هنر و سینما

خاندان اژدها تنها پیش‌درآمد بازی تاج و تخت است که ساخت آن ادامه دارد


ظاهراً HBO بر روی مجموعه “خانواده اژدها” که برای “بازی تاج و تخت” برنامه ریزی شده است تمرکز کرده است.

HBO پس از مجموعه بازی تاج و تخت اعلام کرد که قصد دارد با جورج آر آر مارتین همکاری کند تا تعدادی از سریال ها را در سراسر Westerly انجام دهد ، اما تولید برخی از این سریال ها در مراحل اولیه یا تولید قرار دارد. به عنوان مثال ، مجموعه ای به نام “شب طولانی” قرار بود با حضور نائومی واتس انجام شود ، اما به دلایل مختلفی از جمله هزینه تولید انبوه آن رها شد. اکنون ، کیسی بلوز ، رئیس HBO ، در مصاحبه ای اعلام کرد که تک آهنگ سریال Game of Thrones به پایان رسیده است و این شبکه در این بین مانع توسعه سایر سریال ها شده است.

هالیوود ریپورتر در گزارشی به نقل از کیسی بلوز گزارش داد که به عنوان بخشی از مجموعه بازی تاج و تخت ، خانواده اژدها تنها سریال در مرحله “تولید” است. البته ، این بدان معنا نیست که HBO سایر بازی های Game of Thrones را کنار گذاشته یا لغو کرده است ، بلکه هدف این شبکه طراحی و تولید آرام آنها بر اساس نظرات و سلیقه های بازی است.

بلوز گفت: “نکته جالب در مورد بازی تاج و تخت این است که هر کاری که انجام می دهید در رسانه ها تبدیل به خبر می شود.” هر اسکریپتی که نوشته شود یا هر ایده ای مطرح شود ، سر پا خواهد بود و مردم فکر می کنند که این سریال ها سریال هستند ، اما تنها سریالی که ما انجام می دهیم خانواده اژدها است. “البته ، ما نسخه های خطی دیگری داریم ، اما هیچ کدام از آن داستان ها وارد صحنه تولید نشده اند.”

داستان مجموعه خانواده اژدها حدود 300 سال قبل از شروع اولین سری اتفاق افتاد و طبق کتاب آتش و خون نوشته جورج آر آر مارتین افول خانواده تارگرین را نشان می دهد. ظاهراً تیم تولید سریال Dragon Family بازیگران زن مورد نظر خود را انتخاب می کند و هدف آنها یافتن بازیگران زن این مجموعه است. بر اساس گزارشی که منتشر شد ، فیلمبرداری این مجموعه از اواسط سال 2021 آغاز می شود و تا سال 2022 باید شاهد آغاز اکران آن باشیم.

شبکه HBO برای بازی در نقش پرنسس راینیرا تارگرین با اما دارسی قراردادی امضا کرده است. این شاهزاده اولین فرزند پادشاه ویسریس اول است و خون خالص والرین دارد و سوار اژدها می شود. برخی می گویند راینیرا استعدادهای طبیعی زیادی دارد ، اما او مرد نیست. اولیویا کوک ، که ما او را برای بازی در “صدای فلز” به یاد می آوریم ، به عنوان Alicent Hightower ، همچنین دختر اتو هایتاور ، پذیرفته شد. از آلیکانته به عنوان دختری بسیار باهوش ، باهوش و زیبا یاد شده است.

George RR تا کنون ، مارتین تنها پنج کتاب در مجموعه اصلی “آهنگ آتش و یخ” به پایان رسانده است. روایت آن توسط تیمی از نویسندگان انجام شد و این باعث افت کیفیت بین نیمه آخر بازی تاج و تخت و شروع فصل شد. پس از انتشار فصل هشتم ، بسیاری از طرفداران و منتقدان از دستاوردها و تصمیمات افراد و وقایع داستان شکایت کردند و همچنین کمپینی را برای تغییر پایان راه اندازی کردند. سریال!

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا