لوازم خانگی

کرم دور چشم را چه زمانی و چگونه استفاده کنید؟


مراقبت از پوست همیشه بسیار مهم بوده است و هر چه سن شما بالاتر می رود و حساسیت پوست شما نسبت به ناخالصی ها چقدر است، اهمیت مراقبت بیشتر می شود. شستن صورت، خشک کردن پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب همگی از نکات رایج مراقبت از پوست برای اکثر افراد در برنامه روزانه آنهاست. یکی دیگر از توصیه های مراقبت از پوست استفاده از کرم دور چشم است. پوست اطراف چشم به نوع متفاوتی از محصولات مراقبتی نیاز دارد زیرا با سایر محصولات صورت متفاوت است و حساس تر است. در رفع سیاهی دور چشم که به ژن ها و محیطی مانند رادیکال های آزاد و نور خورشید وابسته است، موثر است. در عوض از پیری پوست دور چشم جلوگیری می کند. اما بهترین کرم دور چشم چیست؟ چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کنم؟

به گفته متخصصان زیبایی، برای مرطوب کردن دور چشم باید از کرم خود استفاده کنید. مشکلاتی که ممکن است در ناحیه چشم ایجاد شود و مراقبت از این ناحیه با سایر نواحی صورت متفاوت است، زیرا هم حساس و هم نازک هستند، به راحتی خشک می شوند و به راحتی چروک می شوند. گاهی اوقات مایع بینابینی زیر پوست جمع می شود و باعث تورم اطراف چشم می شود. مثلا تاری دور چشم یکی از مشکلاتی است که در سایر نواحی صورت دیده نمی شود. کرم دور چشم بسته به ژنتیک و وراثت در رفع سیاهی دور چشم موثر بوده و عواملی مانند نور خورشید، سن و ساختار خونی در ایجاد آن دخیل هستند.

خرید انواع کرم دور چشم از فروشگاه ای بی سی مگ

فواید کرم دور چشم

فواید کرم دور چشم

یکی از اهداف اصلی ساخت کرم دور چشم، علاوه بر روشن کردن این نواحی و از بین بردن چین و چروک دور چشم، رساندن برخی مواد مغذی به دور چشم است که به مقدار متفاوت در کرم صورت وجود دارد و باید در اطراف چشم استفاده شود. چشمها. . پوست نازک دور چشم بهتر از پوست ضخیم در سایر نواحی صورت است و در صورت استفاده بیش از حد از کرم صورت قوی در اطراف چشم می تواند به پوست اطراف چشم آسیب برساند. کرم‌های دور چشم به‌طور ویژه برای مرطوب‌کردن ناحیه اطراف فرمول‌بندی شده‌اند و بنابراین گران‌تر از سایر کرم‌های صورت در حجم‌های کمتر هستند.

زمانی که به دنبال یک کرم دور چشم خوب و مناسب هستید یک کرم بی بو و ضد حساسیت بهترین انتخاب است. کرم های با رایحه بالا برای دور چشم توصیه نمی شود. کرم دور چشم لانکوم، کرم دور چشم لورآل و کرم دور چشم کلینیک برندهای ارائه شده هستند. البته کرم های دور چشم خوب ایرانی هم توسط برندهای معروف خانگی تولید می شود.

جوان کننده دور چشم

برخی از کرم های دور چشم حاوی کافئین هستند که به طور موقت پوست دور چشم را سفت می کند و تاثیر سریع تری روی صورت می گذارد. گفته می شود کافئین جریان خون را بهبود می بخشد و تورم چشم را کاهش می دهد. همچنین اگر کرم دور چشم را قبل از استفاده در یخچال بگذارید و آن را سرد دور چشم بمالید، می توانید تورم دور چشم را کاهش دهید.

به طور کلی، کرم های دور چشم اغلب حاوی موادی هستند که برای کرم صورت استفاده می شود، فقط اندازه و درصد آن متفاوت است.

اگر کرم صورت که روی پوستتان میزنید ملایم است و در پروفایل نوشته شده است که می توانید از آن برای دور چشم استفاده کنید، استفاده از آن برای ناحیه چشم مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال، کرم های ضد آکنه یا کرم های صورت، به دلیل اینکه حاوی مواد قوی هستند، در تماس با ناحیه اطراف چشم می توانند باعث عفونت چشم، قرمزی یا مشکل بیشتر شوند.

ابتدا بر خلاف نکات قبلی، می توانید از کرم های دور چشم برای سایر نواحی صورت نیز استفاده کنید، اما مطمئناً بهتر از کرم های صورت مخصوص نخواهند بود. پس اگر در شرایطی هستید که فقط یک کرم دور چشم وجود دارد، می توانید بدون نگرانی از این کرم برای سفت شدن کل صورت استفاده کنید، اما بهتر است آن را به یک عادت روزانه تبدیل نکنید. زیرا پوست صورت توانایی بالاتری در تحمل مواد قوی تری دارد که می تواند از خشکی، چین و چروک، جوش و غیره جلوگیری کند.

کرم دور چشم چند ساله است؟

کرم چشم

در مورد زمان استفاده از کرم دور چشم باید توجه داشت که زمان مشخصی وجود ندارد و بهتر است در هر سنی کرم دور چشم را به مراقبت از پوست اضافه کنید. در واقع، به این معنی است که وقتی در نوجوانی شروع به استفاده از کرم دور چشم کنید، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. اما در سنین پایین به دنبال کرم هایی باشید که فقط خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند و استفاده از کرم های ضد چروک و تیرگی دور چشم توصیه نمی شود. در هر سنی، اگر قبلا از کرم دور چشم استفاده نکرده اید، فکر نکنید که دیر شده است و یک کرم دور چشم عالی بخرید. او هر روز بزرگتر می شود و هیچ وقت برای استفاده از کرم های ضد چروک دور چشم و انواع کرم های ضد پیری دیر نیست زیرا حداقل شما از پیری پوست در روزهای آینده جلوگیری می کنید. به ساده ترین روش از پوست خود در برابر رادیکال های آزاد و مواد مضر محیط محافظت می کنید.

بیشتر بخوانید: 8 درمان خانگی برای چین و چروک دور چشم

کرم های دور چشم فقط مخصوص خانم ها نیستند و بهتر است آقایان برای مراقبت از پوست خود از این کرم استفاده کنند. البته باید توجه داشت که کرم نباید با افزایش سن در اطراف چشم معجزه کند و در مدت کوتاهی چین و چروک را از بین ببرد، اما حداقل این را بدانید که با مراقبت و محافظت از چین و چروک بیشتر جلوگیری می کند.بیشتر به پوست آسیب می رساند. .

بسیاری از افراد چربی زیر پوست دور چشم دارند که به صورت جوش و لک ظاهر می شود. بدانید که هیچ کرم دور چشمی روی زمین وجود ندارد که این چربی ها را از بین ببرد.

کرم دور چشم روز یا شب؟

بهترین کرم دور چشم

احتمالا این سوال به ذهن شما خطور می کند که برای جلوگیری از چین و چروک دور چشم و گرفتن نتیجه خوب باید از کرم دور چشم صبح استفاده کرد یا شب؟ آیا تغذیه پوست دور چشم در طول شب کافی است؟

از آنجایی که پوست چشم نازک است و ماهیچه های آن ناحیه همان چیزی است که در طول روز با فشردن و فشردن و نگاه کردن به اطراف استفاده می کنید، بهتر است کرم دور چشم را در روز یا شب بزنید. برای انتخاب بهترین کرم دور چشم، ابتدا نیازهای خود را شناسایی کنید و از کارشناس فروش لوازم آرایشی در داروخانه یا فروشگاه خود بپرسید که کدام نوع کرم ممکن است نیاز شما را برآورده کند. اطلاعات مکتوب محصولات و انواع کرم های دور چشم را مطالعه کنید کرم های چروک، پف کننده دور چشم، رفع تیرگی دور چشم، مرطوب کننده ها و … انواع مختلفی دارند که همگی برای هدف خاص و مربوطه طراحی شده اند. برای نیازهای تولید

می توانید از محصولات چشمی مختلف با لایه های مختلف برای چشم استفاده کنید. برای این کار بهتر است از سبک ترین محصول شروع کنید. یعنی ابتدا یک محصول مایع، سپس یک ژل، سرم، کرم و سپس یک روغن یا گریس را دور چشم خود بزنید. فراموش نکنید که همیشه قبل از کرم صورت از کرم دور چشم و همچنین ضد آفتاب روی پوست استفاده کنید.

صبح که از خواب بیدار می شوید، پس از شستن صورت و پاکسازی صورت با تونر یا پاک کننده، از سرم یا کرم مخصوص چشمی که برای رفع نیازهای خود تهیه کرده اید، پوست دور چشم بزنید. از این سرم می توان برای رفع پف و لکه های دور چشم و ایجاد سفیدی دور چشم استفاده کرد. در حالی که این محصول حاوی ویتامین C است، می تواند از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند و ویتامین E نیز با آنتی اکسیدان ها از پوست محافظت می کند. سدیم آسکوربات یا ویتامین C نیز پوست دور چشم را سفت می کند و تیرگی اطراف آن را کاهش می دهد، برای مشاهده نتایج مورد انتظار باید حدود شش ماه صبر کنید. چیزهایی مانند نیاسین آمید یا ویتامین B3 و اسید کوجیک نیز لکه ها را از بین می برند.

شب ها، یک ساعت قبل از خواب، صورت خود را تمیز کنید و سپس یک کرم دور چشم حاوی رتینول را روی پوست اطراف چشم بزنید تا ناحیه دور چشمم مرطوب شود. دلیل آن این است که استفاده از کرم یک ساعت قبل از خواب زمان کافی برای نفوذ کرم به پوست قبل و بعد از خواب است.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

انواع کرم دور چشم

با توجه به حساسیت پوست دور چشم استفاده از کرم ها باید با ملایمت این کار را انجام دهید. گفته می‌شود که انگشت‌ها کندترین تماس را دارند، بنابراین می‌توانید از این انگشت برای انجام این کار استفاده کنید. کرم را با انگشت کوچک بریزید و مقدار کمی از کرم را دور چشم بمالید. سپس برای اینکه پوست به خوبی به کرم دور چشم نفوذ کند و به تمام نواحی دور چشم مالیده شود، به مالیدن آرام و ملایم دور چشم ادامه دهید تا اطمینان حاصل شود که کرم به تمام نواحی برسد.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا