هنر و سینما

بلاداسپورت در برابر ددشات؛ خطرناک‌ترین قاتل دنیای توسعه‌یافته‌ی DC کیست؟


Bloodsport با بازی Idris Alba و Dadshot با بازی Will Smith ، قاتلان اصلی X-Task Force در خودکشی 2016 و 2021 بودند. اگرچه آنها توانایی ها و زمینه های مشابهی دارند ، اما خطرناکتر از دیگری است.

تیم خودکشی دیوید ایر دارای انواع شخصیت های بدنام اما نه چندان مورد استفاده ، مانند Killer Croc و Dedshot بود. اکثر شخصیت های اصلی تا پایان فیلم زنده ماندند ، اما جیمز گان از ترکیب جدیدی در Suicide Squad استفاده کرد ، جایی که قبلاً شخصیت های مختلف نقش های مشابهی داشتند. بنابراین ، King Shark جایگزین Killer Crook به عنوان قوی ترین و قوی ترین عضو تیم ، Polka Duttman به عنوان یک بازیکن مردود و قدرتمند با سابقه ای تلخ ، جایگزین Odiablo و Bloodsport به عنوان تیراندازان برجسته شد.

جوخه انتحاری رویکردی رایگان برای مسائل جهان توسعه یافته در دی سی دارد و به همین دلیل فیلم بر رویدادهای کارهای قبلی در سال 2016 تکیه نمی کند و داستان خود را تکرار نمی کند. فیلم جیمز گان سعی می کند اشتباهات گذشته را تصحیح کند و تعداد شخصیت های اصلی و بهبود پویایی بین بازیگران این را نشان می دهد. هارلی کوئین ، ریک فلگ و کاپیتان بومرنگ به فیلم بازگشتند ، اما وقتی پدر اسمیت به عنوان دادشات برنگشت ، جیمز گان ادریس آلبا را وارد کرد ، که مهارتهای شبیه به دادشات داشت اما شخصیت متفاوتی داشت. او کوچک است.

رابرت دوبوآ و فلوید لاتون هر دو قوی ، چابک و سرسخت هستند و به نظر نمی رسد که یک اسلحه را ببینند. ماموریت های متفاوتی که آنها به عهده گرفتند ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما به نظر می رسد یکی از دو تیرانداز بیشتر درگیر بوده است. بنابراین بهتر است نگرش ها و اقدامات آنها را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از این دو قاتل خطرناک تر است.

Bloodsport در مقابل دادشات ؛ تفنگ

سلاح های از راه دور بخش بزرگی از BloodSport و DeadShot هستند. در فیلم Suicide Squad 2016 ، Dadshot در طی یک جلسه آموزشی در بلریو مورد آزمایش قرار گرفت. او از تمام سلاح های موجود استفاده می کند و توانایی خود را در کنترل کامل همه آنها نشان می دهد. با این حال ، سلاح مورد علاقه او دستبند است. Dedshot در جوخه خودکشی هوایی دارای یک مخفیگاه ویژه با تکنولوژی بالا است که به او کمک می کند مخالفان خود را برای او هدف قرار دهد ، محیط را بخواند و محاسبات دشواری را در کسری از ثانیه انجام دهد.

از طرف دیگر Bloodsport ترجیح می دهد از انواع سلاح های سفارشی و دست ساز استفاده کند. این مدل و توپ مخرب (Blood Sports) یک تفنگ ساده را به تفنگ شکاری تبدیل می کند که می تواند سرعت حرکت شاه کوسه را کاهش دهد و همچنین می تواند از انواع سلاح ها مانند سیم خاردار ، شعله افکن ، شمشیر و سلاح های مورد علاقه او ، سلاح مناسب استفاده کند. Bloodsport هیچ حفاظت اضافی ندارد. او کلاه ایمنی می پوشد و بیشتر به صداقت طبیعی خود متکی است. به طور خلاصه ، از نظر سلاح ، Bloodsport از Dedshot برتر است ، اگرچه ممکن است به اسلحه تکیه کند.

Bloodsport در مقابل دادشات ؛ با توجه به حقیقت

Bloodsport و Dadshot

البته نقطه قوت Bloodsport و Dedshots دقت آن است. دادشات در اولین صحنه خود در فیلم گلوله ای را از یک تخته شیشه ای پرتاب می کند و به راحتی او را نشانه رفته و به او ضربه می زند. در ردیف بالای بلریو ، او می تواند در وسط پیشانی با هدف شلیک کند. او همچنین ده ها مأمور را با اسلحه دستی و تفنگ ساچمه ای که روی آن نصب شده بود کشت. مهمتر از همه ، آخرین برد او در یک فیلم بمب گذاری برنده اینسنتر شد.

بزرگترین شاهکار Bloodsport در Suicide Squad شامل سرنگونی مخالفان مختلف با اسلحه و کشته شدن سرباز مالتایی کورتو با شلیک به چشمان خود در هنگام طوفان است. او همچنین یک مهاجم ناشناس را روی میز شلیک کرد و یک کتری برقی را در کنارش در وان پرتاب کرد تا او را بکشد. نکته قابل توجه این واقعیت است که او سوپرمن را پس از شلیک گلوله کریپتونیت از ICU قبلی بیرون کرد و به همین دلیل در زندان بود ، اما نشان می دهد که چرا مرد آهنی هنوز مرده یا تیری به سمت خود پرتاب کرده است. می خواهد او را بکشد وی با شلیک گلوله به گردن پسمکر (با همان تفنگ پسی میکر) موقعیت خود را به عنوان یک تک تیرانداز متخصص محکم کرد.

Bloodsport در مقابل DeadShot: جنگ داخلی

Bloodsport و DeadShot به دلیل دقت خود در تیراندازی از راه دور شناخته می شوند ، اما در نبرد تن به تن نیز قوی و ماهر هستند. دادشات در ابتدای فیلم در زندان بلریو مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اما می بینیم که مزاحمتی برای او ایجاد نشد. سوابق وی نشان می دهد که دادشات قبلاً از نبرد وحشیانه ای که توسط شوالیه تاریکی انجام شده بود جان سالم به در برده است. با این حال ، شکست نشان می دهد که او توسط بتمن اسیر شده و به سختی می تواند از خود دفاع کند.

BloodSport ، مانند دادشات ، زمان زیادی برای نشان دادن مهارت های تن به تن خود در برابر یک تیم انتحاری ندارد ، اما زمانی که او و پسمایکر وارد اردوگاه شورشیان می شوند و افراد را در آنجا می کشند ، کمی مهارت های خود را نشان می دهد. به شیوه ای خلاقانه صحنه ای در فیلم وجود دارد که برتری وی در مبارزه فیزیکی را تصدیق می کند ، هنگامی که او و پیسمکر و ریک فلاگ دستگیر می شوند ، با تصمیم مشترک ، این سه نفر توافق می کنند که دشمنان خود را با هم ضربه بزنند. این حرکت ممکن است آنها را بکشد ، اما آنها را شکست داد. حتی در آخرین قسمت فیلم ، وقتی برج یوتنهایم تخریب می شود ، او از برج می افتد و ضربه سختی می خورد ، اما هنوز قدرت کافی برای کشتن پیسمکر و مبارزه با استارو را دارد.

Bloodsport در مقابل دادشات ؛ شخصیت

Bloodsport و Dadshot

اگرچه این دو تیرانداز دارای شخصیت های مشابه هستند ، اما Suicide Squad دادشات را به عنوان یک شرور خشن و عصبانی نشان می دهد. او در ابتدا به عنوان یک جنایتکار لاغر نشان داده شد و هدف او این است که با دخترش متحد شود و نباید از بی احترامی به آماندا والر و ریک فلاگ دست بردارد. دادشات قبل از زندان ، کارفرمایان خود را تهدید می کند که 2 میلیون دلار به دلیل عدم کشتن آنها می پردازد و ثابت می کند که اگرچه او دارای خلق و خوی بسیاری از والدین است ، اما دارای شخصیت شجاع است. علاوه بر این ، شرایط دادشات باعث شد او کمی تغییر کند و همکاران ضد قهرمان خود را (اگر دوستانش نمی دانستند) حداقل به عنوان همکاران محترم در نظر گرفت.

در گروه خودکشی 2021 ، آماندا والر به طور مختصر توضیح می دهد که Bloodsport چقدر خطرناک است و قصد دارد سوپرمن را بکشد ، اما اقدامات Bloodsport نشان می دهد که او واقعاً یک شرور خشن یا قاتل نیست. از همان ابتدا ، Bloodsport شخصیت متواضع تری نسبت به Dedshot از خود نشان می دهد و عشق خود را به او از دست نمی دهد ، حتی اگر با جادوگری بجنگد و از موش ها بترسد. او بر یک مأموریت ثابت تمرکز می کند اما ترجیح می دهد تنش را کاهش دهد تا اطمینان حاصل شود که همکارانش تحت فشار قرار نخواهند گرفت. به عنوان مثال ، او به شاه کوسه شلیک می کند تا مطمئن شود که راچت را نمی خورد و سپس به چوب دستی اطمینان می دهد که خودش او را زنده در ماموریت بیرون می آورد. بر خلاف دادشات ، Bloodsport رابطه قوی و خشکی با دخترش دارد و البته پدر کم تجربه تری نسبت به دادشات است.

Bloodsport در مقابل دادشات: رهبر

در دو فیلم جوخه انتحاری ، آماندا والر و ریک فلگ در دو قسمت هدایت تیم X-Strike را بر عهده داشتند که این دو تیرانداز تیم را هدایت می کردند. نه دادشات و نه Bloodsport نباید این کار را انجام دهند ، اما هر دو به دنبال این هستند که تیم ثابت بماند و خود را با شرایط ناامیدکننده و زمانی که به نظر می رسد همه چیز از دست رفته است وفق دهند. متأسفانه ، وضعیت برای تیم دادشوت چندان امن تر نیست ، زیرا در این فیلم ، جوکر ماموریت جدیدی را تعیین می کند ، Slipnate خود را منفجر می کند و برادرش Incubus را دعوت می کند تا جهان را با هم فتح کنند. تیم BloodSport بیشتر به هم وابسته است و هر یک از اعضا حس همدلی و همکاری خوبی دارند ، که به او کمک می کند راحتتر آنها را هدایت کند. البته Polka Dotman کشته شد و Pismaker شورش کرد و Rick Flagg را کشت ، اما در نهایت ، خونخواران ، علیرغم تهدیدهای آماندا والر ، اقدام به کشتن استارو کردند و استارو را با اعضای بازمانده Expedition X شکست دادند. Corto Malta آزاد می شود ، و او موفق می شود با خیال راحت قرعه کشی را نجات دهد و مأموریت را به پایان برساند ، اما با وجود تمام تلاش های انجام شده ، دادشات نتوانست در حرفه خود پیروز شود.

Bloodsport و Dadshot ؛ چه کسی برنده است؟

Bloodsport و Dadshot

بدیهی است که Bloodsport و Dadshot مزایای کوچک و معایب کوچکی برای هر کدام دارند. Bloodsport می تواند Dudshot را با یکی از اسلحه های دستی اش نابود کند ، اما مگر اینکه به آن نیاز داشته باشد. دادشات ممکن است در مبارزه تن به تن بهتر عمل کند ، اما در شرایط عادی و انگیزه مناسب ، دادشات می تواند Bloodsport را حتی قبل از مواجهه با او بکشد. باید در نظر داشت که قاتل باید مایل باشد کار خود را انجام دهد تا بهترین کار را انجام دهد ، اما شاید انسانیت و شخصیت Bloodsport او را از بین ببرد و به کارش پایان دهد. در نتیجه ، دادشات تیرانداز کشنده تری است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا