هنر و سینما

تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» ممکن است ناامیدتان کند


طرفداران از اینکه تریلر فیلم جدید مرد عنکبوتی هنوز منتشر نشده است بسیار عصبانی هستند. اگرچه سونی پیکچرز تاریخ انتشار اولین تریلر سومین فیلم مرد عنکبوتی تام هالند را تعیین نکرده است ، اما طرفداران در چند ماه گذشته مشتاق این فیلم بوده اند و اخیراً انتظارات بسیار زیادی از این دست بوده است. به

این تریلر یکشنبه شب به صورت آنلاین با کیفیت پایین منتشر شد که سونی آن را از وب سایت خود حذف کرد. با این حال ، شور و شوق تماشاگران همچنان قوی است. طرفداران می خواهند تریلر مرد عنکبوتی را ببینند و مطمئناً انتظارات را برآورده نمی کند.

مشخص نیست که این احساس از کجا شروع شد ، از کجا ، چرا و چگونه. چنین تقاضا حتی برای بیوه سیاه یا تریلر شانگهای و افسانه ده حلقه وجود نداشت و مارول قبلاً تریلر شانگهای را منتشر کرده بود ، اما تفاوت زیادی بین مرد عنکبوتی وجود دارد: راهی به خانه نیست ، و اینها وجود دارد فیلم های. یکی از مهمترین آنها این است که سونی پیکچرز مسئول فروش و فروش فیلم بعدی مرد عنکبوتی است. سونی آرشیو فیلم های خاص خود را دارد و فیلم جدید مرد عنکبوتی یکی از مهم ترین و غنی ترین فیلم ها است. بنابراین شرکت تصمیم می گیرد که چگونه و چه موقع فیلم را منتشر کند.

تفاوت عمده دیگر Spider-Man: No Way Home ، دومین دنباله این فرنچایز بسیار محبوب است. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2017 ، مرد عنکبوتی با موفقیت فرنچایز مرد عنکبوتی را با تمرکز بر روایت داستان درباره پیتر پارکر و دوستانش به عنوان دانش آموزان دبیرستان راه اندازی کرد. در سال 2017 ، این فیلم یکی از محبوب ترین فرانچایزها و شخصیت ها را در کل دنیای فیلم مارول ایجاد کرد ، و اکنون ما می خواهیم مرد عنکبوتی بیشتری را با طرفداران تام هلند ببینیم.

مرد عنکبوتی

سومین و آخرین تفاوت این است که برخلاف ماهیت سریال The Black Widow و طرف مستقل شانگهای ، اگر شایعات صحت داشته باشند ، Spider-Man: No Way Home باید چندین شخصیت Spider-Man را در یک فیلم به نمایش بگذارد. در واقع ، سریال لوکی جهانهای زیادی را به طور کامل باز کرده است ، و ما قبلاً می دانیم که با مرگ تونی استارک (رابرت داونی جونیور) ، دکتر. استرنج (بندیکت کامبربچ) قرار است نقش اصلی و ستاره گروه را در فیلم جدید مرد عنکبوتی ایفا کند. آنجا نیز خواهد بود. به لطف Multiverse ، مرد عنکبوتی وقت دارد تا دوباره در دنیای سینمایی مارول (اندرو گارفیلد و توبی مگوایر) ظاهر شود. تنها بازیکن سابق مرد عنکبوتی که بازگشت وی قطعی شده است آلفرد مولینا است که نقش دکتر را بازی می کرد. اختاپوس در مرد عنکبوتی 2 ، اما حتی اگر نیمی از شایعات درست باشد ، Spider-Man: No Way Home ، به یک فیلم خاص تبدیل شد. به نظر می رسد که تنها یک زمان ممکن برای ساخت آن وجود دارد و قطعاً ارزش دیدن دارد.

گفته می شود همه اینها ما را متوجه می کند که دلایل زیادی برای لذت بردن از رتبه فیلم Spider-Man وجود دارد ، اما در نهایت ، تریلر فقط یک تریلر است و ممکن است با تخیل طرفداران همخوانی نداشته باشد. این تریلرها با تصاویر به خوبی انتخاب شده ساخته شده اند که به طور موثر مانع از ارائه ایده اصلی داستان و جذب مخاطب می شود. بنابراین اولین فیلم مرد عنکبوتی به عنوان یک تیزر عمل می کند و ممکن است یک اسکرین شات کوتاه از دو بازیکن جدید داشته باشد ، اما مطمئناً هیچ جزئیاتی ندارد. با توجه به هیاهوی منتشر شده برای انتشار این تریلر ، آیا نیازهای طرفداران را از بین خواهد برد یا آنها را گرسنه تر خواهد کرد؟ سونی انتظار بهره برداری دوم را دارد. با این حال ، هدف تریلر فروش بلیط فیلم است.

بخشی از هیجان این تریلر مرد عنکبوتی: No Way Home به دلیل برنامه های فیلم برای اکران در ماه دسامبر است اما هنوز هیچ تیزر یا عکس رسمی منتشر نشده است. در سال 2019 کمی عجیب به نظر می رسید ، اما پس از همه گیری کرونا ، همه شرایط و انتظارات تغییر کرد. استودیو باید به این فکر کند که چگونه می توانند رویکرد مناسبی برای ساخت تصاویر و تبلیغات فیلم داشته باشند. در نتیجه ، سونی ممکن است در مورد تاریخ انتشار 17 دسامبر 2021 کمی محتاط عمل کرده باشد. آنها قبلاً تاریخ انتشار Venom 2 را از سپتامبر به اکتبر منتقل کرده اند و به دلیل اینکه خدمات زنده ای برای حمل و نقل ندارند این فیلم ها باید تا حد ممکن موفقیت سینمایی را تضمین کنند. به نظر می رسد پیش بینی ظاهر و شخصیت مرد عنکبوتی در دو هفته غیرممکن است. بنابراین طرفداران باید تا ماه دسامبر منتظر بمانند.

در حال حاضر ، این فیلم هنوز آماده اکران در ماه دسامبر است. کوین فایگی ، کارگردان استودیو مارول به طرفداران اطمینان داد که تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home قبل از اکران فیلم منتشر می شود ، اما مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می افتد. واضح است که سونی آمادگی انتشار تریلر را به این زودی ها ندارد ، در غیر این صورت اطلاعات بی فایده و نسخه های بی کیفیت را بصورت آنلاین منتشر نمی کرد.

تریلر مرد عنکبوتی از آن منتشر خواهد شد. شاید امروز نباشد ، شاید این هفته نباشد ، اما در نهایت منتشر می شود ، اما باید گفت که حتی اگر تریلر منتشر شود ، امیدها و افکار ایجاد شده توسط طرفداران برآورده نمی شود. به همین دلیل فیلم ساخته می شود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا