لوازم خانگی

12/12؛ جشنواره‌ای هیجان‌انگیز برای قدردانی از همراهان دیجی‌کالا


جشنواره تجارت ویژه در تاریخ 12/12 با تخفیف ویژه به منظور شناسایی شرکای ای بی سی مگ است که از 12/12 (12/12) آغاز شده و تا 18 مارس ادامه دارد.

شکی نیست که قبل از شروع سال جدید، شما از قبل برنامه ای برای تغییر خود یا اطرافیان خود دارید. ای بی سی مگ با جدیدترین تخفیف های سال 2017 فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا با آغوش باز به استقبال سال نو بروید. رویداد 12/12 بزرگترین قرعه کشی ای بی سی مگ قبل از پایان سال 2017 خواهد بود.

با تخفیف های هیجان انگیز از مشتریان قدردانی کنید

چه چیزی می تواند مشتریان وفادار ای بی سی مگ را برای یک نمایشگاه بزرگ تجاری و تخفیف های فراموش نشدنی خوشحال کند؟

در آخرین روز سال، ای بی سی مگ به مدت 11 سال میزبان یک نمایشگاه تجاری ویژه به منظور قدردانی از شرکت شما بوده است. در این جشنواره گروه های مختلف کالا از تخفیف برخوردار می شوند و شما می توانید با هر سلیقه ای کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

12 بار در روز 70% تخفیف. و در هفته قدردانی از 120 محصول با نصف قیمت در وب سایت ارسال شده است. زمان خوبی برای خرید با کمترین قیمت است. علاوه بر این کد تخفیف 30 هزار تومانی برای سبدهای خرید بالای 300 هزار تومان و کد تخفیف 15 هزار تومانی برای سفارش های بالای 150 هزار تومان خرید شما را لذت بخش تر می کند.

خبر خوب این است که پیشنهادهای شگفت انگیز بیشتری در جشنواره دیجیتال 12/12 وجود دارد. در این هفته فراموش نشدنی، هر ای بی سی مگ سه ساعت، 30 پیشنهاد شگفت انگیز برای شما وجود دارد؛ خدماتی که نمی توانید فراموش کنید!

از همه مهمتر سفارشات بیش از 50 هزار تومان در این هفته به سراسر ایران ارسال می شود. حتی کوچکترین تخفیف را دست کم نگیرید و بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ای بی سی مگ تاپ کاپ برای بهترین محصولات و خریداران

ای بی سی مگ با مشتریان، خرده فروشان و تامین کنندگان خود رشد و توسعه یافته است. جشنواره قدردانی دیجیتال دلیلی برای تشکر از همکاران برتر این فروشگاه اینترنتی است. به همین دلیل در یک رویداد بزرگ مورد استقبال مشتریان و فروشندگان برتر قرار می گیرد.

ای بی سی مگ چهارشنبه 30 مارس رویداد به نام جوایز ای بی سی مگ یا “جام برتر ای بی سی مگ” را برگزار کنید. اوایل هفته گذشته ای بی سی مگ به میزبانی ای بی سی مگ مگ یک مسابقه بزرگ برای نامگذاری برگزار کرد که در آن از بینندگان خواست بهترین محصول سال را در دسته های مختلف انتخاب کنند. گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، گجت های جذاب، ارتقاء و لوازم خانگی از دسته بندی های انتخاب شده هستند. در جام برجسته ای بی سی مگ از نمایندگان شرکت های تولیدی تجلیل می شود و 7 شرکت کننده از رده های مختلف قرعه کشی می شوند.

علاوه بر این، ای بی سی مگ از مسن‌ترین، جوان‌ترین، مسن‌ترین و محبوب‌ترین مشتریان خود برای اهدای هدایای سرگرم‌کننده به جام تشکر خواهد کرد.

خبر خوب این است که بهترین محصولات در وب سایت ای بی سی مگ ارائه می شود و شما از تخفیفات ویژه برخوردار می شوید و این هدیه ای است برای همکاران همیشگی ای بی سی مگ.

آرزوی موفقیت برای کسانی که قدردان مادران مهربان هستند

روز مادر یکی از محبوب ترین روزهای سال. این روز می تواند بهانه ای باشد برای لذت بردن از مادران دلسوز و مهربان. ای بی سی مگ از این فرصت استفاده کرد و در کنار شما بود و برنامه ویژه ای در این باره دارد.

برنامه های ویژه روز مادر و هزاران محصول برای مادران از یکشنبه 13 اسفند آغاز می شود. از کیف و کفش، لوازم و جواهرات طلا و نقره گرفته تا وسایل خانه، ابزار دیجیتال و فرهنگ و هنر؛ همه چیزهایی که مادر را خوشحال می کند. تخفیف بگیرید.

بخش شگفت انگیز جشنواره قدردانی از مادر مجرد بازی که در هر مرحله یک کد تخفیف ویژه به شما می دهد. برای شرکت در بازی باید منتظر شروع جشنواره باشید.

در حالی که با تخفیف شگفت انگیز در جشنواره 12/12 و تقدیر از ای بی سی مگ برنده شدید، از حمایت شما در گنجاندن جوایز در شبکه اجتماعی ای بی سی مگ سپاسگزاریم. جوایزی که انتظار می رود هیجان جشنواره را برای شما افزایش دهد.

برای رویداد بزرگ 12/12 ای بی سی مگ و تخفیف هایی که اکنون دریافت می کنید آماده شوید.


برای ثبت نام در خبرنامه ای بی سی مگ مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا