لوازم خانگی

بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2022


CES 2022 به طور ویژه طراحی شده است. اما با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19، برخی از شرکت ها انصراف دادند و برخی اعلام کردند که به صورت مجازی حضور خواهند داشت و در نهایت نمایشگاه یک روز زودتر به پایان رسید. در این بین اما محصولات جذابی در این نمایشگاه گنجانده شده است. در دو سال گذشته، CES منسوخ شده است و برخی تعجب می کنند که چرا چنین رویدادی برگزار می شود. اما در هر صورت، نمی‌توانیم جذابیت CES 2022 را پنهان کنیم و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه یابد.

مثل همیشه، قصد داریم در مورد بهترین نتایج نمایشگاه امسال صحبت کنیم. لازم به ذکر است که وب سایت معتبر The Verge این انتخاب ها را انجام داده است.

بهترین – مانیتور سامسونگ کشتی اودیسه

CES 2022

در دو سال گذشته، نظارت کامپیوتری دوباره متمرکز شده است. کنترل‌های خوب کار را در خانه آسان‌تر می‌کنند، بازی‌های مختلف را جذاب‌تر می‌کنند و اغلب مبنایی برای راه‌اندازی یک دفتر کار خانگی هستند. در همین حال، سامسونگ با مانیتور Odyssey Ark توانسته است بسیاری از ترندهای روز را به شیوه ای جذاب تنظیم کند.

در ابتدا باید بگوییم که با یک مانیتور غول پیکر 55 اینچی روبرو هستیم. همچنین رزولوشن 4K را نیز نباید فراموش کنیم که کیفیت خوبی را برای فضاهای داخلی مختلف فراهم می کند. علاوه بر این، اکثر آنها پیچ خورده هستند. این اولین نمایشگر منحنی سامسونگ نیست، اما بزرگترین است. اگرچه سامسونگ هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصول را اعلام نکرده است، اما بدون شک چنین نظارتی می تواند تجربه مجازی سازی کاملی را برای انواع محتوا فراهم کند.

بهترین لپ تاپROG Zephyrus G14

CES 2022

در طول سال‌ها، Zephyrus G14 به دلیل استفاده نکردن از وب‌کم مورد انتقاد شدید قرار گرفت و در نهایت ایسوس فاش کرد که به انتقادات برای معرفی نسل جدید این دستگاه تلفن همراه گوش داده است. این لپ تاپ جدید به جای RTX 3060 از Radeon 6800S استفاده می کند. از نظر امکانات به نظر بهترین لپ تاپ 14 اینچی است که می تواند مانند نسل قبلی عمر باتری فوق العاده ای را ارائه دهد.

در چند سال گذشته، سری Zephyrus G14 توسط بسیاری از لیست ها به عنوان بهترین لپ تاپ CES شناخته شده است. نسل قبل با وجود استفاده از نمایشگر 16:9 و بدون وب کم، ماه ها در لیست بهترین ها قرار داشت و حالا این دو مشکل در نسل جدید حل شده است، بدون شک با محصول جذاب تری روبرو هستیم. . البته در این بین امیدواریم ایسوس قیمت عجیبی برای این گوشی هوشمند تعیین نکند.

بهترین تلویزیون سونی A95K QD-OLED 4K

CES 2022

معمولاً در نمایشگاه CES، فناوری تلویزیون جدیدی که معرفی می شود، حداقل چند سال بعد در دسترس کاربران قرار می گیرد. اما اکنون، پس از مدت ها انتظار، صفحه نمایش QD-OLED سامسونگ در سال 2022 روی تلویزیون ها و مانیتورها قرار خواهد گرفت. از یک طرف، سونی قبلاً توانسته بود تلویزیون های QD-OLED را عرضه کند.

سونی در نمایشگاه CES 2022 از تلویزیون 4K QD-OLED A95K رونمایی کرد که در سایزهای 65 و 55 اینچی عرضه خواهد شد. علاوه بر بهره مندی از فناوری جدید پنل، باید به پردازش تصویر شگفت انگیز و سیستم صوتی شگفت انگیز نیز اشاره کرد. از یک طرف، چنین تلویزیونی به اندازه یک تلویزیون Micro-LED گران نخواهد بود، اما مطمئناً ارزان نخواهد بود. این تلویزیون روی کاغذ بسیار جذاب است و پس از عرضه به بازار می توانید به خوبی از کیفیت و پتانسیل آن صحبت کنید.

بهترین مانیتور سامسونگ کشتی اودیسه

CES 2022

این مانیتور در نگاه اول محصولی زیبا و محجوب به حساب می آید، اما سامسونگ جزئیات را به دقت در نظر گرفته است تا بتواند انواع نیازها را پوشش دهد. از ویژگی های جالب این مانیتور می توان به امکان استفاده از آن به صورت افقی و عمودی اشاره کرد. از طرفی هنوز سوالات زیادی در مورد سخت افزار این مانیتور وجود دارد و قیمت آن اعلام نشده است. در هر صورت این مانیتور حداقل بر روی کاغذ و فضای نمایشگاه دارای تمامی امکانات لازم برای موفقیت است و امیدواریم نتیجه نهایی بتواند نظر کاربران علاقه مند را به خود جلب کند.

بهترین ایده تغییر رنگ بدنه در خودرو BWM iX

CES 2022

در دنیای خودرو، شرکت‌های مختلف خودروهای مفهومی را در نمایشگاه‌های تجاری عرضه می‌کنند تا مهارت‌های فنی خود را به رقبا و طرفداران نشان دهند. اما در عین حال، جالب ترین و بهترین بخش یک موضوع، بحث «قتل» است. بسیاری از شرکت ها مفاهیم مختلفی را در قالب اشتراک های سه بعدی ارائه می کنند، اما زمانی که این مفاهیم متقاعد کننده به کار می روند، توجه بسیاری را به خود جلب می کنند زیرا حداقل ملموس تر هستند.

تا آن زمان باید در مورد خودروی iX Flow صحبت کنیم که می تواند رنگ بدنه را تغییر دهد. فناوری مورد استفاده برای انجام این کار مشابه جوهر الکترونیکی موجود در کتابخانه های الکترونیکی است. این فناوری امروزه محدودیت های زیادی دارد. به عنوان مثال، چنین خودرویی در صورت تصادف معمول، با مشکلات جدی تغییر رنگ مواجه خواهد شد. همچنین جوهرهای الکترونیکی در زمینه رنگ های مختلف حرف چندانی برای گفتن ندارند و به همین دلیل این خودروی مفهومی تنها در رنگ های سیاه و سفید عرضه می شود. اما در هر صورت، BMW آینده‌ای را متصور بود که می‌توانست با فشردن یک دکمه به سرعت رنگ خودرو را تغییر دهد. این ممکن است برای سال‌ها صدق نکند، اما این از تقاضا برای ایده‌ها نمی‌کاهد.

بهترین رباتلابرادور رتریور

CES 2022

در CES، شرکت‌ها اغلب روبات‌های عجیب و غریب عرضه می‌کنند، اما تقریباً هیچ‌کدام از آن‌ها به سراغ کاربران نمی‌آیند. اما در CES 2022، زمانی که تعداد غرفه داران کاهش یافت، دیگر انگیزه زیادی برای بیان ایده های عجیب و غریب خود در مورد روباتیک نداشتند. اما در این میان، می‌خواهیم به یک ربات کاربردی اشاره کنیم که اگرچه به این زودی در دسترس نیست، اما آنقدر ساده و کاربردی است که شانس بیشتری نسبت به پروژه‌های مشابه دیگر دارد.

این ربات Labrador Retriever نام دارد و به طور کلی یک وسیله نقلیه چرخدار است که می تواند به عنوان مثال به یخچال شما سر بزند و نوشیدنی را برداشته و برای شما بیاورد. در ساخت این محصول از هیچ فناوری عجیب و غریبی استفاده نشده است، اما یک گجت بسیار کاربردی برای افرادی که در حال حرکت هستند. شرکت ها به جای جستجوی ایده های عجیب و غریب، محصولاتی را ایجاد کرده اند که تعدادی از مشکلات واقعی مردم را حل می کند.

بهترین ابزار قابل استفاده ساعت هوشمند گارمین Vivomove Sport

CES 2022

گارمین در سال های اخیر سعی کرده است نظر کاربران عادی و ورزشکاران حرفه ای را به خود جلب کند. در این میان، سری ساعت های هیبریدی Vivomove در وضعیت عجیبی قرار داشت. از یک طرف برای یک کاربر معمولی بسیار گران هستند و از طرف دیگر برای ورزشکاران حرفه ای چندان جذاب نیستند. اما حالا باید به Vivomove Sport اشاره کرد که توانست تعادل کامل بین ساعت های آنالوگ و دیجیتال برقرار کند.

بهترین ابزار برای خانه های هوشمند درب های هوشمند ماسونیت

CES 2022

این درب هوشمند تمامی وسایل هوشمند مورد نیاز شما را در یک مکان قرار می دهد. اینها شامل قفل های هوشمند، چراغ های مبتنی بر حسگر حرکت و آلارم های دوربین است. علاوه بر این، این درب هوشمند به چراغ های خانه متصل است، بنابراین دیگر نگران منبع تغذیه در آن نباشید. چنین محصولاتی پتانسیل زیادی دارند و با گسترش همکاری با سایر شرکت ها می توانیم مواد جذاب تری پیدا کنیم.

بهترین ماشین برقی شورلت اعتدال

CES 2022

چندین خودروی الکتریکی در نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند. اما در این بین ما شورلت اکینوکس را به عنوان برنده انتخاب کردیم که البته چندین ماه قبل از این رویداد به نمایش گذاشته شده بود. قیمت اکثر خودروهای الکتریکی حدود 50000 دلار است، اما شورولت Equinox سال آینده با قیمت 30000 دلار در دسترس خواهد بود. امیدواریم جنرال موتورز این خودرو را با همین قیمت روانه بازار کند و با استفاده از روش های تجاری و ایجاد تغییراتی در وهله اول به دنبال تغییر قیمت نباشد.

شایسته قدردانی است

پشتیبانی از تلویزیون سامسونگ NFT

تلویزیون های سامسونگ از NFT پشتیبانی می کنند

تلویزیون 2022 سامسونگ ویژگی های جالبی دارد، اما در این بین باید در مورد پشتیبانی فروش NFT صحبت کنیم. علاوه بر قابلیت نمایش NFT های مختلف، کاربران می توانند به راحتی از این تلویزیون ها برای تماشای پلتفرم های خرید و فروش این سیگنال ها و خرید یا فروش NFT های مورد نظر خود استفاده کنند. بعید به نظر می رسد که چنین ویژگی بدیهی تلقی شود، اما در هر صورت نمی توان اهمیت چنین چیزی را کتمان کرد.

قفل کردن Schlage Encode Plus

قفل رمزگذاری قفل پلاس

در نمایشگاه CES 2022، قفلی به نام Schlage Encode Plus که از قابلیت های کلید الکترونیکی اپل پشتیبانی می کند، رونمایی شد. به عبارت ساده، می توانید با استفاده از اپل واچ خود به راحتی در را باز کنید. علاوه بر این یک صفحه کلید روی قفل تعبیه شده است که با گذاشتن رمز عبور قادر خواهید بود قفل آن را باز کنید.

تلویزیون ال‌جی سری C 42 اینچی OLED

تلویزیون OLED 42 اینچی سری C ال جی

بسیاری از کاربران علاقه ای به تلویزیون های صفحه بزرگ ندارند، اما از طرفی می خواهند از بهترین تجهیزات استفاده کنند. اما در این بین ال جی یک تلویزیون 42 اینچی قدیمی عرضه کرده است که ویژگی های جذاب زیادی را ارائه می کند و به عنوان مثال می توانید از آن به عنوان کنترلر بازی استفاده کنید.

روتر TP-Link Archer AXE200 Omni

روتر TP-Link Archer AXE200 Omni

آیا نصب آنتن روتر واقعا مهم است؟ اطلاعات مختلفی در این مورد ارائه شده است، اما اکنون روتر Archer AXE200 باید این کار را برای خود انجام دهد تا بهترین سیگنال را به کاربر ارائه دهد. علاوه بر آنتن های موبایل، پشتیبانی از وای فای 6E و باند 6 گیگاهرتز نیز باید مورد بحث قرار گیرد.

ویدئو پروژکتور سبک آزاد سامسونگ

ویدئو پروژکتور فری استایل سامسونگ

ویدئو پروژکتور قابل حمل ایده جدیدی نیست، اما در این بین آخرین پروژکتور سامسونگ به قدری ساده و سرگرم کننده است که ما آن را در لیست بهترین های خود در CES 2022 قرار دادیم. اول از همه، باید به وزن و ویژگی های آن اشاره کنیم. اندازه بسیار کم که حمل آن را ساده و آسان می کند. علاوه بر این، می توانید اندازه تصویر را بین 30 تا 100 اینچ تنظیم کنید و باید در مورد فوکوس خودکار نیز صحبت کنیم. علاوه بر این، سامسونگ لوازم جانبی مختلفی برای آن ساخته است که جذابیت این محصول را افزایش می دهد. با وجود تمام این ویژگی های جذاب، نمی توان قیمت این محصول را کتمان کرد. با قیمت 899 دلار، ممکن است کمی بیشتر برای چنین پروژکتوری بخرید.

منبع: The Verge

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا