هنر و سینما

زندیا کلمن بازیگر اصلی فیلم تل‌ماسه ۲ خواهد بود


به گفته دنی ویلنوو ، زندیا کلمن نقش خود را در “Dune 2” ایفا خواهد کرد.

“Dune” یکی از فیلم های علمی تخیلی امسال است که امیدواریم پاییز آینده اکران شود. پل آتریدز نقش تیموتی شالامی را در داستان بازی می کند ، اما دنی ویلنوو کارگردان Telemass در مصاحبه ای اعلام کرد که چانی زندیا کلمن نقش بزرگتری را نسبت به سایر بازیگران فیلم ایفا می کند.

ویلنوو به روزنامه ایتالیایی Il Venerdì di Repubblica گفت: “من منتظر شروع فیلمبرداری Telemas 2 هستم تا تیموتی شالامی و زندیا بتوانند دوباره بازی کنند.” “زندیا قهرمان داستان بقیه داستان است.”

چانی کینز عضو Fremen و دختر Leit Keynes (با بازی Max Max Von Seido) ، بوم شناس اراکیسی و دانشمند سیاره ای است. چانی در این فیلم با استیگر ، فرمانده کل (با بازی خاویر باردم) بازی می کند. چانی از نیمه دوم داستان در The Dune نقش پر رنگ تر و مشهورتری دارد. در میانه داستان ، او شخصیت پل و مادرش ، بانو جسیکا (با بازی ربکا فرگوسن) را در شخصیت و سبک آنها به عنوان فرمانی معرفی می کند.

فیلم Dune قرار است در 22 اکتبر با سرویس آنلاین Max HBO در سینماها اکران شود و روی آنتن برود. این فیلم به دلایل زیادی یکی از مهمترین فیلم های سال 2021 است. اول ، همانطور که شاهد ورود محبوب ترین و پرفروش ترین داستان تلساما به سینما هستیم ، و دوم ، پس از فیلم موفق Blade Runner 2049 در سال 2017 ، شاهد کارهای جدیدی از دنی ویلنوو خواهیم بود. همچنین تیم بازیگران مشهور این اثر در افزایش محبوبیت آنها بی تاثیر است ، که به ما اجازه می دهد از تیموتی شلم ، استالان اسکارس ورد ، ربکا فرگوسن ، اسکار آیزاک ، جاش برولین ، زندیا کلمن و خاویر باردم نام ببریم.

شایان ذکر است که دنی ویلنوو به تازگی کار بر روی پروژه کوچکی از جیک جیلنهال را آغاز کرده است ، که به گفته جیلنهال چند ماه پیش ، فیلم جدید نه تنها کمتر از یک تپه نیست ، بلکه از “ورود” و “تیغ” دونده 2049 ”. خیلی گران نیست. ویلو و جیلنهال در سال 2013 در دو فیلم “زندانیان” و “دشمن” همکاری کردند ، که هر دو را می توان آثار موفق و شایسته ای دانست.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا