هنر و سینما

شخصیت شرور فیلم احضار ۳ با آنابل چه ارتباطی دارد؟


در این پست ، ما در مورد آنچه درباره شرور جدید Summoner 3 به نام Occultist می دانیم و حضور احتمالی آنها در سری بعدی صحبت خواهیم کرد.

در طول سالها ، مجموعه ای از تماسها و مشتقات میزبان شریرترین و شرورترین افراد بوده است. دو شخصیتی که مجموعه را کامل و بهبود بخشیدند اد و لورن وارن بودند که در زندگی واقعی به عنوان شیاطین شناخته می شوند. مجموعه شیاطین با فیلمی درباره بثشبا شرمن ، زنی که فرزند خود را به شیطان واگذار کرد ، آغاز شد.

آزاردهنده واقعی Summoner 2 یک دیو قدرتمند به نام والاس است که برای راه مبارزه با عقاید متعصبانی مانند لورن وارن به شکل راهبه ظاهر شد. بیشتر تمرکز بر روی والاس در دوران راهبه ادامه داشت و او همچنین در چندین فیلم دیگر ظاهر شد که او را ترسناک ترین فرد در سریال معرفی کرد. پس از آن ، البته ، عروسک آنابل دستگیر شده ، که مجموعه فیلم های خاص خود را دارد ، و همچنین مرد پیچیده وحشتناکی که با 2 نفر و چند نفر دیگر که کنار جاده هستند تماس می گیرد.

ممکن است غیرانسانی نسبت به اشرار مخالف نابرابری های قدیمی تاریخ ترسناک نباشد ، اما او قهرمانی است که با نیروهای شیطانی و قدرتمند خود آنچه را که می خواهد انجام می دهد. او مطمئناً عضو جدیدی از لیست جنایتکاران احضار شده است.

یوجین باندورانت بازیگر غیرفعال نامیده می شد

تماس بگیرید 3

بازیگر مفقود شده در The Conjuring: The Devil Made Me Do It یوجین باندورانت در نیواورلئان است ، شهری با تاریخ منحصر به فرد و سنت ها و آداب و رسوم که هیچ ربطی به پرونده ندارد. باندورانت از دهه 1990 در حال فعالیت است و چشم نواز است.

او 6 متر قد دارد و اندامی ورزشکار و لاغر دارد. بوندورانت در طول دوران حرفه ای خود در Star Trek: The Next Generation در چند قسمت ، Fight Club بازی کرد و قبل از اینکه او 3 را موفق ترین حضور خود در فیلم The Hunger Games 2: The Mockingbird (The Hunger Games: Mockingjay Part 2) نامید. ایفای نقش شرور نبودن در یک فیلم محبوب مهمترین نقش در دوران بازیگری او تا کنون است. از این نظر ، او به افرادی مانند بانی آرون ، که نقش والاس را بازی می کرد ، می پیوندد.

شرح عدم وجود و منشأ تماس

تماس بگیرید 3

اد و لورن وارن هنگام بررسی بازداشت های دیوید گلتزل و آرنی جانسون در تماس 3 ، با کشیشی بازنشسته به نام پدر کاستنر ، با بازی جان نوبل ملاقات می کنند. کاستنر به اد و لورن مشاوره و اطلاعات می دهد ، اما در نهایت معلوم می شود که او بیش از آنچه گفته بود می دانست و شخص دستگیر شده دخترش است. نام اصلی غایب ایسلا کاستنر بود و به طور مخفیانه توسط کشیش بازنشسته تحت حمایت کلیسای کاتولیک ارتقا یافت.

کاستنر یک فرقه شیطانی به نام دانش آموزان رام را مورد بررسی قرار داد که نتایج بدی به همراه داشت. ایسلا تحت تأثیر جادوگری ، راز و جادو قرار گرفت و سرانجام یک دیو قدرتمند را احضار کرد ، همان موجودی که دیوید و آرنی داشتند. مشخص نیست که چه چیزی او را به این کار ترغیب کرده است ، اما او باید کار خود را با تحویل سه مرد به اسرا به پایان برساند. هنگامی که او نتوانست این کار را انجام دهد ، شیطان روح او را گرفت و او را کشت و به جهنم برد.

آیا این ویژگی دیده نشده بر اساس داستان زندگی یک فرد است؟

تماس بگیرید 3

جای تعجب نیست که همه اطلاعات موجود نشان می دهد که ایسلا کاستنر ، معروف به غایب ، بر اساس شخص واقعی نبوده است. نامیدن آن به عنوان فیلم هرگز نگفت که زندگی و کار اد و لورن وارن واقعاً صادق است و مطمئناً در مورد شیطان که مرا ساخته است نیز صادق است. Isla به وضوح برای ارائه شخصیت های ضد قهرمان اصلی فیلم ، علاوه بر شیاطین دیوید و آرنی جانسون ، و همچنین کمک به پایان فیلم ایجاد شده است. این نباید مشکلی ایجاد کند ؛ زیرا این یک فیلم است و یک مستند نیست. گاهی لازم است عناصر اضافی برای تاثیرگذاری بیشتر خط اضافه شود و از این نظر می توان گفت عدم دسترسی به فیلم باعث جذابیت و جذابیت بیشتر داستان شد.

غایب چه ارتباطی با آنابل دارد؟

تماس بگیرید 3

این صدا سعی کرده شخصیت و سریال را با بقیه فیلم مرتبط نگه دارد. حتی یک کلمه در مورد لائورونا ، که فیلمساز است ، وجود نداشت. این روابط در فیلم گاهی در طرح اصلی خلاصه می شود و گاهی فقط یک اشاره کوچک وجود دارد ، اما طرفداران سرسخت از ترکیب آنها بیشتر در فیلم لذت می برند. درباره آنابل ما می دانیم که اولین فیلم در سه گانه آنابل نشان داد که این عروسک یک دیو بود که آنابل هیگینز نام داشت ، یکی از دانش آموزان رام ، دختری که خودکشی کرده بود. عروسک ها

مشخص نیست آیا ایسلا کاستنر ، معروف به غایب ، یکی از اعضای واقعی دانشجویان ROM بوده است یا تنها با افزایش قدرت آنها روشهای او را بررسی کرده است. در هر صورت ، او از توتم های جادویی مانند شاگردان رم برای نفرین شیطانی به هدف استفاده کرد. اگر او عضو سابق آن فرقه است ، س questionالی که مطرح می شود این است که آیا اد و لورن وارن پس از آنکه متوجه شدند چه اتفاقی برای ایسلا افتاده است یا با توجه به این که از سرنوشت آنها اطلاع دارند ، مورد هدف دیگر دانشجویان رام قرار خواهند گرفت یا خیر. آنها افتادند.

به زودی: آیا او برای سری بعدی تماس ها برمی گردد؟

تماس بگیرید 3

به نظر می رسد حضور کسانی که در قسمت تماس بعدی نیستند تعادل خوبی داشته باشد و به دلیل فروش خوب 3 تماس در گیشه اتفاق بیفتد. همانطور که در بالا ذکر شد ، ایسلا توسط دیوئی که او را صدا زد کشته شد. با این حال ، از آنجا که این ترکیب بر اساس چیزی غیر معمول است ، مطمئنا Isla می تواند به عنوان یک روح یا شاید یک دیو به تاریخ بازگردد. او می تواند ، به شکل انسانی ، به عنوان عضوی از شاگردان Ram در اسپین آف شرکت کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا