هنر و سینما

نفس نکش ۳؛ از دنباله‌ی احتمالی این مجموعه فیلم ترسناک چه می‌دانیم؟


حالا که فیلم Don’t Live 3 تبدیل به یک حق رای دادن شده است ، خوب است ببینیم دنباله فیلم Don’t Live 3 چه می تواند باشد.

اولین فیلم ، فیلمی ترسناک به کارگردانی فد آلوارز در سال 2016 ، نمایش موفقی داشت. علی رغم واکنش های متفاوت نسبت به پایان دشوار آن ، فیلم نقد طنز و نمایش جعبه ای دریافت کرد. این موفقیت منجر به تولید دنباله نفس نقش 2 شد که توسط نویسنده اولین فیلم ، رودز سیگز کارگردانی شد.

در Naksh Naksh 2 ، طرح تغییر می کند و فیلم بیشتر روی نورمن نوردستروم یا مرد نابینا (استفان لنگ) تمرکز می کند. داستان فیلم هشت سال پس از اولین فیلم اتفاق می افتد و نورمن دختری به نام فینیکس (مادلین گریس) را پرورش می دهد. نورمن و فینیکس در دیترویت با آرامش زندگی می کنند ، اما گروهی از مردان ناگهان تصمیم می گیرند که ققنوس را ربوده و حریم خصوصی مرد کور را تهدید کنند. نورمن پس از حمله به خانه مرد نابینا و تسخیر فینیکس ، باید برای نجات دختر به ماموریتی برود. این داستان تا پایان فیلم ادامه دارد ، ما با تصویری خونین و تکان دهنده روبرو هستیم.

محبوبیت Naksh 2 نسبت به نسخه اول بیشتر است. یکی از دلایل مخالفت تماشاگران این بود که مرد نابینا پس از کار مشمئز کننده خود در فیلم اول ، بنیانگذار این دنباله شد. اکران این فیلم در دوران همه گیری کرونا فروش آن را بسیار تغییر داد ، اما داستان فیلم راه را برای دنباله دیگری با عنوان Don’t Live 3 آماده می کند.

آیا نخش 3 ساخته می شود؟

نفس نکشید

استودیوهای جیمز و استیج 6 هنوز چیزی درباره پخش آن اعلام نکرده اند. با این حال ، فد آلوارز و رودو سیگس برای ادامه داستان ابراز علاقه کرده اند. پایان نفس بستگی به نحوه عملکرد صف فعلی در گیشه ندارد. این فقط 15 میلیون دلار است ، بنابراین فروش جعبه 30 تا 45 میلیون دلار ، که از لحاظ تئوری برای کسب سود مورد نیاز است ، زیاد نیست. فیلم اول فروش بسیار خوبی داشت ، بنابراین نفس نقش 2 مجبور شد این روند را تکرار کند تا استودیوها را متقاعد کند که فیلم سوم را انجام دهند.

تاریخ صدور

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. پنج سال طول کشید تا آلوارز و سیگس قسمت دوم را تکمیل کنند ، اما ممکن است استودیوها اکنون صبور نباشند. در حالی که برنامه ریزی شده است تا انتشار آن در آگوست ادامه یابد ، 2023 اولین تاریخ انتشار نفس نقش 3 است.

آریو

نفس نکشید

ستاره دو فیلم قبلی نیز در فیلم سوم امکان پذیر است. فیلم سوم بدون لنگ به جای مرد نابینا قابل تصور نیست و در صحنه پس از گذشتن نفس نکش 2 به حضور او در قسمت بعدی نیز اشاره می شود. آلوارز و سیگس قبلاً در مورد نحوه بازگشت راکی ​​با جین لوی در قسمت سوم صحبت کرده اند. همچنین به نظر می رسد که گریس ممکن است در قسمت سوم به عنوان ققنوس ظاهر شود. گذشته از این افراد ، بقیه بازیکنان Nafs Naksh 3 احتمالاً افراد جدیدی هستند.

آیات تاریخی

داستان فیلم سوم می تواند تا انتها پیش برود و نقشه دقیق آن مشخص نیست. در این فیلم ، راکی ​​می تواند به دیترویت بازگردد تا یک مرد نابینا را یکبار بکشد. آژانس ها همچنین می توانند روی داستان مرد نابینا و حملات دیگر به خانه او و همچنین ققنوس و زندگی جدید او تمرکز کنند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا