هنر و سینما

فیلم‌های آینده‌ی اسکارلت جوهانسون که پس از بیوه‌ی سیاه منتشر می‌شوند


بیوه سیاه آخرین حضور اسکارلت جوهانسون در دنیای سینمای مارول بود و او اکنون برنامه های متعددی برای ادامه کار خود بعد از مارول دارد.

اسکارلت جوهانسون به دلیل استعداد و کار در ژانرهای مختلف ، به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران زن نسل خود و یکی از مشهورترین افراد ، موقعیت برجسته ای را در صنعت فیلم به دست آورده است. او کار خود را در سال 1994 با کمیک های نورث آغاز کرد ، اما اولین حرفه اش در سال 1996 با مانی و لو بود.

از آن زمان ، اسکارلت جوهانسون در فیلمهای مختلفی ظاهر شد ، از جمله نجواي اسب رابرت ردفورد ، بسيار در ترجمه سوفيا كاپولا ، The Ultimate Psychic Tourist و كميك استريپ. يكي ديگر از دختران بولين. گرچه یوهانسون قبلاً نامی برای خود دست و پا کرده است ، اما در سال 2010 هنگامی که به عنوان ناتاشا رومانوف یا بیوه سیاه وارد دنیای سینمای مارول شد و بازیگر شد ، اعتماد به نفس بیشتری کسب کرد.پرفروش ترین فیلم در ده سال گذشته. یوهانسون ناتاشا را در هشت فیلم در دنیای سینمایی مارول (بدون ذکر ظاهر صحنه ای او پس از کاپیتان مارول) بازی کرد و آخرین فیلم او فیلم خودش بود.

سالها طرفداران از مارول می خواستند فیلمی درباره بیوه سیاه بسازند و پس از چندین تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا ، سرانجام در ژوئیه 2021 اکران شد. پس از مرگ ناتاشا در انتقام جویان: آخرین بازی ، بیوه سیاه آورد بینندگان چند سال پیش به منظور روشن ساختن او و بستن رسمی داستان وی به آنجا بازگشتند. اکنون دوران حضور او در استودیو مارول به پایان رسیده است و باید ببینیم او در آینده چه کارهایی را باید به نمایش بگذارد.

آهنگ 2 (خواندن 2)

اسکارلت جوهانسون

پنج سال پس از انتشار موسیقی متحرک Song ، دنباله ای به نام Song 2. منتشر می شود به کارگردانی گرت جنینگز ، این فیلم داستان Bastermon (ویرایش شده توسط متیو مک کانهی) و بازیگران جدیدی را آماده می کند که برای اولین بار آماده اجرا هستند. زمان در تئاتر کریستال در Redshore. با این حال ، از آنجا که آنها هیچ ارتباطی با عملکرد او نداشتند ، به دفتر کریستال رفتند و در آنجا بودند که با کلی کالووی ، خواننده شیر ، اجرا کردند. معروف ، با مدیر سخت کریستال ، جیمی ، و حالا باستر او باید متقاعد شود کلی برای بازگشت به صحنه. اسکارلت جوهانسون به نقش خود به عنوان یک رقصنده آواز باز می گردد. آهنگ 2 قرار است در 22 دسامبر 2021 منتشر شود.

یه مغازه کمی ترسناک

اسکارلت جوهانسون

در ژانویه 2020 ، اعلام شد که فیلم در حال ساخت است ، بازسازی فیلمی با همین نام. این فیلم داستان گلی است که روی گیاهی رشد می کند و از خون و گوشت گوشتی تغذیه می کند. یوهانسون درباره بازی در نقش آدری صحبت کرد ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ، این پروژه به طور نامحدود به تعویق افتاد. بازیگران و طرفداران امیدوارند که به زودی اکران شود.

آمپاکارینا

اسکارلت جوهانسون

یکی دیگر از پروژه های اسکارلت جوهانسون پس از Black Widow ازدواج است. عروس به کارگردانی سباستین لیو ، داستان زنی را نشان می دهد که به عنوان یک همسر مناسب خلق شده است ، اما وقتی او خالق خود را نپذیرفت ، باید از وجود محدود خود فرار کند و با دنیایی روبرو شود که او را یک جانور غول پیکر می داند. در اکتبر 2020 ، اعلام شد که پروژه در دست ساخت است و از آن زمان هیچ خبر دیگری منتشر نشده است. بنابراین ، امیدوارم هرچه سریعتر جلو برود و عکاسی به زودی آغاز شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا