هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم پیشتازان فضا ۴ می‌دانیم


قسمت چهارم Star Trek به تازگی به پایان رسیده است. مجموعه پیشتازان فضا از سال 2009 توسط جیجی آبرامز در سینماها منتشر شده است و قبل از کریس پین که نسخه جوان کاپیتان جیمز تی کرک است ، سری Star Trek را تکرار می کند.

اولین فیلم و دنباله آن ، Star Trek: Towards Darkness ، نظرات مثبت منتقدان و موفقیت هیئت مدیره را دریافت کرد. در حالی که فیلم Beyond the Star Trek در سال 2016 مورد استقبال گرم منتقدان و طرفداران قرار گرفت ، اما در گیشه با مشکلاتی روبرو شد و از آن به بعد آینده این مجموعه را به چالش کشید.

در حالی که سریال Star Trek آینده مشخصی ندارد ، این مجموعه تلویزیونی رونق زیادی گرفته است. پیشتازان فضا: کاوش در عصر مدرن این مجموعه در سال 2017 آغاز شد و پس از آن Star Trek: Picard و فیلم کمدی بزرگسالان Star Trek: Bottom Deck دنبال شد. این سه سریال فصل های بیشتری خواهند داشت و علاوه بر این ، برنامه های دیگری نیز به زودی نمایش داده می شوند ، زیرا Star Trek به بخش مهمی از سرویس پخش جدید پارامونت پلاس (CBS) تبدیل شده است.

موفقیت نمایش در تلویزیون به این معنا نیست که پارامونت به دنبال انتقال بخشی از این موفقیت به سینما نیست. در چند سال گذشته برخی اشکالات در فیلم وجود داشته است ، تنها چند ایده متفاوت در این مجموعه به وجود آمده است ، اما به نظر می رسد دنباله با نویسنده و کارگردان خبر به مسیر اصلی باز می گردد.

Star Trek 4 در دست ساخت است

قبلاً گزارش شده بود که کالیندا واسکز نویسنده کتاب Star Trek: Exploration (پدر و مادرش نام او را بر اساس بازیکنان مجموعه اصلی Star Trek انتخاب کرده اند) نیز در حال نوشتن Star Trek 4 است. اما ، دیگر اینطور نبود و تغییر کرد و لیندسی بیر و جنوا روبرتسون-دورث مأمور نوشتن فیلمنامه شدند. این کارخانه آبجو همچنین برنامه نگارش و هدایت طرح قبرستان حیوانات خانگی برای پارامونت را برنامه ریزی کرده است و رابرتسون-دوورث نویسنده فیلم Captain Marvel است. آبرامز برای تهیه فیلم برمی گردد ، اما مت شکمن کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت ، کارگردان فیلم Vandavision Marvel و کار بر روی بخش Game of Thrones. در ابتدای این مجموعه تصور می شد که کوئنتین تارانتینو یا نوگو هاولی (کارگردان فارگو و لژیون) مسئولیت فیلم را بر عهده خواهند داشت ، اما بعداً کوانتین تارانتینو با جسارت قصد خود را برای کار روی این پروژه اعلام کرد و هاولی مسیر استودیو را برای انجام امور اعلام کرد. از نظر او متفاوت بود

آیا در این فیلم بازیگران بیشتری از ستاره ها روی صحنه خواهند بود؟

پیاده روی ستاره ای

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. در یک مرحله ، برنامه این بود که بازیگران برای مدت کوتاهی در فیلم ظاهر شوند و جورج کرک ، بازیگر کریس همسورث در فیلم 2009 ، قرار بود ظاهر شود ، اما این تمام شد. داستان هولی ممکن است شامل پین و بقیه بازیگران نباشد ، زیرا روایت او مسیر جدیدی داشت که بازیکنان جدید باید در آن بازی کنند. هنوز زود است درباره دوران آبجو و روبرتسون-دورث در Star Trek 4 صحبت کنیم.

تاریخچه فضا 4 ستاره است

پیاده روی ستاره ای

در حال حاضر هیچ نشانه خاصی از سابقه نمایندگی ها وجود ندارد. در برای همه روایت ها و افسانه های فیلم باز است و می توانید از جدول زمانی کلوین در فیلم جدید استفاده کنید یا حتی از داستان اصلی Star Trek فرار کرده و داستان پیکارد را گسترش دهید یا از برنامه های دیگر وام بگیرید. البته ، پارامونت می تواند جسورانه راه جدیدی را در پیش گیرد که هیچ نویسنده یا کارگردانی قبلاً آن را طی نکرده بود.

تاریخ انتشار Star Trek 4

پیاده روی ستاره ای

پارامونت تاریخ اکران را 9 ژوئن 2023 تعیین کرده است. با توجه به اینکه فیلم در حال حاضر در مرحله فیلمنامه است و هیچ بازیگر یا عنوانی رسمی برای آن اعلام نشده است ، انتظار دو ساله زمان خوبی به نظر می رسد. اغلب ، فیلم های پیشگام از فضا در گذشته ، از تولید تا پیش تولید ، زمان زیادی طول می کشید. البته در صورت تاخیر قابل ملاحظه در روند تولید ، پارامونت باید تاریخ اکران خود را به تعویق بیندازد که می تواند منجر به اعتراض شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا