هنر و سینما

فیلم‌هایی که بروس ویلیس دوست دارد (از جمله فیلم ترسناک محبوبش)


بروس ویلیس یکی از مشهورترین ستاره های سینما است و در ارائه و پاسخ در سال 2007 در مورد آثار مورد علاقه خود (از جمله وحشتناک ترین آثار خود) صحبت کرد.

ویلیس دهه ها بازیگر بزرگ هالیوود بوده است ، هرچند پروژه هایش به خوبی گذشته شناخته نشده است. با این حال ، طرفداران او هنوز کار او را دنبال می کنند و تا زمانی که ویلیس به کار خود ادامه دهد ممکن است به وی بپیوندند. این بازیگر به خاطر بازی هایش معروف است ، که معروف ترین آنها نقش جان مک کللان در حق رای دادن سخت است.

ویلیس ابتدا به عنوان یکی از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی مهتاب دیده شد ، که منطقی به نظر می رسد زیرا نشان می دهد که او در خارج از عمل نیز فعال است. او در پرفروش ترین فیلم های کمدی مانند Look Who’s Talking ، فیلم های ترسناک مانند حس ششم ، داستان های علمی تخیلی مانند The 12 Monkeys و هر فیلمی که فکرش را بکنید بازی کرده است. مانند بسیاری از بازیگران دیگر ، ویلیس فیلم های مورد علاقه خود را در بین فیلم هایی که در آن ظاهر نشده است ، دارد.

بروس ویلیس

فیلم شاید محبوب ترین شکل هنری در تاریخ باشد و هرکسی از سبک خود برخوردار است و از آن لذت می برد و قهرمان مورد علاقه شیامالان (بروس ویلیس) نیز نیست.

به گفته ویلیس ، فیلم های زیر فیلم های مورد علاقه او هستند که حداقل سه یا پنج بار در سال آنها را تماشا می کند. در ابتدا تصور می شد که او پنج یا شش فیلم مورد علاقه خود را نام می برد ، اما طبق معمول ، او یک گام جلوتر رفت و فیلم های بیشتری را شامل شد. آثار مورد علاقه وی فیلم های محبوب و پرطرفدار است ، مانند Dr. Strangelove استنلی کوبریک ، پدرخوانده 1 و 2 ، اسپارتاکوس ، پل رودخانه کوای ، گلوله ، فرار بزرگ ، بارانداز ، آخرین تصویر و پاتن.

بروس ویلیس علاقه زیادی به مارتین اسکورسیزی دارد و از رانندگان تاکسی ، یک دوست خوب و گاو خشمگین در بین فیلم های مورد علاقه خود نام برده است. ویلیس همچنین گاوبازی کوئنتین تارانتینو را دوست داشت و در داستان کارگردان آنها نقش یک ستاره را ایفا کرد. در ژانر وحشت ، بیگانه (1979) ، او ریدلی اسکات را انتخاب کرد ، که از نظر برخی بزرگترین ترکیب ژانر فیلم و داستان است. ای کاش ویلیس در ادامه فیلم بیگانه در کنار سیگورنی ویور ظاهر می شد ، زیرا سبک بازی او کاملاً با آن داستان سازگار بود. و در نهایت ، او گفت که فیلم Zack Snyder 300 را نیز دوست دارد ، که در زمان ضبط این مصاحبه اکران شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا