هنر و سینما

فصل دوم سریال هیولای مهران مدیری به اسم دراکولا نوروز پخش خواهد شد


مجموعه «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری و فیلم به کارگردانی امیر برادران به عنوان دومین قسمت از مجموعه «هیولا» به زودی اکران می شوند.

سریال Monster یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است. این مجموعه داستان یک معلم غیور و محترم به نام هوشنگ شرافت را روایت می کند که به دنیا اهمیت چندانی نمی دهد. اما مشکلات اقتصادی و حوادث زندگی وی آقای شرافت را وادار کرد که برخلاف میل خود کارهای عوام فریبانه انجام دهد. این سریال پس از 19 قسمت در سپتامبر سال گذشته به کار خود پایان داد. چند ماه پیش اعلام شد که مهران مدیری قصد دارد فصل جدیدی را برای این سریال بسازد و اکنون تصمیم گرفته شده است که ناموا در آوریل شروع شود.

در خلاصه رسمی مجموعه دراکولا آمده است: “ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا است که سه سال است ازدواج کرده است و برای نشان دادن ثروتش به دیگران تولد خود را جشن گرفت. کامران کامروا همچنین یک موسسه خیریه جدید برای کودکان کار راه اندازی کرده است. و مانند گذشته درگیر پولشویی است و مهیار مهرافزون را استخدام کرده است. یک مهمانی بزرگ در حال راه اندازی است و ما با دوستان و خانواده جدیدی ملاقات می کنیم. ما کامروا هستیم ، اما می دانیم که پسرش به دلیل قمار بازداشت شده است سایت خارج از کشور و آژانس ها به زودی می آیند. “کامروا پس از شنیدن این خبر با چامچرا سوار هلیکوپتر خود شد.”

طبق اخبار منتشر شده در سری جدید مهران مدیری ، در این فصل خبری از هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی ، شهره با بازی شبنم مقدمی و فلورا با بازی شیلا خداداد نیست. لطفاً. مهران مدیری در سریال دراکولا علاوه بر حضور مقابل دوربین ، این سریال را نیز برگزار کرد. فیلمنامه سریال دراکولا را امیر برادران نوشته است که سریال هیولا را زیر نظر پیمان قاسم خانی نوشته است. در سریال دراکولا با مهران مدیری که دوباره نقش کامران کامروا را بازی می کند ، بازیگرانی مانند ویشکا آسایش ، بهنام تشکر و گلاره عباسی نیز حضور دارند و شاهد بازگشت محمد بحرانی به غضنفر چم چره / مهیار مهرافزون ، سینما تیرانداز در نقش مینا و نیما شعبان نژاد در نقش کامرون خواهد بود.

سریال دراکولا

بزرگترین مشکل فصل اول سریال هیولا فیلمنامه و مکان آن بود. به طور کلی ، چنین مجموعه هایی با استحکام موقعیت های طنز و افزایش بازیگران رشد می کنند ، اما تولید نهایی کارگردان ، پس از چند قسمت ، هیچ کلمه جدیدی در متن و نمایش وجود ندارد و به دام افتاده است. شاید دلیل اصلی پذیرش عمومی این جانور غول پیکر به کارهای سیاسی-اجتماعی مورد بحث در این مجموعه بازگردد. متأسفانه ، این موضوعات اجتماعی به دلیل تیتر ساده جدید فقط در صدر قرار داشت و تأثیر کمی بر روی آن داشت. ما امیدواریم که در دراکولا ، تیم سازنده قبل از اینکه از عملکرد این سریال راضی باشند ، مسائلی را که در این سریال به وجود آمده است ، از نزدیک مورد بررسی قرار دهد و خط داستانی ، طنز و محیط جذاب را در این مجموعه بهتر نشان دهد و از همه مهمتر بیان منطق تغییر شخصیت آنها

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا