لوازم خانگی

DJI لرزشگیر اوزمو موبایل 4 را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد


تعداد کمی از مردم علاقه مند به عکس و فیلم هستند و محصولات DJI را دوست ندارند. امروز این شرکت نسل جدیدی از ویبراتور موبایل را با نام DJI Ozmo Mobile 4 معرفی کرد.

ویبراتور جدید که به اختصار OM4 نیز نامیده می شود، مانند مدل قبلی خود شکل منحنی دارد و در صورت عدم استفاده فضای کمی را اشغال می کند. کانکتور Ozmo Mobile 4 دارای مکانیزم مغناطیسی است که اتصال و جداسازی گوشی با ویبره را آسان می کند. در واقع هولدر برای گوشی کاربر طراحی شده است که در مرکز آن یک آهنربا وجود دارد که گوشی را به ویبراتور متصل می کند.

همچنین در صورت تمایل می توانید استفاده از هولدر را متوقف کرده و صفحه دایره ای مغناطیسی را در پشت گوشی خود بچسبانید و از آن برای اتصال گوشی به Ozmo Mobile 4 استفاده کنید. .

عکس DJI Ozmo Mobile 4 با گوشی

علاوه بر حفظ همان شکل منحنی ویبراتور نسل DJI، چیدمان زیبای دکمه های کنترلی و همچنین 15 ساعت عمر باتری در Ozmo Mobile 4 وجود دارد. باتری این ضد لرزش این و USB-C می توان از پورت برای شارژ گوشی استفاده کرد. خود DJI ادعا می کند که Ozmo Mobile 4 کمی سبکتر و کوچکتر از مدل قبلی خود است و در عین حال موتور جدیدتری نیز دارد.

از نظر نرم افزاری، DJI دارای سه ویژگی جدید برای اپلیکیشن Ozmo Mobile 4 است که به شرح زیر است.

  • قابلیت زوم پویا که قبلا با نام دالی زوم شناخته می شد. این ویژگی به صورت دیجیتالی به تم تمدید می‌شود، زمانی که کاربر پشتیبان‌گیری می‌کند تا به نظر برسد که اندازه تم هرگز تغییر نمی‌کند.
  • از حرکت گیمبال اسپین شات استفاده کنید که گوشی را به چپ یا راست می‌چرخاند تا جلوه چرخش بشکه را ایجاد کند. تنها عیب این ویژگی این است که Ozmo Mobile 4 نمی تواند 360 درجه بچرخد.
  • ویژگی Colne Me Panaroma به شما این امکان را می دهد که چندین بار از خود و دوستان خود در یک عکس پانوراما عکس بگیرید.

سه ویژگی که نام بردیم در نسل قبلی Ozmo Mobile قابل اجرا هستند، اما اکنون DJI سه مورد از آنها را با لرزشگیر جدید بهبود بخشیده است تا استفاده از آن را آسان کند.

عکس DJI Ozmo Mobile 4 در حال پخش فیلم با موبایل

دیجی هم میگه ضد لرزش جدید داره دنبال میشه و چهره بهتر از قبل شده. در واقع نرم افزار ضد لرزش می تواند تفاوت های بین بزرگسالان، کودکان و حیوانات خانگی را بهتر تشخیص دهد. مدل عکاسی سینمایی که در مدل قبلی این لرزشگیر تصویر دیده بودیم نیز در این مدل یافت می شود.

استابلایزر DJI Osmo Mobile 4 با قیمت پایه 149 دلار عرضه می شود که حدود 20 دلار بیشتر از Ozmo Mobile 3 است. اما باید این را هم بگوییم که این افزایش قیمت باعث شده است که شاهد لوازم جانبی بیشتری در بازار باشیم. این محصول. این لوازم جانبی شامل اقلامی مانند نگهدارنده حلقه مغناطیسی، صندلی مغناطیسی، کیف برای حمل ارتعاشی و سه پایه کوچک با تسمه است.

تصاویری از کیت Ozmo Mobile 4 که در بسته بندی قرار خواهد گرفت

منبع: The Verge

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا