هنر و سینما

۱۰ فیلم جذاب خانوادگی که شبیه انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها هستند


“The Mitchells Vs The Machines” یکی از بهترین فیلم های خانوادگی سال است و 10 فیلمی که در زیر نشان می دهیم پروژه های مشابه و جالبی نیز هستند.

میشل در مقابل اتومبیل ها ، محصول جدید متحرک سونی و نتفلیکس ، با استقبال خوب منتقدان و بینندگان روبرو شد. این فیلم که به عنوان یک کمدی خانوادگی و همچنین یک داستان کمدی علمی تخیلی طراحی شده است ، به خانواده میشل می پردازد که برای نجات کره زمین با روبات ها مبارزه می کنند.

این گونه علاوه بر نگاه دقیق تر به شیوه های سنتی کار ، فرهنگ خانواده سنتی و وابستگی نسل جدید به فناوری را با خوشحالی ترکیب می کند. علاوه بر این ، این یکی دیگر از فیلمهای مشهور و تحسین شده کارگردان مایکل ریاندا است که قبلاً به عنوان خالق “سقوط گرانش” شناخته می شد.

10. خانم کوچک سانشاین

Field Mess San Shane Cochlow

  • کارگردان: والری فاریس ، جاناتان دیتون
  • بازیگران: ابیگیل برلین ، پل دینو ، آلن آرکین
  • محصول: 2006
  • نمره متاکریتیک: 80 از 100

در یک کلاسیک مدرن ، Little Miss Sunshine موضوع خانواده بیکار را در یک سفر طولانی بررسی می کند. اگرچه این فیلم در توصیف جزئیات بسیار موفق بود ، اما در حین بررسی ناامنی های عمیقی که هر بازیگری دارد ، از واقعیت تلخ و گزنده دریغ نکرد.

وقتی زن جوانی (با بازی ابیگیل برسلین) با خانواده آشفته خود به مسابقه زیبایی می رود ، زخم های قدیمی دوباره باز می شوند و پیوندهای جدیدی شکل می گیرد. علاوه بر نوشتن کمیک استریپ برای این فیلم ، بازیگران آن هنوز به عنوان یکی از با استعدادترین بازیگران سال های اخیر به یادگار مانده اند.

همان: سفر به خیابان ها ، کاهش هیجانات خانوادگی ، تمرکز بر شخصیت یک دختر نوجوان ، یک داستان آموزشی مخفی با طنز ، یک پایان مشابه

به The Willoughbys

فیلم بید

  • داستان: کریس پیرن
  • نتیجه: 2020
  • نمره متاکریتیک: 68 از 100

خانواده ویلوببی مملو از افراد خلاق و تحصیل کرده است. با این حال ، والدین این خانواده آنقدر راحت با فرزندان خود ارتباط برقرار می کنند که فرزندان از آنها متنفر خواهند شد. کودکانی که از والدین خود خسته شده اند با ساختن نقشه آنها را به سفری طولانی می فرستند تا خانواده ای مناسب برای تظاهر به یتیم بودن پیدا کنند.

این سفر در نهایت درس بزرگی را برای والدین به ارمغان می آورد زیرا آنها می دانند که دانش آموخته شده در کالج و بین کتاب های درسی آنها در دنیای واقعی مثر نیست. گرافیک هیجان انگیز و خنده دار این کارتون در 90 دقیقه کوتاه به زیبایی اشرار کمک می کند و نتیجه ای که در انتهای فیلم به دست می آوریم ، ارزش آن را بیشتر می کند. قابل مشاهده برای کودکان و بزرگسالان.

شباهت ها: یک ارتباط عاطفی با یک خانواده کاهش یافته ، یک داستان آموزنده در قالب یک شوخی

8. دستگاه

فیلم روبات ها

  • داستان: کریس وید
  • محصول: 2005
  • نمره متاکریتیک: 64 از 100

روبات ها متحرک هایی در سراسر جهان از شخصیت های ربات هستند. رودنی کاپرباسام (ویرایش شده توسط ایوان مک گرگور) یک طراح خلاق پرشور و مشتاق است و بر خلاف میل والدینش برای یافتن شهری جدید و ملاقات با افسانه ، سفری طولانی را آغاز کرده است.

در حالی که رودنی تلاش می کند فناوری مفید و در دسترس ایجاد کند ، توطئه ای را می بیند که می تواند سرنوشت روبات های قدیمی را تغییر داده و آنها را به نوآوری های گران قیمت تبدیل کند. این ربات ، علیرغم ظاهر شاد و کودکانه ، تفسیری از بدی های یک سرمایه دار صنعتی بی وجدان ارائه می دهد.

همان: حضور بازیکنان روباتیک ، تلاش گروه برای مبارزه با شر ، شخصیت یک کودک گیج شده

7. ابری با یک مشت کوفته

فیلم کوفته های کوفته پدرش

  • داستان: فیل لرد ، کریس میلر
  • محصول: 2009
  • نمره متاکریتیک: 66 از 100

ابری با شانس باران یک کارتون کلاسیک سونی با موضوع علمی تخیلی و خانوادگی است که توسط فیل لرد و کریس میلر (تهیه کننده میشل در مقابل اتومبیل) کارگردانی شده است. طراح Flint Lockwood (ویرایش شده توسط Bill Heather) دستگاهی تولید می کند که می تواند آب را به غذا تبدیل کند. اما وقتی دستگاه از کنترل خارج می شود ، یک طوفان غذایی کنترل نشده جهان را تهدید می کند.

نه فیلمی مثل میشل در مقابل ماشینها فقط در شکل گیری صفات و فرضیه ها مورد بحث قرار می گیرند ، اما اصل این است که یک رابطه پدری مختل شده وجود دارد (مانند رابطه والدین در فیلم میشل). جیمز کان نیز مانند دنی مک براید در فیلم میشل ، نقش پدر فلینت را بازی می کرد ، یک ماهیگیر اهل فن که به شدت به پسرش اهمیت می دهد.

برابری: تلاش گروهی برای نجات جهان ، ارتباط عاطفی با خانواده رو به زوال ، پدری تکنوفوبیک ، رفتار شدید کودکان

6. کاپیتان فوق العاده

فیلم کاپیتان غیر معمول

  • کارگردان: مت راس
  • بازیکنان: ویگو مورتنسون ، جورج مکای ، تحلیلگر باسو
  • محصول: 2016
  • نمره متاکریتیک: 72 از 100

یک زوج و شش فرزندشان در بیابان زندگی می کنند و از جامعه مدرن جدا شده اند. به نظر می رسد آنها در مواجهه با خطرات مصرف و ماشین آلات زندگی متعادل و مستقلی را انتخاب کرده اند. با این حال ، هنگامی که مادر فرزندان می میرد ، پدر به عنوان سرپرست خانواده تصمیم می گیرد با شروع سفر تصمیم بزرگی برای آنها اتخاذ کند که می تواند شیوه زندگی آنها را تغییر دهد.

او همچنین بر سر دوراهی بین ادغام آنها در جامعه بشری یا زندگی مهاجرتی جاری قرار دارد. با اجرای خیره کننده ویگو مورتنسون در نقش اول ، کاپیتان منحصر به فرد با حسی پخته ظاهر می شود که از همه کلیشه های یک فیلم خانوادگی فراتر می رود.

شباهت ها: پدر تکنوفوبیک ، سفر جاده ای

5. نسل بعدی

فیلمی برای نسل آینده

  • کارگردان: جو ساندر ، کوین آر آدامز
  • محصول: 2018
  • شماره فرا بحرانی: –

نسل بعدی یک کارتون علمی تخیلی است که محتوای دوستی در عصر تکنولوژی و فاصله بیهوشی را به تصویر می کشد ، حتی اگر دوستی بین جوانان سرکش و روبات های مسلح باشد. با به تصویر کشیدن آینده رباتیک و قهرمانانی که در مورد آنها صحبت کردیم ، می توان این نمایش را با فیلم های مشابهی مانند “قهرمان بزرگ 6” مقایسه کرد.

در حالی که به نظر می رسد ما با داستانهای تکراری این ژانر سر و کار داریم ، نسلهای آینده هنوز سعی می کنند داستانهای خود را با ایجاد لحظات مفرح و گروهی از صداپیشه ها مانند جان کراسینسکی ، شارلین یی ، جیسون سودیکیس و مایکل پنا به گونه ای متفاوت بیان کنند.

این فیلم به طور مفصل به موضوعی می پردازد که اکثر فیلم های کودکان به آن نمی پردازند. نسل بعدی کودکان زیادی را در معرض دیدگاه های مختلف جهان پیرامون خود قرار می دهد. علاوه بر نشان دادن ارزش دوستی که هر انسانی باید به آن تکیه کند ، بخشی از این عمل باعث افزایش آدرنالین می شود و لحظات آرام واقعاً احساسات شما را تحریک می کند. نسل بعدی کمدی سرگرم کننده است و همچنین ریشه شخصیت های اصلی را بررسی می کند.

شباهت ها: حضور یک شخصیت روبات ، شخصیت یک دختر بلند پرواز ، تلاش گروه برای نجات جهان

4. hatetika

فیلم ها اغلب

  • داستان: جورج هوبلیت
  • بازیگران: جیمز کاویزل ، دنیس کوئید ، الیزابت میچل
  • محصول: 2000
  • نمره متاکریتیک: 67 از 100

در تریلر علمی-تخیلی Frequency ، جیمز کاویزل نقش کارآگاهی را بازی می کند که به طور اتفاقی در یک برنامه رادیویی دیده می شود که به او امکان می دهد در گذشته با پدر مرده اش (با بازی دنیس کوید) ارتباط برقرار کند. همانطور که انتظار می رفت ، رابطه ثابت بین او و پدرش باعث تغییر در وجود زمان و مکان شد.

با وجود صحنه تکان دهنده ، بیشترین اتفاق در داستان مربوط به از دست دادن و چگونگی پناه بردن یک پسر کوچک به قدرت فناوری ناشناخته برای جبران آن فقدان است. این فیلم شما را می خنداند و آنقدر قوی به شما می دهد که متوجه گذر زمان نمی شوید. دنیس کوئید در این فیلم بی نظیر ظاهر شد و دیگر بازیگران در حال یافتن راهی برای اثبات مهارت های بازیگری خود هستند.

همان: والدین و فرزندان سعی می کنند به شیوه های مختلف ارتباط برقرار کنند

3. مردان ، زنان و کودکان

زنان ، مردان و کودکان

  • داستان: جیسون رایتمن
  • بازیگران: آنسل آلگورث ، کیتلین دیور ، آدام سندلر
  • محصول: 2014
  • نمره متاکریتیک: 38 از 100

کمیک های جیسون رایتمن ، مردان ، زنان و کودکان درباره افزایش اعتیاد به اینترنت در این قرن در میان گروه های سنی مختلف طنز آمیز است. فیلم بر امضای طنز رایتمن متکی است و درک او از او اکنون بیش از هر زمان دیگری برای ما اهمیت دارد ، به ویژه از آنجا که شیوع کرونا بار دیگر بشریت را در یک گودال تکنولوژیکی فرو برده است ، که بر سلامت روحی و جسمی آنها تأثیر گذاشته است.

مردان ، زنان و کودکان ، علیرغم داستانهای قدرتمندشان ، بسیار فرد دوست و قد بلند هستند و ریتم آهسته ای دارند که می تواند شما را از بین ببرد. اما نگاه هر شخص به موضوع با تحسین ، بعد احساسی را بیشتر جلوه می دهد و شما را به فکر وا می دارد. لحظات خنده دار کمک می کند تا پایان فیلم به شما نشان داده شود که نباید انکار کرد.

شباهت ها: قطع ترسناک تکنولوژی در زندگی ، روابط خانوادگی و زوال خانواده ، داستان های آموزشی در قالب طنز

2. مرد عنکبوتی ؛ در مرد عنکبوتی (مرد عنکبوتی: در عنکبوت)

فیلم مرد عنکبوتی

  • کارگردان: پیتر رمزی ، رودنی روتمن ، باب پرسیچی
  • محصول: 2018
  • نمره متاکریتیک: 87 از 100

به دنیای عنکبوتها ، که اخیراً برنده جایزه اسکار و راهنمای دیگری از لرد و میلر شده است ، بسته ای مملو از اکشن قهرمانانه ، نمای درام از نمای نزدیک و تجربه بصری است. شمیک مور جایگزین شخصیت مایلز مورالس می شود ، مرد جوانی که لباس مرد عنکبوتی را برای بازی با مرد عنکبوتی انتخاب کرده است ، از طرف دیگر برای بیرون کشیدن افراد بد و وزن گیری.

بگذریم از بخش هیجان انگیز ، این داستان همچنین دارای یک داستان ارزشمند است که در آن مورالس جوان فهمید که همه قدرت های بزرگ هنگام نگاه کردن به عموهای خود آرون دیویس (با بازی ماهارشالا علی) و پیتر بیپرکر (با بازی جیک جانسون) نقش اصلی را ایفا می کنند. در کنار هم

برابری: مبارزه گروهی با شر ، داستانی آموزنده در قالب یک شوخی

1. رالف اینترنت می خواند

فیلم رالف اینترنت را خراب می کند

  • کارگردان: فیل جانسون ، ریچ مور
  • محصول: 2018
  • نمره متاکریتیک: 71 از 100

دنباله Wreck-It Ralph که Ralph نام دارد ، اینترنت را خراب کرده ، گیمرها و گیمرها را به حفره دیجیتال و اینترنت انداخته است. رالف بزرگ غول پیکر و مهربان هیچ اطلاعی از این صحنه جدید ندارد و سادگی او در اینترنت ، اوقات مفرحی را با طنز اینترنتی و فرهنگ پاپ رقم می زند.

این کمدی سرانجام به یک داستان دلخراش تبدیل شد زیرا هم رالف خرابکار (کارگردان جان سی رایلی) و هم ونلوپ (روایت سارا سیلورمن) بر سبک خاص خود تکیه کردند. دوستی ها و موقعیت آنها در اینترنت به طرز گسترده ای مورد آزمایش قرار می گیرد و در زمان احساسی به اوج خود می رسند.

شباهت: تلاش برای برقراری ارتباط دوستانه و آموزنده در قالب طنز

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا