واقعی

با خرید ممبر تلگرام می توان به کسب و کار اینترنتی خود رونق بخشید و عملکرد درخشانی در تلگرام مارکتینگ به دست‌آورد. برای آن دسته از افراد که نمی دانند معنی کلمه ممبر چیست باید گفت ممبر کلمه ای انگلیسی به معنی عضو است. ممبر تلگرام نیز به افرادی می گویند که در گروه ها یا کانال های این پلتفرم عضو شده باشند.

حال که مشخص شد ممبر تلگرام چیست بد نیست مقدمه ای هم در خصوص خود تلگرام مطرح گردد. تلگرام یکی از پلتفرم های محبوب و پرطرفدار دنیا است که در ایران با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است؛ به  صورتی که، حدود 40 میلیون نفر در داخل کشور حتی یک  بار هم که شده این اپلیکیشن اجتماعی را نصب  کرده اند. این استقبال بی نظیر از تلگرام که تا به امروز هم ادامه دارد، باعث ایجاد گروه و کانال های مختلف کاری و درنهایت، کسب درآمد از تلگرام شده است.

با افزایش ممبر تلگرام واقعی می توان مسیر کاری خود را هموار کرد و سریع تر به اهداف خود دست  یافت. هرچقدر ممبرهای شما بیشتر باشد، بازتاب های بهتری دریافت خواهید کرد و کاربران تازه‌وارد هم سریع تر به شما اعتماد می کنند.

این مزایای عالی باعث شده بسیاری از مدیران تلگرامی به فکر افزایش اعضای گروه یا کانال خود بیفتند و در این راه، از روش های مختلفی استفاده کنند که قطعاً برخی از این روش ها، کارایی لازم را ندارند و برخی دیگر نیز باعث بهتر دیده شدن کسب وکارتان می شود. حال اینکه، چگونه ممبر گروه یا کانال خود را افزایش دهیم، در ادامه توضیح خواهیم داد. با آموزش افزایش ممبر تلگرام همراه ما باشید تا با بهترین روش های عضوگیری آشنا شوید.

افزایش ممبر تلگرام همچون افزایش فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست و به صبر و تلاش زیادی نیاز دارد. البته اگر از طریق خرید ممبر نسبت به افزایش اعضای خود اقدام کنید، سریع تر به هدف خود دست می یابید که این کار هم مزایا و معایب مختص به خود را دارد. در زیر به روش هایی که باعث افزایش ممبر تلگرام می شوند اشاره کرده ایم:

تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند

از فاکتورهای مهم برای افزایش ممبر تلگرام این است که خود را در زمینه تولید محتوا قوی کنید. منظور از تولید محتوا قوی این است که محتوای متنی یا تصویری شما کیفیت لازم را داشته باشد. برای مثال، اگر قصد همکاری در فروش در تلگرام ار دارید یا فروش از طریق یک کانال تلگرامی فروش لباس را اداره می کنید، بایستی تصاویر باکیفیتی از محصولات ثبت کنید و سپس با یک متن جذاب و خاص در کانال قرار دهید.

به این ترتیب، کاربران متوجه فعالیت حرفه ای شما خواهند شد و قطعاً میل بیشتری به ماندن در کانال خواهند داشت. بنابراین سطح کیفی کار خود را تا جایی که امکان دارد ارتقا دهید تا به مرورزمان، افراد بیشتری وارد کانال یا گروه شده و به جمع مشتریان همیشگی شما بپیوندند.

اشتراک گذاری لینک کانال خود در بسترهای اینترنتی پربازدید

با تبلیغات و اشتراک گذاری لینک کانال خود در وبلاگ یا سایر پلتفرم های پرطرفدار می توان به  تدریج تعداد اعضای خود را افزایش داد. شما می توانید یک وبلاگ برای کسب وکار خود راه‌اندازی کنید و در کنار آن، به مدیریت کانال تلگرامی خود هم بپردازید. به  این  ترتیب، اشتراک گذاری لینک کانال در صفحه وبلاگ یا در صفحه اینستاگرامی تان باعث افزایش ممبر خواهد شد.

البته باید در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، فعالیت پیوسته و با کیفیتی داشته باشید یا بر روی وبلاگ خود از نظر سئو کار کنید تا بازدیدهای آن افزایش یابد. بنابراین با فعالیت حرفه ای و مستمر در تلگرام و سایر پلتفرم های ارتباطی می توان به تعداد ممبرهای خود افزود و به دنبال آن، به فروش قابل قبولی دست یافت.

انجام تبلیغات در کانال های تلگرامی خاص

منظور از کانال های تلگرامی خاص کانال هایی هستند که به  صورت تخصصی به معرفی کانال های مختلف می پردازند. با سپردن تبلیغات گسترده تلگرامی خود به این نوع کانال های تبلیغاتی می توانید کار خود را گسترش داده و به افزایش ممبر تلگرام بپردازید. ضمن اینکه، سعی کنید کانال هایی را انتخاب کنید که معتبر هستند و دنبال کنندگان زیادی دارند. برای یافتن کانال های تبلیغاتی مناسب هم می توانید به سراغ موتورهای جستجو رفته و به دنبال کانال های تبلیغاتی معتبر بگردید.

برگزاری مسابقه یکی از ترفندهای مورداستفاده در تلگرام، اینستاگرام و سایر بسترهای اجتماعی محبوب است که افراد بسیاری از طریق آن، موفق به جذب دنبال کننده میلیونی شده اند. شما می توانید این مسابقه را به روش های مختلف و هرچند وقت یک بار برگزار کنید. برای نمونه، ماهی یک بار مسابقه ای ترتیب دهید و از بین دنبال کنندگان خود به یک نفر جایزه دهید. این کار باعث می شود ممبرهای شما نه  تنها از گروه یا کانال خارج نشوند بلکه به طرفداران شما هم تبدیل شوند.

فعالیت در سوپر گروه های تلگرامی

با فعالیت در سوپر گروه های تلگرامی می توانید با افراد بیشتری آشنا شوید و دایره طرفداران خود را گسترش دهید. البته بایستی تبلیغ گروه یا کانال خود را در گروه هایی قرار دهید که اجازه این کار را به شما می دهند؛ در غیر این صورت، ربات گروه بلافاصله بعد از درج تبلیغ اقدام به حذف شما و تبلیغ مربوطه می کند.

تبادل با سایر گروه ها و کانال های تلگرامی

آخرین روش افزایش ممبر تلگرام مربوط به تبادل با سایر کانال های تلگرامی است. سعی کنید با کانالی به تبادل بپردازید که به حوزه کاری شما نزدیک است. به عنوان مثال، اگر شما فروشنده کیف زنانه هستند، با کانال های مربوط به پوشاک به تبادل بپردازید. این تبادل از روش های رایج کسب فالوور در اینستاگرام بوده که نتیجه بخش است و از طریق آن می توان کاربران بیشتری را جذب کرد.

خرید ممبر از سایت های معتبر

خرید ممبر یکی از راه های افزایش اعضای خود در telegram است که این کار، همان طور که گفته شد مزایا و معایبی دارد. یکی از مهم ترین مزایای آن، دسترسی آسان به هزاران ممبر در کوتاه ترین زمان ممکن است. درواقع، عضوگیری در پلتفرم های اجتماعی، کار سخت و زمان بری است که این سختی کار باعث ترغیب مدیران تلگرامی به خرید عضو شده است.

بنابراین با خرید ممبر تلگرام می توان اعضای خود را بدون دردسرهای این کار افزایش داد و تمرکز و وقت خود را به جای عضوگیری بر روی کیفیت محتوا گذاشت. از معایب این کار هم عدم بازدهی مناسب است؛ به این معنا که، شما یک مطلب را در کانال خود قرار می دهید ولی با وجود ۱۰ هزار ممبر تنها ۱۰۰۰ نفر آن را می بینند که این تناقض نشان دهنده خرید ممبر توسط شما است.

بسیاری از اعضای جدید نیز به محض ورود به کانال شما متوجه این تناقض بارز خواهند شد و ممکن است نتوانند به شما و کیفیت کارتان اعتماد کنند. بنابراین اگر قصد خرید ممبر دارید، توصیه می کنیم از سایت های معتبر و قابل اعتماد این کار را انجام دهید و روند عضوگیری را به  تدریج آغاز کنید تا لطمه ای به اعتماد اعضا وارد نشود.

انواع روش های خرید ممبر تلگرام

علاوه بر روش هایی که در بالا ذکر شد گاهی صاحبان کانال ها یا گروه های تلگرامی به دلایلی تصمیم به خرید ممبر فیک می گیرند. خرید ممبر از راه های متفاوتی امکان‌پذیر است که در ادامه کمی مفصل تر به آن ها اشاره می کنیم.

ممبر پروکسی تلگرام

از مهمترین مشکلات در استفاده از تلگرام فیلتر بودن آن است. بیشتر کاربران برای استفاده از این پلتفرم از پروکسی استفاده می کنند. این محدودیت به فرصتی برای خرید و فروش ممبر تلگرام تبدیل شده است. لابد شما هم هنگام استفاده از پروکسی متوجه شده اید که یک کانال به صورت اد اجباری بالای تمام کانال هایتان قرار می گیرد. این کانال ها همان کانال هایی هستند که ممبر پروکسی خریداری نموده و به عنوان حامی پروکسی مطرح می شوند.

ممبر پروکسی از تبلیغات اسپانسری تلگرام محسوب می شود. کاربران پروکسی هدفمند و واقعی هستند چون در صورت تمایل در کانال عضو می شوند. تبلیغات پروکسی تنها کانال مورد نظر را در بالای تلگرام به نمایش در می آورد ولی عضویت در آن به خود افراد بستگی دارد.

ممبر پاپ آپ کانال

ممبر پاپ آپ مثل همه تبلیغات پاپ آپ به صورت نمایش دادن کانال است. کانال شما برای افراد در تلگرام نمایش داده می شود تا در صورت تمایل در آن عضو شوند. این نوع عضویت نیز اجباری محسوب نمی شود و افراد به انتخاب خودشان ممبر آن می شوند. این ممبر فیک نیست بلکه کاملا واقعی است.

تبلیغات پاپ آپ تنها زمانی که افراد در تلگرام مشغول کار هستند برایشان به نمایش در می آید. در این شیوه احتمال ریزش ممبر بسیار کم است و در افزایش بازدید از کانال تاثیر چشم گیری دارد.

انواع روش های اد اجباری تلگرام

اد اجباری در نسخه های غیررسمی تلگرام مثل هاتگرام، موبوگرام، تلگرام طلایی و غیره اتفاق می افتد. در این نوع عضویت، افراد بدون اطلاع خودشان در کانال ها یا گروه ها عضو می شوند. اضافه شدن ناخواسته را اد اجباری می گویند و فعالیتی پر ریسک است چون نه تنها ریزش ممبر در آن زیاد است بلکه ممکن است به ریپورت شدن از سوی اعضا نیز بینجامد.

اد اجباری تلگرام روش های مختلفی دارد. در روش معمولی افزایش ممبر فیک، کاربر متوجه می شود که وارد کانالی جدید شده است و عموما گروه را ترک می کند. این روش باعث ریزش زیاد اعضا می شود. در روز سایلنت کاربر نوتیفیکیشنی مبنی بر عضویتش در کانال دریافت نمی کند. ممبر هیدن تلگرام از دو روش دیگر تضمینی تر است. در این روش اد اجباری کاربر اصلا متوجه نمی شود وارد کانال جدید شده است. ریزش در این روش کمتر است ولی اصولا کاربران هیدن غیر فعال هستند و کاربر روح محسوب می شوند.

در تلگرام تنظیماتی وجود دارد که جلوی اد اجباری را بگیرد. راهکار اول استفاده از نسخه اصلی تلگرام است. غیر از آن کاربران می توانند در تنظیمات تلگرام با انتخاب گزینه groups and channels وارد بخش privacy and security  شده مشخص نمایند که چه کسانی مجازند آن ها را به کانال ها و گروه های تلگرامی اد اجباری کنند. می توان گزینه هایی مثل مخاطبان سیو شده یا همه افراد را انتخاب کرد. یا اینکه می توان گروهی خاص را تحت عنوان add exceptions محدود نمود.

فعلا نیازی نیست برای افزایش ممبر تلگرام تان هزینه کنید چون قرار است در این مطلب روش های افزایش رایگان ممبر تلگرام را یاید بگیرید. اگر یادتان باشد در مقاله قبلی با موضوع آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است، به یکی از بهترین روش های درآمد زایی اینترنتی و کسب درآمد از تلگرام بدون هیچ سرمایه ای در اینترنت اشاره کردیم و توضیح دادیم که چطور میتوانید درآمد های بالایی از تلگرام داشته باشید. حالا میخواهیم راه ها و روش های اصولی و کاملا رایگان افزایش ممبر(اعضا) را در پیام رسان محبوب تلگرام به صورت حرفه ای بررسی و یاد بگیریم.

از اینجا شروع نکنید !

اگر قدم های قبلی را که در مطلب آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است، به شما گفته بودم به درستی انجام نداده اید ابتدا حتما آنها را انجام دهید سپس به سراغ این مقاله بیایید!

مخاطبین اولیه برای کانال تلگرام کافی نیستند

این خیلی خوب است که برای شروع عضو گیری در گروه یا کانال تان ابتدا سراغ مخاطبان گوشی خودتان بروید اما برای یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای به روش های کارآمد تری برای افزایش اعضا نیاز دارید. بیایم فرض کنیم تا این لحظه شما با اضافه کردن دوستان و آشنایان تان به گروهی با تعداد حدودی ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر رسیده اید و تعدادی هم مطالب و پست های مفید مناسب با موضوع کارتان در کانال تان قرار داده اید ، حالا وقت آن است که به صورت حرفه ای و البته بدون هزینه شروع به جذب ممبر واقعی کنیم.

تبادل گروه ها بهترین روش افزایش رایگان ممبر تلگرام

بهترین روش رایگان که باعث افزایش واقعی اعضای کانال شما میشود و تاثیر بسیار قدرتمندی هم در افزایش ممبر برای شما خواهد داشت ، تبادل سوپر گروه ها و یا کانال های تلگرامی با یکدیگر است. بسیاری از گروه ها و کانال ها هستند که مانند شما در حال پیشرفت و عضو گیری هستند و اعضای آنها تقریبا مشابه با تعداد اعضای کانال شما است ، از همه مهم تر اینکه آنها هم مثل شما دوست ندارند در ابتدای شروع کارشان بابت افزایش اعضا مجبور به پرداخت هزینه شوند و ترجیح میدهند مسیر رشد را رایگان طی کنند. میتوانید با صرف کمی وقت تعداد زیادی از این گروه ها را پیدا کنید و با ادمین های آنها شروع به صحبت برای تعامل و تبادل اعضایتان کنید.

روش تبادل در تلگرام چطوری است و چگونه ممبر تبادل کنیم؟

در این نوع تبادل اعضا ، کانال مقابل یک بنر تبلیغاتی از تبلیغ کانال خودش به شما میدهد تا در کانال تان قرار دهید ، او نیز به صورت موازی همین کار را برای شما انجام میدهد و شما نیز بنر تبلیغاتی خودتان را به او میدهید. این بنر ها معمولا حاوی عکس و متن های تبلیغاتی و از همه مهم تر لینک کانال هر کدام تان میباشد.
این یک معامله خوب کالا به کالاست ، اما بر خلاف تصورتان سود این معامله همیشه مساوی تقسیم نمیشود ، بلکه در این معامله کسی منفعت بیشتری خواهد داشت که بنر تبلیغاتی جذاب تری داشته باشد. به هر میزان که بنر شما جذاب تر و کاربر پسند تر باشد ، قطعا مخاطبین بیشتری هم از سمت کانال مقابل به سمت شما خواهند آمد. در این نوع عضوگیری ها تنها عاملی که حرف اول و آخر را میزند یک بنر جذاب و مخاطب پسند است و اگر بنرتان خوب باشد مطمئن باشید این شیوه یک روش واقعی خوب برای افزایش رایگان ممبر تلگرام است.

تبادل اعضا با شمارش بازدید (تعداد View)

یکی از روش های استاندارد و معمول افزایش رایگان ممبر تلگرام، تبادل اعضای کانال ها با یکدیگر است. شیوه تبادل اعضا میتواند به صورت بازدیدی یا اصطلاحا به صورت View باشد. قبل از اینکه این قسمت را ادامه بدهم باید مطمئن شوم میدانید مفهوم view در تلگرام چیست.

منظور از تعداد ویو (view) چیست؟

هرگاه یک پست تلگرامی درج میشود، درگوشه پایین سمت راست آن مطلب یک علامت شبیه چشم وجود دارد که در کنار آن یک عدد است. مفهوم این عدد این است که این پست تا به حال چند بار دیده شده است.به اضای بازدید کاربران از آن مطلب تلگرام یک عدد آن را افزایش میدهد.پس این عدد تعداد نمایش یک پست را نشان میدهد.
تعداد ویو تلگرام

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر کاربران یک صفحه را اسکرول(پیمایش) کنند و از روی آن پست بگذرند باز هم تلگرام در نظر میگیرد که آن مطلب یک بار دیگر هم نمایش داده شده است، پس یک رقم به عدد قبلی اضافه میکند، پس عدد نمایانگر تعداد بازدید هر پست به معنای آن نیست که واقعا به همان مقدار واقعی آن پست توسط افراد دیده شده است بلکه میتواند شامل افرادی هم باشد که از روی آن پست عبور کرده اند.

چگونه تبادل اعضا به صورت بازدیدی انجام میشود؟

حالا که با مفهوم ویو و تعداد بازدید یک پست در تلگرام آشنا شدیم روش تبادل اعضا به این شیوه را میخواهم به شما بگویم. روش به این صورت است که شما و کانال مقابل با یکدیگر توافق میکنید که تبلیغ هایتان در چه ساعتی درج شود و بعد از شروع تبلیغ باید تعداد بازدید یا همان ویو بنر به چه عددی برسد تا بنرها برداشته شوند (حذف شوند). بیایید با یک مثال ساده این مورد را بررسی کنیم:

شما و کانال مقابل بر سر عدد ۱۰کا (۱۰کیلو یا همان ۱۰ هزار بازدید) با یکدیگر موافقت میکنید و بنر هایتان را تحویل یکدیگر میدهید و قرار میگذارید که راس ساعت مثلا ۲۱:۰۰ بنر ها درج شوند و بعد از اینکه هر بنر به عدد ۱۰K بازدید رسید شخص مجاز است بنر طرف مقابلش را از کانال یا گروهش حذف کند. این یک معامله تقریبا متعادل است که مزایا و معایب خودش را هم دارد.

مزیت تبادل اعضا تلگرام:

بزرگترین مزیت تبادل اعضا تلگرام این است که بنر شما با هر کیفیتی هم که باشد گارانتی میشود که حتما به آن تعداد بازدیدی که معین کرده اید برسد و سپس حذف شود و تا زمانی که به عدد بازدید مورد نظر نرسیده حذف نمیشود.

مشکل بزرگ تبادل کردن ممبر:

ممکن است بنر شما آنقدر جذابیت بالایی داشته که بتواند خیلی بیشتر از حد مشخص شده هم برای شما عضو بیاورد ، اما طبق توافقاتی که انجام داده اید به محض اینکه بازدید بنر تان به عدد مشخص شده برسد طرف مقابل آن را از گروه یا کانالش بر میدارد و چه بسا افراد بیشتری که میتوانستند باز هم به کانال شما وارد بشوند هرگز شما را نخواهند دید و ممبر های بعدی را از دست میدهید

تعداد بازدید یک پست به معنای تعداد ورود نیست!

همانطور که گفتیم تعداد بازدید یا همان View در تلگرام با علامت چشم در پایین هر پست نشان داده میشود و همچنین دقت کنید که تعداد بازدید از بنر تان را با تعداد ورود به کانال تان اشتباه نگیرید! تعداد بازدید به این معنا است که به چه تعداد آگهی شما دیده شده و یا به اصطلاح مدیران و دست اندرکاران : چقدر ویو خورده است پس لزوما تعداد افرادی که تبلیغ شما را میبینند(تعداد View) با تعداد افرادی که از همان بنر وارد کانال تان خواهند شد برابر نیستند و در اینجا است که همان طور که اشاره کرده بودیم جذابیت بنر آگهی اهمیت خودش را نشان میدهد.

تبادل ساعتی اعضا در کانال های تلگرام

یکی از روش های رایج دیگر ، تبادل به ازای ساعت و زمان بین گروه ها و کانال ها است ، به این صورت که مشخص میکنید از چه زمانی تا چند ساعت بنر های آگهی درج شوند. مثلا توافق میکنید از ساعت ۱۲:۰۰ بامداد آگهی ها گذاشته شوند و در ساعت ۸:۰۰ صبح برداشته شوند. این روش هم مثل شیوه تبادل بازدیدی مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

مزیت روش ساعتی:

اگر بنر تبلیغ تان را خوب و جذاب طراحی کرده باشید میتوانید اعضای خیلی بیشتری نسبت به روش بازدید داشته باشید

عیب روش ساعتی:

در این شیوه داشتن کمی استرس طبیعی است ، چون دیگر هیچ گارانتی و تضمینی وجود ندارد که بازدهی و نتیجه آگهی تان در این ساعات همان نتیجه دلخواه شما باشد.

اگر بنر تان به هر دلیلی نتواند با افراد ارتباط برقرار کند یک امتیاز منفی بزرگ برای شما است و قطعا شما اعضای احتمالی فراوانی را برای ورود به کانال تان از دست داده اید و فقط یک تبلیغ رایگان برای طرف مقابل تان انجام داده اید. پس در نهایت به این نتیجه می رسیم که در انتخاب عکس و تیتر تبلیغاتی بنر خودتان باید خیلی دقت داشته باشید…

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا