هنر و سینما

بدخیم ترسناک‌ترین فیلم چند سال اخیر است


هرکسی که موضوع و محتوای فیلم سفید چک را بداند ، نحوه عملکرد این فیلم شیطانی را می داند. جیمز وان میلیون ها دلار سود از برادران وارنر به همراه داشت. با حق رای دادن و نامیدن Aquaman ، موفقیتی که به فیلمسازان آزادی کامل می دهد تا در پروژه بعدی خود آنچه را که می خواهند انجام دهند ، و Vaughn از این آزادی استفاده کرد. تا آنجا که ممکن است خشونت انجام داده و استودیوی فیلم را حداقل ده سال پیش وحشتناک کرده است.

هشدار: در این پست ، داستان فیلم بد نشان داده می شود

Malignant با الهام از ژانر وحشت ایتالیایی Jalo و فیلمی ترسناک که با Accla Cooper (نویسنده جشنواره جهنم) نوشته شده است ، شبیه آن است که در سال 1986 در پشت صحنه یک فیلم سینمایی در اطراف خود می بینید.

Malignant یک فیلم ارزان قیمت ، تمام عیار و اکشن است که توسط کارگردان ترکیبی از دنیای سریع و سریع DC ساخته شده است. توضیح آنچه در پایان وحشیانه فیلم اتفاق می افتد چندان ضروری نیست ، اما خود فیلم برای ساختن آن تلاش زیادی می طلبد. بحث خوب است و ما باید در مورد اهمیت آن صحبت کنیم. پایان غم انگیز برای همه تماشاگران انتظار دارد شگفت آور باشد.

خلاصه داستان چیست؟ در دوران بدخیم ، مدی میشل (آنابل والیس) شاهد قتل وحشتناکی توسط غول پیکر گابریل است ، شبحی که مانند موی مرموز عمل می کند و تنها می تواند با پخش افکار خود بر روی وسایل برقی مجاور ارتباط برقرار کند. مدی سرانجام متوجه می شود که گابریل نام دوست خوانده اش است که بچه دارد. او به مدی گفت که کار وحشتناکی انجام دهد. وقتی کودک بود ، والدینش او را یک کودک فقیر می دانستند (مدی در کودکی و در مuteسسه به فرزندی پذیرفته شد). به نظر می رسد Van der Badakhim رویکردی منحصر به فرد و جدید به این ژانر ارائه می دهد. در واقع ، گابریل بخش دیگری از شخصیت مدی است که او را مجبور می کند افراد مختلف را برخلاف میل خود بکشد.

بد لحن

آخرین و آخرین جمله فیلم کمی خشن است. خواهر مدی ، سیدنی (مدی هسن) ، بایگانی یک مرکز تحقیقاتی متروکه را جستجو کرد و متوجه شد که مدی با تومور زنده انگلی متولد شده است ، که به گفته دکتر. فلورانس ویور (ژاکلین مک کنزی) ، تراتومای سخت تری است. این تورم در بدن و مغز او وجود دارد و به قدری قوی است که باعث ایجاد افکار در سر او می شود و گاهی بدن او را کنترل می کند. پزشکان تمام تلاش خود را برای برداشتن گابریل انجام دادند ، اما بخشی از تورم باید به مغز مدی بچسبد تا بتواند زنده بماند. چند دهه بعد ، یک درگیری فیزیکی وحشتناک با همسر متجاوز خود ، درک (جیک آبل) ، بخش هایی از مغز او را بیدار می کند و او به پزشکان و افرادی می رود که سعی می کنند از شر او خلاص شوند. برای توضیح ، این تومور واقعاً بدن مادی را فرا گرفت. گابریل با ناراحتی بسیار شدید واکنش نشان داد ، زیرا خود او مد بود و چهره سرسخت گابریل از پشت جمجمه اش بیرون زده بود.

وان مهارت های خود را به طرز وحشیانه ای در وحشتناک ترین شکل اصلی نشان می دهد. مدی ، که در ایستگاه پلیس نگهداری می شود ، با چند زندانی دیگر روبرو می شود و گابریل او را اذیت می کند و از پشت جمجمه بیرون می آید. با کنترل کامل بر بدن مدی ، این جانور غول پیکر باعث می شود که او وارونه شود ، صورتش به آرامی از پشت جمجمه بیرون زده ، آرنج هایش کاملاً خم شده و پاهایش به جلو و عقب حرکت می کنند. در این قتل ، گابریل همه افراد در سلول و همه پلیس های ساختمان را می کشد و این نمایش یک کلاس آموزشی برای مدیران مدارس است تا یاد بگیرند چگونه فیلمی با خط باریک بین وحشت و طنز بسازند. وان به طرز دیوانه واری (مانند آکوامن) از یک استودیو کوچک برای فیلمبرداری از اقدامات گابریل استفاده می کند. گابریل به منطقه ای می رود و افراد مختلف را می کشد. او مانند یک حیوان بزرگ سیرک در قطعه ای است که توسط تیم برتون خلق شده است. فیلم هولناک ، آزاردهنده و البته بسیار خنده دار است و اگر این را به وان و جهل استودیو بدهید ، مطمئناً از ترکیب قدرتمند وحشت چیزی نمی دانید و شوخی می کنید. همه چیز در این فیلم از قبل برنامه ریزی شده است.

در سکانس سوم فیلم ، بینندگان ممکن است آنچه ون در تریلر دوم فیلم بد گفته است را به خاطر بسپارند و با دیدن فیلم احساس کنند که مردم را برای بهترین راه Warner Bros آماده کرده اند. فیلم را تماشا کنید وان گفت: “باید وقت بگذارید.” اگر این کار را نکنید ، باید بارها و بارها چیز قدیمی را تکرار کنید. فکر می کنم تماشاگران تشنه کارهای جدید و متفاوت هستند ».

بد لحن

این امر به ویژه صادق است ، زیرا آخرین فیلمی که نامش را گرفتم ، شیطان مرا ساخت ، اثری تکراری و غم انگیز است. قسمت سوم سریال One که در سال 2013 آغاز شد ، از همان الگوی ترس ابدی پیروی می کند و هیچگونه به روزرسانی برای فیلم وجود ندارد. این عمدتا به خاطر کارگردان مایکل چاوز است. بسیاری از مردم فراموش کرده اند که آنچه اولین فیلم اصلی (و فیلم توطئه 2010) را ایجاد کرد ، ایجاد تکنیک های ترسناک قدیمی مانند ارواح شب ، صداهای نازک و پر سر و صدا و چراغ های سوزان بود که سالهاست وجود دارد. استفاده نشده ، واژگون شده است. تماس با مردم آنقدر موفقیت آمیز بود که به نوعی خاص شد و مانند همه حق رای دادن ، خسته کننده شد. به همین دلیل است که همیشه باید جایی برای کارهایی مانند وحشت در ژانر وحشت وجود داشته باشد که طرح جالبی داشته باشد و هیچ شباهتی به فیلم های استودیویی دیگر نداشته باشد. ایده این فیلم آنقدر هیجان انگیز است که بینندگان در مورد اینکه چگونه فیلم می تواند به دلایل مختلف تبدیل به یک حق امتیاز شود صحبت می کنند. بنابراین ، حتی جیمز وان و جردن پیل ، که وحشت زیادی در کارنامه خود ندارند ، جایگزین وس کراون می شوند ، که بهتر از هر کسی می داند چگونه می تواند مخاطب را به هر طریقی و به چه شیوه ای جذب کند. و هنگامی که گونه ای به آن نیاز دارد. او باید به خانه برود.

البته خود مزاحمت می تواند به یک حق رای تبدیل شود. پیروزی مدی بر گابریل پایان مبارزه خود او بود. او متوجه می شود که علیرغم ازدواج ناموفق قبلی و وجود انگل در مغز او ، بدن او متعلق به اوست و تمام قدرتی که گابریل به او داده است از آن اوست. در پایان فیلم ، گابریل در زندان مادی دستگیر می شود ، اما آنچه جالب تر است این بازگشت موجود است. با این حال ، ساخت آینده برای شکستن دنباله نباید از لذت فعلی فیلم بکاهد. بدخیم یک فیلم بی نظیر و فوق طبیعی است که توسط استودیویی بزرگ با قیمت پایین منتشر شده است. این یک پیروزی است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا