هنر و سینما

۱۵ فیلم لایو اکشن دیزنی که بعد از کروئلا پخش خواهند شد


فیلم های زنده دیزنی – از جمله کرولا 2021 – توجه زیادی را به خود جلب کرده است و این شرکت طی 15 سال 15 نقد زنده دیگر داشته است.

کرولا ، اقتباسی زنده از 101 سگ خالدار ، به تازگی منتشر شده است ، اما دیزنی در مرحله تولید کامل فیلم ها است. دیزنی با آگاهی از سلیقه مخاطبان در داستان و دیدگاه های جدید در مورد شخصیت های موجود ، سعی کرده است شخصیت های جدید و نوستالژیک را از طریق یک لیست بزرگ به محصولات جدید بیاورد. اگرچه این شرکت در ابتدا به خاطر فیلم هایی مانند دیو ، دوست داشتنی و شیرشاه معروف بود ، اما رویکرد اقتباس زنده از فیلم های زنده در این فیلم ها کاملاً متفاوت بود. دیزنی رویکرد متفاوتی را با فیلم هایی مانند کرولا در پیش گرفته است.

جریان زنده برای دیزنی با کتاب جنگل (The Jungle) رادیارد کیپلینگ در سال 1994 آغاز شد ، که پس از آن نقاشی های معروف گلن کلوز از کرولا و 101 سگ خالدار (1996) و 102 سگ خالدار (2000) دنبال شد. از آن زمان ، دیزنی چنین فیلم هایی را بر اساس داستان یا شخصیت های آلیس در سرزمین عجایب ، زیبای خفته ، سیندرلا ، وینی پیف ، دامبو ، علاءالدین ، ​​مولان و دیگران تهیه کرده است.

1. پری دریایی کوچک

فیلم اکشن زنده دیزنی

آپدیت بعدی لایو اکشن دیزنی با اعلام حضور بازیگرانش سروصدایی به پا کرده است. هالی بیلی در نقش آریل در نقش اصلی و ملیسا مک کارتی در نقش اورسولا شیطانی در فیلم پری دریایی کوچک. دیوید دیگز در نقش سباستین ، آکوافینا در نقش اسکات و جون هوور کینگ در نقش شاهزاده اریک بازی می کنند.

اگرچه رویداد موسیقی زنده لیست رویدادهای موسیقی زنده دیزنی را حذف یا کاهش داده است ، پری دریایی کوچک بیشتر بر موسیقی متن اصلی تمرکز کرده است و طرفداران موسیقی دیزنی شامل آلن منکن (که موسیقی اصلی فیلم را انجام داد) و لین مانوئل میراندا هستند. اکنون آنها آهنگهای جدیدی برای آنها می نویسند. این فیلم را راب مارشال کارگردانی کرده است. اکثر آنها فیلمبرداری شده اند ، اما مانند بسیاری از فیلم های موجود در این فهرست ، انتشار فیلم پری دریایی کوچک به دلیل شیوع کووید 19 به تعویق افتاده است و زمان انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

2. پیتر پن و وندی

فیلم اکشن زنده دیزنی

اقتباس جدید پیتر پن ، به کارگردانی دیوید لوری ، از نیمه اول سال 2021 در حال تولید و پخش است. نام آن مستقیماً از داستانهای جیمز بری ، پیتر پن و وندی ، و بیشتر بر روی وندی متمرکز شده است. هوک استیون اسپیلبرگ (1991) ، پیتر پن پی جی هوگان (2003) ، پن جو رایت (2015) و وندی بن زایتلین (2020) در اقتباس های پیتر پن از فیلم مشارکت خواهند داشت. برای اقتباس جدید دیزنی از پیتر پن ، وندی را ایوان اندرسون و الکساندر مولونی جدید از پیتر بازی خواهند کرد. جود لا نقش کاپیتان هوک را بازی می کند و دیگر نقش ها آلن تادیک ، جیم گفیگان ، یارا شهیدی و آلیسا وپاناتایک هستند. انتظار می رود این فیلم به طور انحصاری از دیزنی پلاس منتشر شود و در سال 2022 اکران شود.

3. دنباله جنگل

فیلم اکشن زنده دیزنی

به گزارش هالیوود ریپورتر ، دیزنی اعلام کرده است که کار بر روی دنباله کتاب جنگل 2016 ، که اقتباسی از داستان قبلی رودیارد کیپلینگ است ، قبل از چاپ اول منتشر می شود. کارگردانان و نویسندگان قسمت اول ، جان فیوری و جاستین مارکس ، برای ادامه کار متحد شدند. نسخه اصلی شامل بازیگران مشهوری بود و انواع جنگل ها و افراد مشهور توسط بازیگرانی مانند بیل مری ، بن کینگزلی ، ادریس آلبا ، لوپیتا نیونگو ، اسکارلت جوهانسون ، جیانکارلو اسپوزیتو و کریستوفر واکن به تصویر کشیده شد. هیچ تأییدی در مورد دنباله دنباله زنده فیلم جنگل داده نشده است ، اگرچه انتظار می رود نیل ست ، که برای اولین بار در این فیلم در نقش ماگل بازی کرد ، به نقش خود بازگردد.

4. پیش درآمد شیر شیر

فیلم اکشن زنده دیزنی

اگرچه اقتباس زنده از رویداد زنده شیرشاه به اندازه اولین فیلم محبوب نبود ، اما در روز سرمایه گذاران دیزنی 2020 اعلام شد که یک پیش درآمد ایجاد خواهد شد. جان فیوری قسمت اول و بری جنکینز کارگردانی گرگ و میش را کارگردانی کردند. در قسمت اول بازیگران زن مشهوری مانند بیانسه ، دونالد گلاور ، ست روگن ، چیوتل آجیفور ، جان اولیور و البته جیمز ارل جونز حضور داشتند. هیچ اظهارنظر دیگری در مورد داستان یا بازیگران آن انجام نشده است. اگرچه نسخه اصلی چندین دنباله داشت ، اما این پروژه جدید که پیش درآمدی برای آن است ، احتمالاً داستانی کاملاً جدید ارائه می دهد.

5. سفید برفی و هفت کوتوله

فیلم اکشن زنده دیزنی

سفید برفی و هفت کوتوله نیز در این اقتباس بازی کردند که اخیراً سفید برفی و شکارچی و پس از آن فیلم The Huntsman: Winter Winter ، که هر دو از داستان برادران گریم اقتباس شده اند. اقتباس متحرک دیزنی 1973 اولین فیلم انیمیشن دیزنی بود. در ابتدا ، تدوین اکشن زنده سفید برفی قرار بود بر خواهر بازیگر اصلی فیلم تمرکز کند ، اما در نهایت تمرکز فیلم برمی گردد. گفته می شود مارک وب کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است ، فیلم توسط ارین کرسیدا ویلسون نوشته شده و بن پاسک و جاستین پل آهنگ های جدیدی را برای این فیلم می نویسند. به دلیل همه گیری کووید ، تولید فیلم به تعویق افتاد و تاریخ اکران مشخص نشد.

6. دنباله علاءالدین

فیلم اکشن زنده دیزنی

Aladdin Live Action (2019) بسیار مورد توجه قرار گرفت ، بنابراین دنباله آن غیر منتظره بود. قسمت دوم در مرحله تولید است و ستارگانی مانند منا مسعود ، نائومی اسکات و ویل اسمیت نقش های علاءالدین ، ​​یاسمین و جن را بر عهده می گیرند. فیلم اصلی علاءالدین (1992) با دو دنباله ، بازگشت جعفر و پادشاه دزدان ، به عنوان مجموعه ای مثلثی به پایان رسید. گای ریچی دوباره برای مدیریت علاءالدین 2 بازگشته است.

7. Notch Dame Hunchback

فیلم اکشن زنده دیزنی

خارپشت نوتردام ممکن است بزرگترین مجموعه فیلم دیزنی نباشد ، اما همانطور که او در ژانویه 2019 اعلام کرد ، هنوز اقتباس مستقیم این رویداد خواهد بود. جاش گاد یکی از تهیه کنندگان نتردام است که نقش کوازیمودو را بازی می کند. داستان فیلم اقتباسی موزیکال از یک کارتون دیزنی است و ممکن است عناصری از داستان ویکتور هوگو را که فیلم بر اساس آن ساخته شده ، بگیرد. گاد اخیراً تأیید کرده است که این پروژه تا ژانویه 2021 ادامه خواهد داشت.

8. بامبی

فیلم اکشن زنده دیزنی

با موفقیت Disney Animal Live Action ، ساخت فیلمی مشابه درباره بمبئی منطقی به نظر می رسد. گزارش شده است که بازسازی رویداد زنده بمبئی شبیه The Lion King و The Jungle Book خواهد بود ، زیرا هر دو از یک فناوری گرافیکی رایانه ای استفاده می کنند که حیوانات و محیط های واقعی را ایجاد می کند. این فیلم توسط ژنو روبرتسون-داورت و لیندسی بیر نوشته شده است.

9. هرکول

فیلم اکشن زنده دیزنی

بازسازی فیلم زنده هرکول (1997) ، تهیه شده توسط برادران روسو و نویسندگی دیو کالاهام ، در سال 2020 اعلام شد. در فوریه 2021 ، برادران روسو اطلاعات مربوط به پروژه را به روز کردند. آنها گفتند امیدوارند فیلمنامه را به زودی ببینند. و آنها ممکن است برنامه هایی فراتر از یک بازسازی زنده داشته باشند ، با استناد به یک سریال ده ساله. به گفته کلایدر ، این فیلم ممکن است یک ترجمه واقعی نباشد ، اما از او الهام گرفته شده است و فقط ممکن است موزیکال باشد. اما روسو نمی تواند این را تأیید کند. این فیلم هنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

10. پینوکیو

فیلم اکشن زنده دیزنی

بازسازی بازی Pinocchio Live Action در سال 2015 اعلام شد. این فیلم توسط یک کارگردان و فیلمنامه نویس زنده ، به کارگردانی Robert Zamkis و نویسندگی Chris Weitz ساخته شده است. تام هنکس نقش پدر زپتو را بازی می کند ، بنیامین ایوان اینسورث نقش پینوکیو ، سینتیا آریو نقش آبی پری و لوک ایوانز مربی آن است. صداپیشگان عبارتند از جوزف گوردون لویت در نقش جیمی کریکت ، کیگان-مایکل کی در نقش آن جان و لورین براکو در نقش سوفی. این فیلم به طور انحصاری در دیزنی پلاس منتشر می شود ، اگرچه تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

به شمشیر در سنگ

فیلم اکشن زنده دیزنی

نسخه Sword in the Stone ، لایو اکشن ، که او در سال 2015 اعلام کرد ، سابقه تولید طولانی دارد و انتصاب کارگردان جان کارلوس فارسنادلیو و فیلمساز برایان کاگمن آخرین خبر بزرگ است. دیزنی ، که هیچ ارتباطی با فیلم شمشیر در سنگ ندارد ، در حال کار بر روی حماسه مرلین است که از الهام گرفته از شمشیر ریدلی اسکات در سنگ استفاده می کند.

به رابین هود

فیلم اکشن زنده دیزنی

همانطور که در سال 2020 اعلام شد ، دیزنی در حال ساخت یک بازسازی زنده از رابین هود (1973) است که به شکل انسان نما (هود و ماریان روباه هستند ، شاهزاده جان شیر و جان خرس کوچک). قبل از تعطیلی تولید جهانی به دلیل کووید 19 ، دیزنی کارلوس لوپز استرادا را به عنوان اصلی و گرانلوند را به عنوان نویسنده اعلام کرد. به گفته THR ، در این اقتباس بازیگران نقش حیوانات حضور خواهند داشت و فیلم در دیزنی پلاس منتشر می شود ، اگرچه هنوز در مراحل اولیه تولید است.

13. لیلو و استیچ

فیلم اکشن زنده دیزنی

در سال 2020 ، اعلام شد که لیلو و استیچ به صورت زنده اجرا خواهند کرد. جان ام. چو قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد ، اما بازیگر اعلام نشد. چو آماده کار بر روی سریال دیزنی پلاس به نام بید است.

به علاءالدین اسپینوف: شاهزاده اندرس

فیلم اکشن زنده دیزنی

شاهزاده آندرس اولین دور بازسازی زنده دیزنی است که داستان بیلی مگنوسن در نقش آندرس آندرس را روایت می کند. جردن دان و مایکل کوام قرار است نویسنده این فیلم باشند که علاءالدین نیز در آن بازی می کند.

به دنباله Cruella

فیلم اکشن زنده دیزنی

انتظار می رود کارگردان کریگ ژیلسپی و فیلمساز تونی مک نامارا که در قسمت اول همکاری داشته اند نیز به این قسمت بپیوندند. هیچ خبر قطعی در مورد بازگشت استون وجود ندارد ، اگرچه با توجه به ماهیت فیلم اصلی ، منطقی است که او دوباره نقش کرولا را بازی کند.

همچنین 10 عنوان زنده وجود دارد که هیچ عنوان دیگری برای انتشار تا سال 2023 وجود ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا