لوازم خانگی

10 محصول فوق‌العاده از برند نیتروژنا برای سلامتی و زیبایی پوست


آنچه اخیراً توسط بسیاری از متخصصان پوست و مصرف کنندگان بیان شده است این است که برند نیتروژن توانسته خود را در رده محصولات دارویی تثبیت کند و در نسخه های بسیاری از این برند یافت می شود. بنابراین در این مقاله از ای بی سی مگ مگ تصمیم داریم ابتدا داستان این برند را بیان کنیم و سپس 10 محصول پرطرفدار را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

تاریخچه برندهای نیتروژن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند نیروژنا در ابتدا با این نام به فروش نمی رسید. تاریخچه این برند به سال ها قبل باز می گردد که امانوئل استولاروف تصمیم گرفت برند ناتون را راه اندازی کند. نوار و صابون کهربا این برند در ایالات متحده بسیار محبوب شده است و حتی در طول چندین دهه در برخی داروخانه های آمریکایی مردم به دنبال صابون محبوب کهربا می گردند.

نام تجاری نیتروژن با کری سالیوان به عنوان مدیر فروش ایجاد شد. در واقع او معتقد بود که بازار محصولات مراقبت از پوست بسیار بزرگ است و با گسترش سبد محصولات خود و ارائه آنها با قیمت های مقرون به صرفه می توان بازار بزرگی را به دست آورد که کاملاً واضح است. و اکنون، چند دهه بعد، تصمیم سالیوان.

بازار برای محصولات مارک مکیده است

قیمت محصولات این برند به طور کامل نشان دهنده سیاست این شرکت است. نیتروژن با قیمت متوسط ​​قصد دارد سهم متوسط ​​بازار را به خود اختصاص دهد، یعنی افرادی که دو سوم بازار را تشکیل می دهند. تولید انبوه این محصولات و ارزش اقتصادی آنها اقشار مختلف را به خود جذب کرده است.

چه چیزی باعث محبوبیت نیتروژن شد؟

از نظر سالیوان، تعهد این شرکت به حفظ سلامت مشتریان و همچنین تعهد آن به ارائه محصولات با مقرون به صرفه ترین قیمت، مشتریان خود را به این علامت وفادار نگه داشته است. او معتقد است که نیتروژن یک برند با کیفیت و اقتصادی است.

در این بخش قصد داریم 10 محصول محبوب این برند محصولات بهداشتی را از دیدگاه مصرف کننده معرفی کنیم.

10 محصول برتر برند نیتروژنا

1. ژل هیدرو بوست واتر

ژل هیدروژن نیتروژن

این کرم صورت نمونه خوبی از محصولی است که نیتروژنا می تواند بفروشد. محصولی ارزان قیمت که مصرف کنندگان معتقدند کیفیت گران ترین محصولات موجود در بازار را دارد و هنگام استفاده روی پوست همان حس را ایجاد می کند. ملیسا کلوین، متخصص پوست و صاحب یک متخصص پوست توتال گفت: این ژل محلولی از گلیسیرین و دایمتیکون است که می تواند بهترین رطوبت ممکن را برای مشتری ایجاد کند. در عین حال، قوام خوبی دارد، سبک وزن است و هنگام استفاده روی پوست سنگین نیست.

توصیه: این محصول برای افراد دارای پوست چرب یا مستعد توصیه می شود و سایر محصولات قابل تحمل موجود در بازار باعث ایجاد آکنه و چربی روی پوست آنها می شود.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

. کرم ضد جوش نیتروژن

کرم ضد جوش نیتروژن

کرم ضد آکنه نیتروژن یک محصول ضروری برای پوست های مستعد آکنه است. این کرم با خواص ژل مانند خود می تواند در کمتر از 24 ساعت جوش های پوست را از بین ببرد و لک های ناشی از آن را برطرف کند. این کرم برخلاف سایر کرم های ضد آکنه موجود در بازار هیچ گونه سوزش و قرمزی روی پوست ایجاد نمی کند.

این محصول تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است و مشتریان بر این باورند که ماهیت ژل باعث شده است که به راحتی توسط پوست آسیب ببیند.

قبل از استفاده از این محصول ابتدا پوست را با تونر بشویید و یک ژل کوچک روی محل جوش بزنید و 4 یا 6 ساعت صبر کنید. متوجه خواهید شد که جوش به تدریج از بین می رود.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

3. کرم ضد چروک روز نیتروژن مدل Cellulr Boost

کرم ضد کترونا روز نوتروژنا

کرم ضد چروک روز نیتروژن یکی از بهترین کرم های ضد چروک موجود در بازار است که نتایج آن در کمتر از 4 هفته دیده می شود. یکی از دلایل تاثیر اولیه این محصول وجود ویتامین C می باشد به عبارتی با استفاده از خواص ویتامین C و همچنین آبرسانی قوی لکه ها از بین می روند.

این کرم را برای افراد مسن توصیه می کنیم و اخیراً متوجه چین و چروک های کوچک در اطراف چشم، لب ها و دهان خود شده اند. این کرم به راحتی تمامی چین و چروک ها را از بین می برد و احساس پیری پوست را از بین می برد.

به عبارت دیگر این کرم یک کرم ضد چروک برای چروک های بالایی است.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

4. آب پاک کننده صورت سم زدایی پوست Neutrogena

آب پاک کننده صورت نوتروژنا

اگر شستشوی منظم پوست ناراحت کننده و حتی دردناک است، این پاک کننده ملایم پوست بهترین انتخاب برای شماست. به گفته لوین، متخصص پوست، این محصول اگرچه ملایم است، اما می تواند تمام آلودگی ها و آرایش روزانه را پاک کند و پوست شما نیازی به پاک کننده ها ندارد.

پیشنهادات: برای کسانی که پوست خشکی دارند و شستن آن حتی با آب باعث احساس اگزما می شود، این پاک کننده می تواند پوست آنها را جوان کند.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

5. ژل کرم بدن Neutrogena Hydro

ژل کرم بدن نوتروژنا

این محصول به دلیل ساختار ژل مانندی که دارد بسیار سبک بوده و احساس عدم چربی را روی پوست ایجاد می کند. یکی از دلایلی که مشتریان علاقه زیادی به این محصول نشان داده اند، در دسترس بودن سریع آن است. به دلیل ترکیب اسید هیالورونیک و گلیسیرین، قدرت آبرسانی قوی دارد.

استفاده از این محصول را به افرادی که پوست خشک و حساس دارند توصیه می کنیم. زیرا برای پوست های چرب مناسب نیست و آبرسانی شدید باعث چربی زیادی روی پوست می شود.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

6. کرم دور چشم نیتروژنا (Neutrogena Hydro Boost)

کرم دور چشم نیتروژن

اگر به دنبال محصولی بهتر و با کیفیت هستید، آن را در برندهای معتبر دنیا پیدا خواهید کرد. اما یکی از ویژگی های این محصول این است که با قیمتی باورنکردنی می تواند کیفیتی ماندگار ایجاد کند. ساختار ژلی مانند این کرم بلافاصله جذب می شود و باعث ایجاد چربی یا آبریزش طولانی مدت در اطراف پلک نمی شود.

نکته: این محصول برای افرادی طراحی شده است که هنوز هیچ چین و چروک دور چشم خود ندارند و فقط یک کبودی کوچک دارند. خیلی خوب می تواند برای احتیاط باشد. بنابراین اگر چروک یا کبودی زیادی در اطراف چشم دارید، به دنبال محصولی قوی تر باشید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

7. محلول آرایش چشم نوتروژنا Deep Cleaner

پاک کننده آرایش چشم نوتروژنا

آیا پوست اطراف چشم شما قبلاً به لامیا آلوده شده است؟ داده های چربی بسیار خوبی به دلیل استفاده از محصولات چربی تولید شد. آرایش پاک کننده بدون چربی بدون نیتروژن این چالش را حل کرده و از لامیا جلوگیری می کند.

نکته: اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست صورت و اطراف چشمانتان خیلی خشک نیست، استفاده از این محصول می تواند گزینه خوبی باشد. همچنین در صورت استفاده از لنز، این محصول بدون حساسیت و بدون نیاز به شستشو می تواند چشمان شما را کاملا از بین ببرد.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

8. کرم مرطوب کننده نوتروژنا مدل Defend

کرم مرطوب کننده

یکی از چالش های افراد با پوست چرب این است که مرطوب کننده ها اغلب پوست آنها را چرب می کنند که کمی تحریک کننده است. از طرفی مرطوب کننده های چرب باعث ایجاد جوش و لک در زیر پوست می شوند.

به همین دلیل این محصول نوتریجنا با قابلیت پاکسازی پوست های چرب خریداری شده است. قبل از استفاده از این محصول باید صورت خود را کاملا بشویید و پوست خود را با تونر مخصوص پاک کنید تا چربی پوست از بین برود. پس از پاکسازی از این مرطوب کننده برای ایجاد احساس رطوبت استفاده کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

9. فوم شفاف Neutrogena Sothing

فوم پاک کننده صورت نوتروژنا

صابون پاک کننده به دلیل تشکیل کف می تواند تمام آلودگی ها را از روی پوست پاک کند. به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا، این محصول انتخاب خوبی برای پوست های حساس است. می توان گفت این فوم برای انواع پوست مناسب است. اما توصیه ما استفاده از این محصول برای افراد دارای پوست مختلط و افرادی است که مستعد آکنه هستند.

این فوم علاوه بر اینکه یک پاک کننده عالی است، می تواند پوست را بعد از شستشو نرم کرده و از التهاب پوست جلوگیری کند. در ساختار این محصول از روغن های معدنی و سولفات ها استفاده نشده است، کاملاً بدون چربی بوده و در هنگام استفاده احساس چسبندگی نمی کند.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

10. ژل پاک کننده ژل هیدرو بوست نوتروژینا

ژل پاک کننده نوتروژنا

آیا پوست چرب دارید؟ این شیر پاک کننده تنها راه برای داشتن پوستی شفاف، درخشان و درخشان است. یکی از معدود شیرهای پاک کننده داروخانه ای که می تواند منافذ را عمیقا پاک کند. این محصول چربی پوست را کنترل می کند.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

بطور کلی

این برند تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات مناسب را همزمان با قیمت به فروش برساند. گستردگی محصولات و پوشش نیازهای مختلف مصرف کنندگان در انواع پوست، روز به روز بر محبوبیت این برند می افزاید. البته شما می توانید محصولات بهتری با دوره تاثیر کوتاه تری در بازار پیدا کنید، اما باید هزینه زیادی بپردازید. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در هنگام استفاده از محصول به دنبال یک معجزه فوری نیستید، صبر زیادی دارید و نمی خواهید بخش زیادی از درآمد خود را صرف خرید محصولات چرمی کنید، نیتروژن همان تناسب مناسب انتخاب

منبع: byrdie

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا