هنر و سینما

۶ فیلم مورتال کامبت از بدترین تا بهترین


تغییرات زیادی در Mortal Kombat انجام شده است. ما لیستی تهیه کرده ایم که فیلم های Mortal Kombat را از بد به بهترین حالت نشان می دهد.

مورتال کامبت موضوع بسیاری از فرمت های رسانه ای از جمله بازی های متعدد ، فیلم های متعدد و دو مجموعه زنده است. بیست و پنج سال پس از اولین اقدام زنده Mortal Kombat ، اخبار فیلم جدید Mortal Kombat ، علاوه بر خبر خوب برای طرفداران Deadly Mortal Kombat ، زمان دیگری برای بررسی سری داستان ها است.

در این مجموعه ما شخصیت هایی مانند Reiden ، Subzero ، Scorpion ، Keno ، Jacks و Sonia Blade را می بینیم و این به تنهایی می تواند یکی از دلایل برجسته شدن استودیوهای فیلمسازی در سراسر جهان بازی های رایانه ای باشد. ممکن است هنگام ساخت فیلم مورتال کمبت نقصی وجود داشته باشد. اما نباید فراموش کنیم که بازی Mortal Kombat در سال 1995 یکی از آن فیلم هایی با موضوع بازی های رایانه ای بود که به طرز بدی شکست خورد. اگر راه اندازی مجدد سری Mortal Kombat موفقیت بزرگی بود و این موفقیت منجر به ایجاد قسمت بعدی و دور بعدی شد ، پایان این سریال متفاوت خواهد بود.

این دومین فیلمی نیست که در مورتال کمبت ساخته می شود. تا کنون 6 فیلم اقتباسی از دنیای مورتال کمبت در طول و کیفیت های مختلف ساخته شده است. اما با اکران جدیدترین فیلم مورتال کمبت زمان آن رسیده است که بهترین فیلم این مجموعه مشخص شود.

6. Deadly Kombat: سفر آغاز می شود

مورتال کمبت

در حالی که اکثر فیلمهای زنده 1995 پل. اس. اندرسون را اولین فیلم مورتال کمبت می دانند ، اما باید بگوییم اولین فیلمی که برای این بازی ساخته شد ، یک فیلم غیر رسمی بود. این فیلم که توسط Turner Home Entertainment تهیه شده است ، سعی می کند اسطوره ، داستان مسابقات و برخی از شخصیت ها را در 54 دقیقه با یک انیمیشن نرم و بدون حاشیه توضیح دهد. این فیلم ، که سالها اکران نشده بود ، در کنار فیلم Mortal Kombat 1995 در سال 2011 با اولین فیلم اکران شد و اکنون بازتاب پیشرفت فیلم است و می تواند پایه و اساس داستان مورتال کمبت باشد. Kombat 2021 نیز به

5. Deadly Kombat Elimination: Destruction

مورتال کمبت

اکشن زنده مورتال کمبت این است: Destruction. این فیلم قسمت بعدی Mortal Kombat 1995 است و به نظر می رسد دلیل خوبی برای عدم نیاز آن وجود دارد. پس از ساخت این فیلم ، علیرغم تلاشهای صورت گرفته بر روی آن ، نتایج کامل نیست و نقص ها را به بیننده منتقل می کند.

ریتم دارای ریتم ناسازگار است و یکی از محبوب ترین بازیگران فیلم است که در یک پیش درآمد نامناسب کشته شده است. ایده پشت این فیلم این است که تا حد امکان از شخصیت های Mortal Kombat استفاده کنید. اما تدوین و فیلمنامه نویسی ضعیف عمق فیلم را از بین برد. در پایان ، فیلم را از نظر بد بودن در اکران و پیامدهای منفی آن به خاطر بسپارید.

4. مورتال کمبت: تولد دوباره

مورتال کمبت

اگرچه پخش مستقیم فیلم های همتا به همتا محدود است ، اما این یک گام مهم در تاریخ فیلم های مدرن مورتال کمبت است. از آنجا که هر چقدر هم جالب بود ، این تجربه هشت دقیقه ای قرار بود یک برنامه برادران وارنر باشد. ‘Mortal Kombat Live Action’ به کارگردانی کوین تانچارون. این فیلم احساس طبیعی تری نسبت به هر فیلم دیگری به بیننده منتقل می کند و قلمرو آن چیزی بین فیلم های تهاجم و شهر گناه است. در این فیلم مایکل جی وایت نقش جکی را بازی می کند که بازوهای آهنی معروف جک را ندارد و جری رایان مدت کوتاهی در نقش سونیا بلید بازی می کند و بقیه افراد مشهور داستان به دنبال رویارویی با این دو هستند.

ایده بازی بین بهترین مبارزان و نوع قاتلان آنها جالب است ، اما مواردی مانند کشتن جانی کیج یا حذف کامل داستان مورتال کامبت توسط برخی از طرفداران پذیرفته نشد. اما مبارزه جانی با باراک ، نوشته لارنل استووال ، یک چیز کوچک است که می تواند بخشی کاملتر از خانواده فیلم های پرفروش مورتال کمبت باشد و همچنین می تواند عاملی برای ایجاد مجموعه آنلاین Mortal Kombat: Legacy باشد. .: میراث) بدانید.

3. مورتال کمبت 1995

مورتال کمبت

با وجود سانسور شرم آور شخصیت رایدن ، این فیلم را می توان اثری نامعقول دانست. این فیلم ممکن است خشونتی را که طرفداران مورتال کامبت می خواهند ارائه ندهد ، اما پر از لحظات جالب است و جوهر بازی را به خوبی حفظ می کند. او همچنین اسطوره بازی را تصدیق می کند و نمایانگر بازی در حال انجام است.

مطمئناً قسمت هایی از فیلم وجود داشت که می توانست بهتر ساخته شود (مانند شخصیت رایدن با بازی کریستوفر لمبرت یا پس از آن) ، اما انتقاد از فیلم کمی خجالتی بود. هنگام در نظر گرفتن چنین فیلمی ، نباید در برابر شکل طنز آن ایستاد ، و همچنین باید توجه داشت که رقص فیلم اغلب جالب بود. فیلم های اندرسون در 25 سال گذشته محبوب بوده اند و متأسفانه او نیمه دوم فیلم را ساخت.

2. Mortal Kombat Legends: Revenge of the Scorpions

مورتال کمبت

اگرچه Rebirth ظاهر جدیدی به سری Mortal Kombat داد و Warner Bros. برای بازسازی در سال 2021 ، فیلم بعدی Mortal Kombat فیلم Mortal Kombat Legends: Scorpio Revenge است. در این کارتون ما شباهت هایی با کارهای سایمون مک کوئید می بینیم. به همین دلیل ، هویت بازی اصلی با موضوعاتی مانند جهت زمین و درگیری بین Saboziro و Scorpio حفظ می شود. قابل توجه ترین مسابقه ای است که در آن لو کنگ ، سونیا بلید و جانی کیج برای نجات زمین رقابت خواهند کرد. با سر و صدای امواج بین Subzero و Scorpio ، زیبایی این فیلم حتی بیشتر نمایان می شود. با این حال ، جانی کیج با بازی جوئل مک هیل نشان می دهد که شخصیت او همیشه در مورتال کمبت 2021 حضور دارد.

در حالی که ساختار اکشن فضایی خنده دار برای جانی کیج و شرور الهام گرفته از عقرب دارد ، اما تا حدودی مانع اجرای جلوه های شگفت انگیز می شود و همچنین صحنه اکشن را کمی محدود می کند. اما به طور کلی ، این فیلم با اولین لیست فیلم های Mortal Kombat در رقابت نزدیک است.

1. مورتال کمبت 2021

مورتال کمبت

این فیلم ممکن است یک موفقیت کامل به نظر نرسد ، اما مطمئناً بهترین فیلم این مجموعه است (اگرچه یکی از بهترین شخصیت ها را ندارد). افزودن کول یانگ به تان لوئیس ممکن است انتخاب خوبی نباشد. برعکس ، افزودن این بازیگر به داستان تصمیم خوبی برای افزودن یک نقطه روایی جدید به داستان بود ، بدون اینکه وقت زیادی را صرف فیلم کنید.

در این ویدئو می بینیم که مسابقه Mortal Kombat به طور کامل توسط داستان کنار گذاشته می شود و تعادل داستان با تمرکز بر تفاوتهای Saboziro و Scorpion حفظ می شود و حتی این زمان کافی برای این موضوع کافی نیست. بخش بعدی چه چیزی می تواند باشد امیدی بود.

طرح نبرد سرگرم کننده است و اغلب نتایج آن واقعا خوب است و پیگیری فیلم در داستان اصلی بازی طرفداران راضی کرده است که دهه ها این مجموعه را دنبال کرده اند. تغییراتی مانند تغییر شخصیت کوچک یا تغییر کلی در تکنیک کشتن سونیا بلید وجود دارد که به هیچ وجه اشتباه نکرده و فیلم را جذاب تر کرده است.

کسب رتبه R برای این فیلم خوب است ، اما این بدان معناست که بسیاری از شخصیت های جالب را حذف می کند. اما نیازی به نگرانی نیست ، زیرا همیشه مبارزان دیگری برای پر کردن جای خالی وجود دارند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا