هنر و سینما

بیوه سیاه؛ تمام ارجاعات به شخصیت‌ها و اتفاقات انتقام‌جویان


اگرچه Black Widow در قسمت اول در Marvel Cinematic حضور داشت ، شخصیت اسکارلت جوهانسون مجبور شد بیش از یک دهه منتظر بماند تا یک فیلم مستقل بسازد ، حتی اگر ناتاشا در یک شهر ارواح بود. انتقام جویان: بازی نهایی قربانی شد.

داستان بیوه سیاه پس از اتفاقاتی می افتد که در Captain America: Civil War و قبل از Avengers: Eternal War اتفاق افتاده است.

هشدار: در این پست ، احتمال لو رفتن داستان فیلم سیاه وجود دارد

مارول از ناتاشا در فیلم نام برد و به طور مختصر او را در فلاش بک تماشا کرد. در حالی که داستان قدیمی نیست ، فیلم همچنین زندگی ناتاشا را قبل از بردن او به اتاق قرمز بررسی می کند ، که او را برای همیشه تغییر داد.

به طور معمول ، وجود قهرمانان مارول در هر فیلم غیر معمول نیست ، اما با توجه به آنچه در Captain America: Civil War اتفاق افتاد ، وجود همه قهرمانان فیلم ناتاشا منطقی نبود. با این حال ، بیوه سیاه وجود آنها را معرفی کرده و آنها را از طریق بسیاری از منابع و همچنین از طریق عکس ها و آرشیوها ارائه کرده است. بسیاری از شخصیت های جدید با ناتاشا در فیلم حضور داشتند و این دیدگاه کاملاً جدیدی به انتقام جویان داد.

کاپیتان آمریکا

عنکبوت

اگرچه کریس ایوانز از نظر فیزیکی در فیلم ظاهر نشد ، اما چندین بار با او صحبت شد. بزرگترین صحبت درباره او زمانی بود که الکسی شوستاکوف معروف به گارد سرخ سعی کرد زندانیان را متقاعد کند که با اولین انتقام جویان می جنگد. آنها داستان الکسی را باور نمی کردند زیرا استیو هنوز در دهه 1980 منجمد بود. با توجه به درگیری Taskmaster با ناتاشا با استفاده از سپر ، منصفانه است که بگوییم این صحبت دیگری از استیو راجرز است و Taskmaster شیوه جنگیدن آنها را تقلید کرد.

مردان آهنین

عنکبوت

وقتی ناتاشا با یلنا بلووا صحبت می کند ، او با پادزهر فرایند روانی در اتاق سرخ آشنا می شود. یلنا پیشنهاد کرد که ناتاشا واکسن را به یکی از بهترین دوستان علمی خود برساند و تونی استارک به عنوان مثال ذکر شد. به دلیل آنچه در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اتفاق افتاد ، ناتاشا به راحتی گفت که آنها در حال حاضر واقعاً یکدیگر را دوست ندارند.

گاو

عنکبوت

یکی از انتقام جویان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ثور است. وقتی ناتاشا و یلنا از Task Master فرار می کنند ، یلنا می گوید ثور خدایی است که ممکن است نیازی به مصرف ایبوپروفن بعد از دعوا نداشته باشد.

باکی بارنز

عنکبوت

وقتی ناتاشا و خانواده اش با هم برمی گردند ، باکی بارنز یا سرباز زمستانی است. هنگامی که ملینا وستوکوف توضیح می دهد که در این سالها چه کار کرده است ، در مورد پروژه Hydra صحبت می کند ، که Bucky بخشی از آن است ، نه مطابق اراده او. Black Widow همچنین در مورد مبارزه باکی با استیو در Captain America: Winter Soldier بحث می کند.

شاهین

عنکبوت

کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه پس از شروع جنگ داخلی موفق به فرار شدند ، اما این برای همه انتقام جویان صادق نبود. ناتاشا موفق می شود راس را فریب دهد و راس و تیم فکر می کنند می توانند او را دستگیر کنند ، اما در نهایت آنها فقط می توانند شاهین را دستگیر کنند.

ببر سیاه

عنکبوت

پلنگ سیاه در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی رابطه چندان خوبی با بیوه سیاهپوست و دیگر انتقام جویان نداشت. آنها بعداً متحد شدند ، اما به گفته روس ، ناتاشا می خواست به پادشاه واکاندا حمله کند. پلنگ سیاه در هزار تصویر در نبرد با هاوکای به تصویر کشیده شده است.

مرد مورچه ای

عنکبوت

یکی از اعضای جدید انتقام جویان در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اسکات لنگ است ، مرد مورچه ای که برای شرکت در این مبارزه بسیار هیجان زده است. راس در بیوه سیاه ، اسکات را به عنوان یکی از انتقامجویان اسیر معرفی می کند. این خوب است که Taskmaster لباس اسکات را دریافت نکرد ، زیرا این کار او را به یک شرور خطرناک تر تبدیل کرد.

هاوک‌آی

عنکبوت

رابطه ناتاشا با کلینت بارتون شاید شخصی ترین رابطه بین انتقام جویان باشد. جرمی رنر تنها انتقام گیرنده از راه دور در The Black Widow است و صدای کلینت از طریق تلفن ناتاشا شنیده می شود که سعی می کند درایکوف را خرد کند. همچنین در ویدئو ، راس نحوه بازداشت هاوکی را بازگو می کند.

این کماندار ظاهر فوق العاده دیگری در بیوه سیاه دارد. همانطور که در عکس نشان داده شده است ، وقتی یلنا بالای قبر خواهرش است ، والنتینا به او نزدیک می شود تا ماموریت جدیدی را به او بسپارد. او تصویری از هاوکی به یلنا نشان می دهد و به او می گوید که باید بارتون را که مسئول مرگ ناتاشا است ، بکشد.

این نمایش به نوعی مقدمه ای بر ظاهر فلورانس پیو در سریال هاوکی است. اکنون باید منتظر ماند تا ببینیم بارتون چگونه سعی می کند به یلنا ثابت کند که او سعی کرده زندگی ناتاشا را نجات دهد. به لطف تأثیر والنتینا ، ممکن است او را در سریال هاوکی ببینیم. در حالی که اگر انتقامجویان به طور فیزیکی در داستان ناتاشا ظاهر نمی شدند ، بهتر بود ، اما اشاره زیاد به بیوه سیاه رنگ جالب بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا