هنر و سینما

نخستین تریلر انیمیشن آواز ۲ منتشر شد؛ موسیقی، جاه‌طلبی و امید


Illumination Entertainment و Universal Pictures اولین تریلر متحرک “Sing 2” را منتشر کردند تا بیشتر با تجربیات جدید باستر مون و دوستانش آشنا شوند.

Singing Animation 2 اندکی پس از پایان فیلم قبلی به زندگی و چالش های شخصیت Singing Animation می پردازد. طبق اولین تریلر آهنگ 2 ، همه بازیگران و شخصیت های اصلی فیلم اول نیز در این نسخه دیده می شوند ، همچنین یک بازیگر جالب به نام کلی کالوو با صدای پل دیوید هوسون ، معروف به بونو وکس ، اضافه بر گروه آنها کلی یک ستاره راک محبوب است که پس از مرگ همسرش از موسیقی کناره گیری کرد ، اما باستر مون و گروهش در تلاش هستند تا او را به دوران پیری برگردانند.

متیو مک کانهی ، ریس ویترسپون ، ست مک فارلین ، اسکارلت یوهانسون ، نیک کارول ، تارون جگرتون و توری کلی اولین بازیگران فیلم 2 بودند و گارت جنینگز وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت ، که در فیلم او بیشتر شناخته شده است. “راهنمای رایگان کهکشان”.

آهنگ 2 باید اهمیت تلاش و پشتکار در مسیر موفقیت را به شنوندگان یادآوری کند. باستر مون و استعدادهای او رویای انجام یک نمایش در The Crystal Tower Theater را دارند ، اما انجام آن آسان نیست و آنها می دانند که اگر می خواهید موفق شوید ، باید سختی های زیادی را متحمل شوید.

انیمیشن این آهنگ در سال 2016 با بودجه 75 میلیون دلار به قیمت 627 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته شد و اکثر فیلمسازان و منتقدان از تماشای آن خوشحال شدند. برای این کارتون ، نمرات 72 از 100 و 59 از 100 در پایگاه داده ratatomy و metacritic بر اساس تجزیه و تحلیل 187 و 37 ثبت شده است. Illumination Entertainment و Universal Pictures قصد دارند ویدیوی آهنگ 2 را در 1 ژانویه (22 دسامبر) منتشر کنند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا