آشپزی

طرز تهیه نودل مرغ و سبزیجات؛ سریع، آسان و خوشمزه


در این زندگی پرمشغله، ما اغلب وقت پختن و تهیه غذای مفصل و خوشمزه نداریم و از یک طرف گرسنه هستیم، بنابراین فست فود باید ما را نجات دهد. پاستا و تمام غذاهایی که می توان با آن سرو کرد بهترین انتخاب است زیرا هم خوشمزه هستند و هم بسیار سیر کننده. در این مطلب از سری آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

کیک مرغ و سبزیجات

پاستا مرغ و سبزیجات برای زمانی که وقت پختن ندارید اما می خواهید یک غذای خوشمزه درست کنید، غذای خوبی است. ترکیب طعم مرغ و سبزیجات با سس سویا طعم این غذا را بسیار خوش طعم کرده است.

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

مخلوط کردن

  • نودالیت: بسته بندی شده
  • سس سویا: 3 قاشق غذاخوری
  • سینه مرغ خرد شده: 100 گرم
  • پیاز: شماره یک
  • قارچ متوسط: 3 مثقال
  • فلفل رنگی: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر آویشن و فلفل سیاه: هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

1.
برای تهیه این ماکارونی خوشمزه ابتدا پیاز را به قطعات کوچک خرد کنید و در روغن با حرارت زیاد تفت دهید تا کمی نرم شود.

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

.
پس از سرخ شدن پیازها، سینه های مرغ خرد شده را داخل پیازها بریزید و دوباره تفت دهید تا مرغ نرم شود.

طرز تهیه پاستا مرغ و سبزیجات

3.
در این مرحله بعد از سرخ شدن کامل مرغ، سبزیجات را که شامل قارچ، فلفل دلمه ای، سیر، آویشن و فلفل سیاه و بقیه مواد می شود، اضافه کرده و با حرارت ملایم کاملا تفت می دهیم تا سبزیجات نرم شوند.

4.
بعد از پختن همه مواد، سویا را که ماده اصلی این غذاست اضافه کنید و خوب هم بزنید (توجه داشته باشید که دانه های سویا خیلی شور هستند، بنابراین غذا نیازی به نمک زدن ندارد).

5.
در این مرحله نودالیت را در آب جوش بریزید و بگذارید نرم شود و به مدت 10 دقیقه بپزد. بعد از 10 دقیقه نودالیت را آبکش کنید و مرغ و سبزیجات آماده شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در آخر با جعفری خرد شده تزیین کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا