لوازم خانگیبرترین های کسب وکار ایرانی

مناسب ترین قالیشویی برای شب عید

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شب عید شستشوی فرش ها و پیدا کردن یک قالیشویی مناسب جزء مسئله های مهم و دغدغه‌ های اساسی همه مردم می باشد. پیدا کردن قالیشویی بامجوزرسمی که بتوانند با خیال راحت فرش های گران بهای خود را به آن بسپارند، جزء مهمترین نکات محسوب می شود. البته انتخاب قالیشویی تمام اتوماتیک که تمامی خدمات مختلف در حوزه رفو و ترمیم فرش را ارائه دهد می ‌تواند نیاز و دغدغه این افراد را برطرف کند.

قالیشویی تمام اتوماتیک

در مراکز قالیشویی تمام اتوماتیک جهت تمامی فرآیندهای شستشوی فرش ها از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می شود که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار دارد. علاوه در این مراکز، دستگاه ‌های مختلف وجود دارند که فرایند قالیشویی را با سرعت بالاتر و کیفیت بهتر انجام می دهند.

برخی از مهمترین این دستگاه ها عبارتند از:

دستگاه قالیشویی اتوماتیک

دستگاه های قالیشویی اتوماتیک در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به نیروهای انسانی زیاد می توانند عملیات شستشوی فرش ها را به صورت خودکار با تنظیم مواد شوینده و آب انجام دهند. سیستم شستشوی این دستگاه ها به گونه ای است که هر نوع آلودگی به طور کامل از بین رفته و آسیبی به بافت فرش وارد نمی شود.

از مهم ترین دستگاه های شستشوی اتوماتیک می ‌توان به دستگاه قالیشویی ثابت، دستگاه قالیشویی ریلی و دستگاه قالی شویی پولیشر دو فرچه اشاره کرد.

دستگاه خشک کن

مهمترین مرحله پس از شستشوی دقیق، خشک کردن و گرفتن آب فرش است که از زرد شدن آن جلوگیری می کند. این دستگاه به صورت لوله ای آب فرش را جدا کرده و فرایند خشک شدن آن را با سرعت بالاتری انجام می ‌دهد.

دستگاه گردگیر قالیشویی

عملیات گردگیری قالیشویی در این مراکز با استفاده از دستگاه‌ های گردگیر دستی، دورانی انجام می شود که هر کدام از این دستگاه ها نحوه کارکرد خاصی دارند.

مناسب ترین قالیشویی برای شب عید

 مزایای استفاده از خدمات قالیشویی اتوماتیک

دستگاه های اتوماتیک با قدرت بالایی که دارند می توانند عملیات شستشوی فرش ها را بدون ایجاد لرزش، صدا و آلودگی صوتی با سرعت بالاتری انجام دهند. با مشخص شدن مزایای استفاده از خدمات قالیشویی اتوماتیک اغلب مشتریان تمایل درند تا فرش های خود را به این مراکز بسپارند.

در اینجا به بررسی مهمترین مزایای استفاده از خدمات قالیشویی تمام اتوماتیک می پردازیم:

  1. کوتاه شدن زمان شستشوی فرش ها
  2. حذف کامل باکتری ها
  3. صرفه جویی در مصرف آب و نیروی برق
  4. تمیز شدن فرش ها و حذف کامل لکه ها بدون آسیب رساندن به بافت فرش
  5. طی کردن فرایند آبکشی مطابق کر اسلامی جهت اطمینان مشتریان

انواع خدمات رفو و ترمیم فرش

فرش های دستبافت، فرش های ماشینی و گلیم و گبه پس از سال‌ های طولانی استفاده کردن مستهلک شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. همچنین ممکن است که فرش ها در اثر حوادث دیگری مانند: ریختن مواد شیمیایی، سوختگی با آتش یا موارد دیگر دچار مشکلاتی گردند.

در صورتی که با سرعت آسیب های وارده به فرش برطرف شود، شرایط بهتری برای رفع کامل مشکل و در اصطلاح رفو و ترمیم فرش فراهم می آید.‌ در واقع به عملیات ترمیم فرش ها از هر لحاظ و رفع عیب و ایراد آنها خدمات رفو و ترمیم فرش می گویند، اگر توسط افراد متخصص و مجرب صورت بگیرد، نتیجه کار بی ‌نظیر است.

اما انواع خدمات رفو و ترمیم فرش می تواند کمک کننده باشد که عبارتند از:

ترمیم ریشه انواع قالی

ممکن است در صورت شستشوی نامناسب و عدم مراقبت صحیح از فرش ها ریشه آنها دچار پارگی و خرابی شود، خدمات ترمیم ریشه انواع قالی به صورت تخصصی می ‌توانند با رفع پارگی و هرگونه عیب، ریشه این مشکل را برطرف نماید.

مرمت سوختگی فرش

ممکن است فرش بر اثر حرارت کبریت، سقوط زغال، یا آتش سیگار دچار سوختگی شود که در صورت سطحی بودن، رفوگران به صورت تخصصی و غیرقابل تشخیص بودن مشکل را برطرف می ‌کنند؛ اما در سوختگی های عمیق لازم به صرف زمان بیشتر برای رفع آن می باشد.

رفع پوسیدگی فرش

فرش ها در محیط‌ های نامناسب و مرطوب دچار پوسیدگی می‌ شوند که افراد حرفه ای و متخصص بدون مشخص بودن محل پوسیدگی آن را رفع می ‌نمایند.

رفع بید خوردگی

معمولاً فرش های دستبافت از الیاف طبیعی تولید می ‌شوند و دچار آسیب هایی مانند بید خوردگی می گردند که لازم است به صورت حرفه ‌ای اقدام به از بین بردن بید و رفع محل آسیب دیده کرد.

چرم دوزی و شیرازه بافی

شیرازه و لبه فرش در شستشوهای نامناسب دچار پارگی شده که برای حفظ کیفیت فرش باید شیرازه ترمیم شود. با انتخاب شرکت کوروش هاست می توانید از خدمات ترمیم و رفو فرش و همچنین هزینه های آن کاملاً مطمئن باشید که بهترین خدمات را در مقابل هزینه مناسب دریافت می کنید.

 مهمترین امکانات و خدمات قالیشویی های معتبر

در هنگام انتخاب قالیشویی با در نظر گرفتن برخی از امکانات و خدمات ارائه شده توسط این مرکز می توانید به شکل بهتری تصمیم بگیرید.

قالیشویی های معتبر که دارای مجوز رسمی هستند، خدمات خود را به گونه ای ارائه می دهند که مشتریان با رضایت کامل از دریافت این خدمات برای مراحل بعدی نیز آنها را انتخاب می نمایند.

در اینجا به مهمترین امکانات و خدمات قالیشویی های معتبر که از مجوزهای رسمی برخوردار هستند و به صورت حرفه ای کار می کنند، می پردازیم:

  • دریافت و تحویل فرش به صورت رول و کاور شده
  • ارائه خدمات شستشوی سنتی و شستشوی اتوماتیک
  • تحویل فرش های شسته شده در کمترین روز کاری بدون تا خوردگی و چروک شدن
  • امکان شستشوی فرش های دستبافت با حفظ کیفیت رنگ
  • ارائه فاکتورهای معتبر و مشخص کردن هزینه ها به طور شفاف

 روش انتخاب قالیشویی با مجوز رسمی در آستانه شب عید

در بازار آشفته شب عید، تبلیغات برای معرفی قالیشویی ها بسیار گسترده می شود که انتخاب قالیشویی های معتبر در بین تنوع بالا کاری سخت و دشوار می باشد.

روش های زیادی برای انتخاب قالیشویی با مجوز رسمی است که در صورت شناخت این روش ها مشتریان می توانید با خیال راحت فرش های ارزشمند خود را به این مراکز بسپارند.

معرفی چند روش برای انتخاب قالیشویی با مجوز رسمی:

  1.  یکی از روش های مرسوم استفاده از قالیشویی هایی بوده که به طور مداوم از خدمات آنها استفاده می کنید؛ اما برای انتخاب قالیشویی های جدید یا قالیشویی های تمام اتوماتیک انتخاب مراکز معتبر امری بسیار مهم و ضروری است.
  2. بهترین روش انتخاب قالی شویی با مجوز رسمی مراجعه به سایت اتحادیه صنف قالیشویان می باشد که در سایت رسمی اتحادیه، تمامی مشخصات از قبیل شماره تلفن، آدرس محل کارخانه و مدیریت قالیشویی کاملاً واضح مشخص می باشد.
  3. یکی دیگر از روش ‌های اعتماد کردن به مراکز قالیشویی ارائه نرخ خدمات کاملاً شفاف است که برای هر خدمت، هزینه آن را از قبل مشخص کرده اند، در چنین شرایطی مشتری می ‌تواند با محاسبه کامل و دقیق هزینه ها، تصمیمات بهتری برای انتخاب روش های شستشو و دریافت خدمات مختلف بگیرد.

نکته مهم در زمان انتخاب قالیشویی ها، قیمت های ارائه شده توسط این مرکز بوده که به هیچ عنوان نباید تحت تاثیر قیمت های پایین شرکت های خدمات قالیشویی قرار گرفته و هیجانی عمل کرد.

ممکن است برخی از مراکز جهت جذب مشتریان بیشتر هزینه های خود را از نرخ گذاری اتحادیه هم پایین ‌تر در نظر بگیرند؛ اما در نظر داشته باشید که این مراکز به طور حتم از کار شستشو به صورت استاندارد کم کرده، تا بتواند هزینه‌ های خود را جبران کنند. دفتر مرکزی قالیشویی برف شادمهر در شهران واقع شده است .

 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا