لوازم خانگی

کانسپت‌های بانمک هوندا را ببینید


نام هوندا بسیاری از ما را به یاد سیویک و آکورد می اندازد، اما در نمایشگاه خودروی توکیو، ابتدا باید به نام شرکت فکر کنید.

در رویداد توکیو در ژاپن، شرکت محلی هوندا در برخی از ایده های Banmak شرکت کرد. این ایده ها دور از تصور یک خودروی هیجان انگیز، مدرن و اسپرت است. محصول هوندا یک دستگاه تلفن همراه برای خانواده لقب گرفته است، عنوانی که احتمالاً هرگز نام آن را نشنیده ایم.

هوندا با 5 ایده طراحی وارد توکیو می شود که در زیر به آنها نگاه می کنیم:

هوندا روبوکاس

این کامپکت جالب هوندا یک محرک الکتریکی است. با کمک این وسیله بار می تواند حرکت کند، بله! با این ربات برقی زیبا می توانید وسایل خود را جابجا کنید. هوندا در مورد این موضوع گفت که ما این دستگاه را برای تحقق رویاهای بسیاری از مردم ساخته ایم! اکنون با روبوکاس بسیاری از افراد می توانند به راحتی چمدان های خود را جابجا کنند یا از آن برای جابجایی و فروش کالاهای خود به نقاط مختلف شهر استفاده کنند!

هوندا آی موبی

تلفظ در ابتدا کمی گیج کننده بود. وقتی جستجو کردیم، متوجه شدیم که تلفظ صحیح او ایوبی (ee-a mo-bee) است. قسمت اول نام دستگاه، Le، در زبان ژاپنی به معنای خانه است. آن وقت متوجه می شویم که به ابزار خانواده متصل هستیم. این ایده همانند ایده قبلی Robocas است با این تفاوت که ابعاد بزرگتر و شکل جذاب تری دارد! بدون آلودگی یا مصرف سوخت؛ مشتریان می توانند با رزرو این دستگاه از قدرت هوندا آی موبی استفاده کنند.

هوندا فیور موبی

مثل ما گول تلفظ انگلیسی این کلمه را نخورید، در واقع با تعصب، تلفظ صحیح این کلمه foo-ray mo-bee است که اولین کلمه در ژاپنی Fureai به معنای لمس و تماس است. Fure-Mobi یک ویلچر است، البته ویلچر برقی! خوب، با داغ شدن بازار قطعات الکتریکی و خودرو، هوندا می خواهد به روشی عجیب و جدید به همه بگوید که آمادگی تولید محصولات الکتریکی را ندارد! این ویلچر برقی هوندا به جای فضای قفل شده در ماشین، حس جدیدی از ارتباط با دنیای بیرون را به کاربر القا می کند. جالب اینجاست که این ویلچر برقی می تواند دو نفر را در خود جای دهد. هوندا امیدوار است که به دلیل این موضوع بتواند مردم را به تجربیات هیجان انگیز جدید دعوت کند.

Honda Chair-Mobi

این کانسپت همانند مدل قبلی است، با این تفاوت که چرم را می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد. کاربر می تواند ارتفاع صندلی را با توجه به قد و تمایل خود تنظیم کند تا در هنگام رانندگی با خود راحتی بیشتری را تجربه کند. با این وسیله می توانید پیاده روی و پیاده روی نیز داشته باشید، اما به تنهایی. زیرا این ایده نمی تواند تنها یک مسافر را حمل کند.

هوندا Ai-Miimo

و زمان ایده نهایی هوندا است. مفهوم مشابه محصولات توصیف شده در این شرکت ژاپنی نیست. Ai-Miimo در واقع نسخه پایین دو محصول قبلی هوندا است. این تم بدون صندلی است، بنابراین کاربر باید ماجراجویی، سفر و حمل و نقل را با آن محدود کند. در حالت ایده آل، این ربات برقی می تواند به لطف هوش مصنوعی خود، قابلیت های این ربات را ببیند. این ابزار در کارهای روزمره به کاربر کمک می کند تا او را در صحبت با او خوشحال و همدردی کند! هوندا درباره این محصول گفت که ما این دستگاه را به امید تقلید از موجودات موجود زنده کردیم تا مردم بتوانند در طول روز بخندند و از آن لذت ببرند، مانند خانواده یا حیوانات خانگی.

کدام یک از این 5 ایده را بیشتر دوست دارید؟

منبع: Motor1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا