لوازم خانگی

با چند نمونه از جذاب‌ترین ربات‌های سال 2021 آشنا شوید


سال 2021 زمان خوبی برای ربات شدن است. هنگامی که جهان در آشفتگی است و روبات ها می توانند زندگی را برای انسان آسان تر یا لذت بخش تر کنند. امسال در CES، روبات هایی برای ایمن نگه داشتن کار و زندگی، ربات هایی برای سرگرمی و شوخ طبعی، روبات هایی برای انجام تکالیف و روبات هایی برای آموزش به نمایش گذاشته شدند. ممکن است در حال حاضر به این روبات ها دسترسی نداشته باشیم، اما حتی دانستن این واقعیت که هوش مصنوعی چنین جهشی بزرگ داشته است، هیجان انگیز است. و البته با وجود رشد سریع هوش مصنوعی، داشتن یکی از این ربات ها در آینده ای نه چندان دور غیرممکن است.

در ادامه چند نمونه از جذاب ترین ربات های 2021 را می شناسید، ربات های کاربردی، عجیب و سرگرم کننده که هم تحسین برانگیز هستند و هم تحسین برانگیز.

پتی کوبو، یک گربه خانگی مهربان و مهربان

شرکت ژاپنی Yukai Engineering سالها پیش در نمایشگاه CES نسخه بزرگتر ربات Petit Qoobo شرکت کرد. با این حال، ظهور این ربات در طول اپیدمی کووید-19 اهمیت جدیدی داشت. پتی بو یک بالش هوشمند به شکل گربه است که دارای یک دستگاه اندازه گیری هوشمند است که می تواند احساسات کاربر را درک کند. این ربات می تواند همراهی مهربان و مهربان برای کسانی باشد که هیچ صلاحیتی برای نگهداری از حیوانات خانگی ندارند و می تواند تنهایی و افسردگی ناشی از بیماری قلبی را در افراد کاهش دهد.

جذاب ترین ربات های سال 2021

ربات هندی، ربات مدرن و حرفه ای

سامسونگ جدیدترین ربات خدماتی را در سال 2021 معرفی کرد. Bot Handy; رباتی که ظروف را در لباسشویی می گذارد، خانه را جارو می کند، لباس ها را می شست و حتی نوشیدنی های تازه و خوشمزه ای را برای شما آماده می کند. ربات هندی می تواند کمک قابل اعتمادی باشد که همه ما در خانه به آن نیاز داریم. انتظار می رود نسخه بعدی ربات با کراوات مشکی تولید شود.

جذاب ترین ربات های سال 2021

مافلین، زیباترین ربات جهان

بسیاری از ربات های حیوان خانگی در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته خواهند شد. اما موفلین مانند یک حیوان خانگی واقعی توانسته است محبت و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. مافین مانند یک خوکچه هندی قهوه ای طلایی است که می تواند با چشمان مهره ای سیاه براق خود مردم را شگفت زده کند. این ربات کوچک و انعطاف پذیر پوشیده از موهای نرم و زیبایی است و با محرک های محیطی حرکت می کند، خم می شود، تاب می خورد و دم خود را تکان می دهد. مافلین حتی می تواند افراد مختلف را با حس وجودش شناسایی کند. این ربات دارای توانایی های احساسی منحصر به فردی است که عشق را به الگوریتم ها و حسگرهای داخلی آموزش می دهد. Maflin یکی از محبوب ترین ربات های ساخت شرکت ژاپنی Vanguard Industries است.جذاب ترین ربات های سال 2021

فرابنفش کلیه، عضو جدیدی از خانواده کلیه کلیه

ال‌جی با توجه به شرایط جهانی و واکسن کووید-19، اشعه ماوراء بنفش (CLOi UV-C) را توسعه داده است. Kelley Bot مناطق شلوغ مشاغل، ادارات، هتل ها، مدارس و و را بررسی می کند و از دو نور ماوراء بنفش برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها و تمیز کردن هوا استفاده می کند.

جذاب ترین ربات های سال 2021

ربات های دو بازو، یک قدم به واقعیت نزدیک تر

موسسه تحقیقات فناوری صنعتی تایوان (ITRI) یک ربات تک دو بازویی (DARS) را به دنیا معرفی کرده است. ربات دو انگشتی که دارای پنج انگشت است و بر خلاف سایر ربات ها می تواند اشیا را بگیرد و حمل کند. این ربات برای کارهای سنگین طراحی نشده است، اما در انجام کارهای کوچک و ظریف بی نظیر است. دارس می تواند پیانو بزند، نوشیدنی تهیه کند یا دستمالی برای شما بیاورد.

جذاب ترین ربات های سال 2021

جان دیر ایکس، خبر خوب برای کشاورزان

جان دیر ایکس ممکن است به چیزی که شما به عنوان یک ربات قرن بیست و یکم فکر می کنید نزدیک نباشد. اما این ابزار مطمئناً طرفداران وفاداری را در بین کشاورزان خواهد داشت. John Deere X یک ماشین ترکیبی عالی است که می تواند ماشین ها را به ماشین ها منتقل کند. انتظار می رود این ربات غول پیکر آینده کشاورزی را تغییر دهد. John Deere X محصولی از شرکت آمریکایی Horicon است.

جذاب ترین ربات های سال 2021

موکسی، دوست جدید بچه ها

با انتشار Moxie، Embodied توانسته خیال بسیاری از والدین و معلمان را راحت کند. این ربات با شکل های جذاب و چهره های کارتونی همراه خوبی برای بچه ها خواهد بود. البته جای نگرانی نیست. کودک شما همچنان به زندگی اجتماعی و بازی در راهرو علاقه مند خواهد بود. Moxie برای آموزش انواع مهارت های اجتماعی، عاطفی و روانی و کمک به کودکان در یادگیری درس های خود طراحی شده است. علاوه بر این، Moxie دارای انواع بازی ها، داستان ها و برنامه های مدیتیشن است.

جذاب ترین ربات های سال 2021

Roborak S7، تمیز کردن روش هوشمند

Roborock S7 یک جاروبرقی رباتیک است که به طور خودکار خانه را تمیز می کند. این جاروبرقی شکل کوچک و نرمی دارد و می تواند از درهم و برهمی تمیز کند. Roborak S7 از یک برنامه موبایل پیشرفته پشتیبانی می کند و می تواند به سایر دستگاه های خانه هوشمند متصل شود. به این ترتیب می توانید زمان و روش تمیز کردن این ربات را حتی زمانی که در خانه نیستید سازماندهی کنید، بنابراین وقتی به خانه می رسید مجبور نیستید کارهای زیادی انجام دهید. نگران برخورد با دیوار یا سقوط Roborak S7 نباشید. این ربات دارای حسگرهایی است که می تواند موانع و مراحل تکرار و ادامه تمیز کردن را تشخیص دهد. Roborak S7 محصولی از پکن Roborock Technology است.

جذاب ترین ربات های سال 2021

موروبات اسکات، خانه دار همیشه بیدار است

Moorebot Scout فقط یک کار خاص و ویژه دارد. بازرسی و کنترل ساختمان. این ربات با ابعاد بسیار کوچک و چرخ های قدرتمند بازرسی دائمی خانه را انجام می دهد. Morobat Scott از حسگرهای پیشرفته و الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده می کند و به عنوان اولین ربات داخلی برای نظارت هوشمند شناخته می شود.

جذاب ترین ربات های سال 2021

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا