آشپزی

طرز تهیه تارت شکلات و انار خوشمزه به ساده‌ترین روش


انار یکی از خوشمزه ترین میوه های فصل سرد است، اگر نگوییم لذیذترین آن. این میوه که شکل بسیار خوبی دارد به قدری شیرین است که می توانید از درد بریدن و بریدن آن لذت ببرید. از نوعی انار درست شده است. از غذاهای عالی گرفته تا دسر و کیک و شیرینی و نوشیدنی. در این مطلب از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه شکلات و انار را به شما آموزش دهیم. با فرا رسیدن شب یلدا، این تارت می تواند یک دسر خوشمزه برای طولانی ترین شب سال باشد.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه شکلات و انار

طرز تهیه شکلات و انار

تارت یکی از خوشمزه ترین دسرهایی است که به روش های مختلفی تهیه می شود. در اینجا این تارت جذاب را با یکی از ساده ترین روش ها تهیه می کنیم. این دسر شکلاتی یک انتخاب عالی برای شب یلدا است.

طرز تهیه شکلات و انار

مخلوط کردن

  • بیسکویت کوچک: 130 گرم
  • دسر دندان شکلاتی: 2 عدد
  • انار: هر چقدر دوست دارید
  • کره آب شده: 100 گرم
  • قالب تارت

طرز تهیه شکلات و انار

طرز تهیه شکلات و انار

1.
برای تهیه این تارت زیبا، بیسکویت کوچک را در خردکن ریخته و خوب ورز دهید. کره ذوب شده را داخل بیسکویت بریزید و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه شکلات و انار

.
در این فرآیند پس از اینکه بیسکویت و کره کاملا مخلوط شدند، مخلوط آماده شده را با 3 قاشق چایخوری روغن در قالب ریخته و فرم می دهیم. سپس بیسکویت را در چرخ گوشت له می کنیم تا کاملا ترکیب شود.

ظرف تارت را به مدت نیم ساعت تا یک ساعت در یخچال قرار دهید تا سفت شود.

طرز تهیه شکلات و انار

3.
بعد از یک ساعت ظرف را از یخچال خارج کرده و بیسکویت را به آرامی تا کنید. حالا مایه خمیر دندان شکلاتی را روی بیسکویت بریزید و خوب بپاشید.

طرز تهیه شکلات و انار

4.
حالا برای زیباتر شدن دسر روی تارت کمی انار بریزید و به اندازه دلخواه سس کارامل اضافه کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا