هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم کروئلا با بازی اما استون چه می‌گویند؟


و سرانجام ، فیلم “Cruella” با بازی اما استون اکران شد و در این پست به نکات اصلی این فیلم پرداخته ایم.

در چند سال گذشته ، دیزنی بسیاری از فیلم های قدیمی و محبوب را دوباره خلق کرده و آنها را در قالب فیلم های زنده به سینماها آورده است. بیشتر تماشاگران سینما و منتقدان از تماشای این فیلم ها لذت می بردند و کارهای خوب انجام شده توسط دفتر جدید استودیو والت دیزنی باعث شده است که این شرکت تمرکز خود را بر روی ساختن انیمیشن های زنده از تصاویر متمرکز کند. پس از “دیو و نازنین” ، “مولان” ، “علاءالدین” و چند فیلم دیگر ، بخشی از “101 سگ خالدار” است و مجموعه فیلمهای محبوب کرولا بر اساس داستان و شخصیت او ساخته شده است.

“Malificent” ثابت کرد که برخورد با کاریکاتورهای قدیمی از منظری جدید ، به ویژه شخصیت بد آنها ، بسیار جذاب است و ممکن است برای اکثر فیلمسازان جالب باشد. از آنجا که کاوش در ماهیت و زندگی افراد بد در دنیای دیزنی به فیلمسازان این فرصت را می دهد تا خاطرات خوب دوران کودکی خود را زنده کنند ، به رویدادهای داستان از منظری جدید نگاه کنند و عمق بیشتری برای بازیکنان پیدا کنند. به همین دلیل ما چیزی مشابه را در کرولا می بینیم و دیزنی جان کرولا دویل ، دشمن 101 یافته سگ را گرفت. این عادت بد سگهای کوچک را می دزدد تا از پوست آنها روی خز لباس هایشان استفاده کنند!

در این فیلم علاوه بر اما استون و اما تامپسون در نقش کرولا و بارونس ، پل والتر هوزر در نقش هوراس بادون ، امیلی بیچام در نقش آنیتا ، مارک استرانگ در نقش بوریس و کربی هاول باپتیست در نقش تابیتا حضور دارند.

تا کنون کورولا بسته به 188 و 46 امتیاز 74 از 100 و 61 از 100 را کسب کرده است.

گزیده ای از نقد و بررسی فیلم کرولا

پیتر دی بروج از انواع

  • امتیاز: 80 از 100

کریگ ژیلسپی ، که چند سال پیش با “من تونیا هستم” درخشید ، کرولا را از 101 شخصیت پیش بینی پذیر در سگ های فضایی نجات داد و یکی از نمادین ترین محصولات را خلق کرد. بدترین در دیزنی با ظاهری غیرمنتظره و اصلی. او دوباره متولد شد.

Debuprea Dota از روی صفحه نمایش

  • امتیاز: 80 از 100

در حالی که بیشتر نوآوری های دیزنی در زمینه قصه گویی و شخصیت پردازی با پیروی از انیمیشن اصلی مجبور شده بود ، به نظر می رسید که کرولا در این زمینه قیام کرده و در ایجاد افراد مشهور و جهان خاص سرمایه گذاری کرده است. نیازی به گفتن نیست که Corolla یک دنباله دار است.

هالیوود ریپورتر لوویا گیارکی

  • امتیاز: 70 از 100

اگرچه کرولا از نظر فیلمنامه دچار مشکل است ، اما این نقص ها با جلوه های بصری خوب و طراحی لباس چشمگیر جبران شده است. جزئیات بصری شاهکار جدید والت دیزنی بینندگان را در معرض دنیایی مملو از گناه و کینه قرار می دهد.

شما. او اسکات از نیویورک تایمز

  • امتیاز: 60 از 100

این فیلم به کارگردانی کریگ ژیلسپی با بازیگران سرکش ، هیچ چیز خاص و دیدنی ارائه نمی دهد ، اما در واقع پویاتر از اکشن زنده دیزنی است.

پت براون از فیلم کج

  • امتیاز: 40 از 100

ظاهر فیلم نمی تواند سکوت درونی آن را پنهان کند. مدیر گردآوری و ویرایش نتوانست محصول بی جان خود را ذخیره کند. تماشای نمایش و نحوه دیوانه کننده بازی استون و کرولا سرگرم کننده است ، اما به نظر نمی رسد شخصیت های دیگری مانند جاسپر و هوراس بادون ثروتمند باشند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا