لوازم خانگی

از گربه‌های ردیاب تا احساسات از نگاه علم؛ بهترین‌های سبک زندگی


اگر فرصت مطالعه مقالاتی در مورد سلامت و سبک زندگی ندارید، می‌توانید بهترین مقالات و ویدیوهای مربوط به سلامت، مد و زیبایی، آموزش سبک زندگی و تغذیه را در ای بی سی مگ مگ بیابید. در این مجموعه از بهترین سبک زندگی، 10 مقاله و ویدیوی جالب و پرطرفدار از هفته گذشته را در یک مجموعه هفتگی در اختیار شما قرار می دهیم.

16 روش طبیعی برای پاکسازی روده و دفع سموم از بدن

انباشته شدن غذا و سایر مواد زائد از جمله روده ما در مجرای روده طبیعی است. زباله های انباشته شده می توانند در دراز مدت سمی شوند و به سلامت بدن آسیب برسانند. پاکسازی روده فرآیندی است که به سم زدایی بدن و بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. می توانید از داروهای خانگی برای تمیز کردن روده خود استفاده کنید. در این مقاله 16 ماده طبیعی برای پاکسازی روده را در اختیار شما قرار می دهم. باید در نظر داشته باشید که اثربخشی تمامی این روش ها ثابت نشده است. بنابراین، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قبل از هر یک از این استراتژی ها با پزشک مشورت کنید.

مقاله کامل را بخوانید

بررسی و مقایسه 3 مدل آب انار; چه کسی بهتر عمل می کند؟

فصل پاییز و انار یکی از خوشمزه ترین میوه ها در نیمه دوم سال از راه می رسد. انار با وجود زیبایی و طعم بی نظیری که دارد، خوردن آن کمی سخت است و کاشت آن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. البته راه ساده تری هم برای خوردن این میوه و بهره مندی از فواید بی نظیر آن وجود دارد که آن هم خوردن آب میوه است. به همین دلیل در این ویدیو تصمیم گرفتیم تا 3 مدل انار گیر دستی که ابزار مناسبی برای آب گیری هستند را مرور کنیم و از نظر کارایی با هم مقایسه کنیم. با ما بمان…

ویدیوی کامل را تماشا کنید

15 ایده کلیدی برای تعیین مکان آشپزخانه

تعیین محل و نصب آشپزخانه

طراحی آشپزخانه به عوامل زیادی بستگی دارد که برای هر فردی متفاوت است. اولین قدم این است که در نظر بگیرید چگونه می خواهید از آشپزخانه استفاده کنید که در آن فضا بیشتر در دسترس است و چه فعالیت هایی را می خواهید در آشپزخانه انجام دهید. مثلا ترجیح می دهید در آشپزخانه فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون و تماشای برنامه های مورد علاقه خود در حین کار داشته باشید یا ترجیح می دهید آشپزخانه به گونه ای چیده شود که جز پخت و پز در آن کاری انجام نشود؟

مقاله کامل را بخوانید

گربه شما را دنبال می کند. حتی در خفا!

مانع شما ممکن است با تهیه نقشه ذهنی موقعیت مکانی شما را کنترل کند، حتی اگر دوست شما در یک اتاق با شما نباشد و نتواند شما را مستقیماً ببیند. دانشمندان اخیراً کشف کرده‌اند که گربه‌های خانگی یک «نقشه ذهنی» ایجاد می‌کنند که به آنها می‌گوید افراد اطرافشان بر اساس منشاء صدا کجا هستند. محققان گربه ها را با پخش صدای ضبط شده انسان که نام گربه ها را صدا می کرد، آزمایش کردند. سپس صداهای ضبط شده را بازتولید کردند، اما آنها را با تقویت کننده در مکان دیگری قرار دادند، به طوری که صداها از دورتر می آمدند.

مقاله کامل را بخوانید

8 چیز که نشان می دهد برنامه تناسب اندام شما درست است

ممکن است مدتی است که ورزش کرده اید و به این فکر می کنید که آیا برنامه ورزشی شما موثر و مفید است یا خیر. شاید بخواهید برنامه جدیدی را شروع کنید یا شروع به ورزش کنید. در هر صورت، ذهن شما این است که چگونه به اهمیت یک برنامه ورزشی پی ببرید. راه‌حل‌ها و شاخص‌های مختلفی وجود دارد، اما با دانستن آنها می‌توانید اثربخشی یک برنامه را شناسایی کرده و از دیدگاه بهتری درباره آن قضاوت کنید.

مقاله کامل را بخوانید

7 نکته طلایی برای خرید سرویس خواب برای نوجوانان (برای اجاره کنندگان)

در چند سال اخیر شاهد افزایش شدید قیمت مسکن بوده ایم. موضوعی که بخش بزرگی از جامعه را نگران کرده است. این در حالی است که افزایش قیمت مسکن منجر به اجاره بها شده و در نهایت مستاجران مجبور به نقل مکان شده اند. علاوه بر آسیب روحی، به دلیل جابجایی مکرر باعث آسیب و از بین رفتن برخی وسایل منزل نیز شده است. اگر شما هم در شرایط مشابهی هستید و قصد خرید سرویس خواب نوجوان برای فرزندان خود را دارید، ای بی سی مگ مگ به شما کمک خواهد کرد تا بهترین سرویس خواب نوجوان را انتخاب کنید.

مقاله کامل را بخوانید

بررسی صبحانه شیائومی Deerma DEM-ZC10; دستیار شما در آشپزخانه

صبحانه ساز شیائومی

برای وسایل مختلف آشپزخانه که پخت و پز را برای ما راحت تر می کنند، وسایل جدیدی به طور مداوم اضافه می شوند که هر کدام کارکردها و عملکردهای خاص خود را دارند. یکی از ابزارهای جدیدی که مدت هاست در بازار موجود نبود، ابزاری به نام آشپز است که کارایی مفید و کاربردی دارد و به نظر می رسد واقعا در آشپزی به ما کمک کند. در این ویدیو به سراغ صبحانه ساز Xiaomi Deerma DEM-ZC10 می رویم تا بررسی شود.

ویدیوی کامل را تماشا کنید

7 ماده مغذی که برای سلامت چشم معجزه می کنند

داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل مهمترین چیز در حفظ سلامت چشم است و می تواند خطر عفونت چشم را کاهش دهد. اگر غذایی که می خورید حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها، ویتامین ها و مواد معدنی باشد و خاصیت آنتی اکسیدانی داشته باشد، می توانید از بیماری های چشمی پیشگیری کنید. برخی از بیماری هایی که می توانید با یک رژیم غذایی سالم از آنها پیشگیری کنید به شرح زیر است:

مقاله کامل را بخوانید

چرا وقتی وزن کم می کنید موهایتان کم می شود؟

گاهی اوقات کاهش وزن منجر به عوارضی مانند ریزش مو می شود. ریزش مو به دلیل کاهش وزن یک مشکل موقتی است و زمانی رخ می دهد که از طریق جراحی یا رژیم غذایی سخت و محدود وزن کم شود. بدن به سوء تغذیه، استرس و تغییرات هورمونی حساس است. کاهش وزن سریع، رژیم غذایی محدود، و جراحی کاهش وزن ممکن است به این عوامل خطر کمک کنند.

مقاله کامل را بخوانید

احساسات از دیدگاه علمی; احساسات ما چگونه شکل می گیرد؟

اینکه چگونه دنیای اطراف خود را تفسیر می کنیم و چگونه به این احساسات واکنش نشان می دهیم هویت ما را شکل می دهد و به نوبه خود کیفیت زندگی ما را تعیین می کند. مطالعه احساسات از منظر روانشناختی به محققان این امکان را می دهد تا اطلاعات ارزشمندی در مورد انگیزه های رفتار انسان بر روی برخی از محرک ها و همچنین تأثیرات فیزیکی و روانی بر آنها به دست آورند. اینها نظرات هستند. در واقع پاسخ‌های خاص و قابل پیش‌بینی‌ای که برای مواجهه با موقعیت‌های خاص وارد ذهن ما می‌شود که آن را احساسات می‌نامیم، الگوی رفتار و به طور کلی نقش انسان را تعیین می‌کند. اما آیا راهی برای کنترل این واکنش های خودکار وجود دارد؟

مقاله کامل را بخوانید

برای دسترسی به آخرین مقالات و ویدیوها، به آنجا بروید به اشتراک گذاری سبک زندگی از ای بی سی مگ مگ دیدن کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا