تکنولوژیبرترین های کسب وکار ایرانی

تنظیمات بایوس لپ تاپ ایسوس برای نصب ویندوز 10

آموزش نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ ایسوس

مهندسین نرم افزار نمایندگی تعمیرات ایسوس به ما گفتن که بعد از باز شدن منو در این مرحله، باید گزینه Secure Boot Menu رو انتخاب کنین. در مرحله بعد، باید برای غیر فعال کردن Secure Boot Control، گزینه Disabled رو انتخاب کنین. حالا منوی Boot رو باز کنین و با کلیک کردن روی گزینه Enabled ، Launch CSM رو فعال کنین. اولین مرحله برای انجام فرآیند تنظیمات بایوس لپ تاپ ایسوس، ورود به منطقه ی خاص بایوس است. برای این این منظور کافی است پس از روشن کردن لپ تاپ کلید Esc موجود در کیبورد را فشار دهید.

راه های حل مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس در ویندوز Solutions To Trouble Off Asus Laptops In Windows

14- گزینه ی Persian را یافته و با انتخاب آن بر روی عبارت Skip for now کلیک کنید. 12- در این بخش از شما پرسیده می شود که قالب کیبورد انگلیسی باشد یا خیر. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

برای استفاده از کامپیوتر نیاز داریم تا ویندوزی بر روی آن نصب باشد. به دلیل کرک بودن ویندوز مورد استفاده در اغلب سیستم های کشور، بیشتر کاربران پس از مدتی با پیغام غیرفعال شدن ویندوز خود… را انتخاب کردید، می‌توامید از لیست باز شده زبان دوم کیبورد خود را انتخاب کنید. مقدار حجم مورد نیاز را بر حسب MB وارد کنید و گزینه Apply را کلیک کرده و در ادامه گزینه OK را انتخاب کنید.

این ممکن است به وضوح با عنوان “TPM Device,” “TPM Security” یاشبیه به این موارد باشد. در دستگاه های اینتل ، گاهی اوقات با عنوان های “PTT” یا “Intel Trusted Platform Technology” خواهد داشت. همچنین ممکن است به عنوان “AMD fTPM Switch” ظاهر شود.

تنظیمات بایوس لپ تاپ ایسوس برای نصب ویندوز 10

از اسمش که نوشته advanced نترسید چون طریقه نصب ویندوز 10 خیلی آسونه. اگه در یکی از مراحل از شما کد فعال‌سازی خواست، گزینه‌ی I don’t have a product key رو بزنین چون بعدا میتونین اکتیو ویندوز 10 رو انجام بدین. به‌روزرسانی بایوس لپ‌تاپ را می‌توان به‌عنوان یکی از آسان‌ترین و در عین حال پر ریسک‌ترین اقدامات موجود محسوب کرد که در صورت عدم دقت (دان… ابتدا رایانه شخصی خود را ریستارت کرده و سپس به محیط فریمور مراجعه نمایید (با فشردن پیوسته کلید Delete و یا دکمه پیش‌فرض در نظر گرفته شده). سومین نوع، TPM مجازی است که به صورت کامل درون نرم افزار اجرا می‌شود و امنیت بالایی ندارد.

سلام من برای نصب ویندوز خیلی مشکل داشتم خیلی سوال میپرسه کسی که بلد نباشه نمیتونه نصب کنه . اما یه ویندوز پیدا کردم که بدون هیچ سوالی خودش نصب میشه و خیلی زود تو یک ربع با تمام نرم افزاراش نصب میشه من ویندوز 10 نسخه عمومیشو نصب کردم شما هم میتونید امتحان کنید . در مراحل نصب ویندوز 10 امکان فرمت کردن درایو اصلی برا نصب ویندوز وجود داره و نیاز نیست قبل از نصب فرمت انجام بدید. سلام دوست عزیز از داخل خود ویندوز هم با فایل نصب ویندوز میشه ویندوز رو نصب کرد ولی پیشنهاد نمیشه چون برخی از فایل های ویندوز قبلی باقی میمونه و پاک کردنش هم یکم سخته. حالا برای اینکه این قابلیت فعال بشه سیستم رو ریستارت کنید به صفحه تنظیمات بایوس برید. حالت بوت شما احتمالا RAID یا SATA هست که باید به AHCI تغییر پیدا کنه.

نصب ویندوز 10 به همراه ویدیو آموزشی گام به گام

با استفاده از صفحه کلید خود ، به آن صفحه بروید و Enter را بزنید. سلام مرسی از آموزش خوب و دقیقتون خیلی گشتم تا آموزش نصب ویندوز 10 روی دستگاهایی با سی پی یو نسل 11 پیدا کنم اما هیچ جا با این دقت توضیح نداده بودن. امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و با استفاده از آن توانسته باشید به راحتی مراحلی که باید برای نصب ویندوز 10 از روی فلش را انجام دهید طی کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش نظرات اعلام کنید. اصولا بعد از ارتقا به ویندوز 10 دیگر نیازی به نصب مجددا کارت گرافیک و صدا نیست ما بهتر است درایورهای خود را بررسی نمایید. سلام دوست عزیز وای فای رو با کابل LAN به لپ تاپ وصل کنید تنظیمات دلخواهتون رو روم مودم بگذارید.

کلیدهای ورود به بایوس لپ تاپ ها و کامپیوترها

BIOS برنامه ای است که مسئولیت تعامل دستگاه های سخت افزاری رایانه را بر عهده دارد. مدلهای اصلی اصلی که لپ تاپ با آنها مقداردهی اولیه و بررسی اولیه تجهیزات را انجام می دهد ، در BIOS موجود است. روش کار بسیار ساده است ، شما باید قبل از بارگیری ویندوز ، دستور وارد شدن به BIOS را تنظیم کنید. در حین اجرای لپ تاپ ، کلید shift را پایین نگه دارید. پنجره ای روی صفحه شما ظاهر می شود که باید آیتم راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.

لپ تاپ ایسوس مدل N552vw

برای تغییر دادن تنظیمات بوت لپ تاپ، باید اول منوی بوت را پیدا کنید. دیسک ویندوز را داخل دستگاه گذاشته و یا فلش یا هارد اکسترنال را به آن وصل کنید. سپس سیستم را روشن یا ریست کنید و پس از نمایش اولین صفحه، دکمه F12 را فشار داده و وارد بخش تنظیمات شوید. حالا باید در منوی بوت ظاهر شده، یکی از گزینه های CD یا USB را بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. باز کردن منوی Charms و کلیک بر روی Settings.برای باز کردن نوار Charms موس خود را بر روی گوشه بالا و سمت راست صفحه برده ویا کلید های ترکیبی win+i را فشار دهید. رایانه را راه اندازی مجدد کرده و وارد BIOS می شویم.

بررسی نمایید dvd شما که منبع نصب ویندوز است در دستگاه قرار داشته وسالم باشد. سلام و احترام،هنگام نصب ویندوز برای این که اطلاعات قبلی که در ویندوز قرار داشتند از بین نرود باید دقیقا چه کار کنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی فرمایید. شما در مراحل نصب ویندوز می تونید درایوی که قبلا ویندوز روی اون نصب بوده رو فرمت کنید و مجددا از همون درایو بهره بگیرید.

آموزش بوت کردن لپ تاپ ایسوس

اغلب اوقات ، می توانید ترکیب کلید ورود BIOS را روی صفحه دستگاه خود مشاهده کنید. به احتمال زیاد ، سیستم به کلید F2 اشاره دارد – شما باید آن را فشار دهید و نگه دارید تا بوت ویندوز بوت شود. پس از روشن شدن دستگاه باید فورا دکمه ی F1 را فشار دهید . ابتدا در دستگاه های قدیمی کلید F2 مشکل را برطرف می کند . همچنین جهت ریکاوری کلید F10 و کلید F11 جهت بوت کردن سیستم از طریق فلش یا دیسک های نوری (دی وی دی رام و سی دی رام ) می توانید استفاده کنید. در این مرحله باید با ورود به بخش “Driver & Tools” سیستم عامل دستگاه را انتخاب کنید.

بله امکان دانلود نسخه مورد نظرتون از ماکروسافت وجود داره. بالا میاد که اصلا گزینه ها ی توی تصاویر توضیحات شما وجود نداره،با اینتر روی گزینه 7 هم هیچ تغییری ایجاد نمیشه ، اگه امکان داره کمکم کنید. سی دی رو هم در اوردم و تمیز کردم ولی هنوز هم تموم نشده.

3- پس از ورود به بایوس با توجه به تب های بالایی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. 1- DVD درايور لپ تاپ را در لپ تاپ قرار دهيد و برنامه را اجرا کنید. این امکان وجود دارد که از یک حافظه‌ی خارجی مثل یک CD، DVD یا فلش، برای بوت کردن کامپیوتر استفاده کرد.

این سیستم در ابتدا وضعیت سخت افزار لپ تاپ را بررسی می‌کند و از سالم بودن آن‌ها اطمینان کسب می‌کند. در صورت پایان مرحله نصب، ویندوز ری استارت خواهد شد. اگر مراحل نصب به اتمام رسیده و صفحه انتخاب درایو ظاهر شده، این صفحه را ببندید تا سیستم ریست شود.

سلام، با چه روش یا برنامه‌ای می‌تونم نسخه اینترپرایز ویندوز 10 را که مستقیماً از سایت مایکروسافت دانلود کردم را به طور دائمی کرک کنم؟ چون 90 روزه است. اصولا زمانی که پارتیشن بدی مشکلی داشته باشه چنین اروری موقع نصب یا آپدیت ویندز نمایش داده میشه. میتونید روی سخت افزار راست کلیک و اون رو آپدیت یا نصب کنید. همچنین میتونید عمل شناسایی بر بستر اینترنت هم انجام بدید.

بوت رو روی فلش قرار بدید بعد حتما مطمئن بشید سیستم فلشتون رو میخونه. چک کنید فلشتون هم بوتیبل باشه اگر نیست با برنامه های مخصوص این کار برای بوتیبل کردن فلش برای نصب ویندوز اقدام کنید. اول بوت سیستم رو انتخاب کنید و روی حالت cd قرار بدید (اگر از فلش استفاده میکنید فلش رو اول متصل کنید که داخل تنظیمات بوت نمایشش بده). میتونید فلش بوتیبل بسازید با نرم افزارهای مربوطی که برای این کار توسعه داده شدن و برای نصب ویندوز با فلش اقدام کنید. بعد از تعویض ویندوز کلیه برنامه هایی که روی کامپیوتر یا لپتاپ خود نصب کرده اید حذف خواهند شد و می بایست مجددا آنها را نصب نمایید.

کافیه فلش رو با نرم‌افزار RUFUS یا ابزار نصب ویندوز مایکروسافت Bootable کنین و ویندوز 10 دانلود شده رو روی اون بریزین. نصب با DVD هم خیلی آسونه و حتی نیازی نیست که Bootable کنین. برای اینکار لازم است قبل از نصب ویندوز ۱۰، Secure Boot را غیر فعال کنید و سپس اقدام به نصب ویندوز ۱۰ نمایید. بعد از اتمام نصب مجددا می‌توانید Secure Boot را فعال نمایید. شما باید به منوی BIOS خود بروید تا بتوانید به تنظیمات TPM خود دسترسی پیدا کنید و برای انجام این کار دو روش وجود دارد. ما در اینجا هر دو روش را پوشش خواهیم داد روش اول برای کامپیوتر های شخصی بسیار جدیدتر ، روش دوم برای سیستم های چند سال قدیمی تر است.

البته اگه نیازی به پسورد ندارین می‌تونین این فیلد رو خالی بذارین و Next رو بزنین. بعد از اینکه درایو مورد نظر رو انتخاب کردین، گزینه Next رو بزنین تا وارد مرحله بعد بشین. این مرحله ممکنه خسته کننده بشه براتون ولی اگه کلید مورد نظر رو پیدا کنین، با چند بار فشار دادن اون به راحتی وارد تنظیمات BIOS میشین. حال در صفحه شرایط و ضوابط به نمایش درآمده، ابتدا گزینه I accept the license terms را فعال کرده و سپس بر روی کلید Next کلیک کنید.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ Samsung

برای ذخیره ی نهایی این تنظیمات، بر روی منوی Save & Exit رفته و با انتخاب گزینه ی Save Changes and Exit، از محیط بایوس خارج شوید. حالا با فشردن مجدد کلید Esc در هنگام مشاهده ی لوگوی Asus، می توانید دیسک یا فلش مموری مورد نظر خود را به راحتی بوت نمایید. در صورت ایجاد هرگونه سوال در مراحل مختلف، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مرکز تنظیم بایوس لپ تاپ ایسوس، دریافت نمایید. تنظیمات بایوس، از لپ تاپی به لپ تاپ دیگر می تواند متفات باشد.

10- اگر هارد لپ تاپ شما پارتیشن بندی نشده است، گزینه ی New را برگزینید. ۶- گزینه Advanced options و سپس UEFI Firmware Settings را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی بایوس و وظایف آن می‌پردازیم همچنین آموزش و نحوه ریست کردن بایوس در کامپیوتر و لپ تاپ را آموزش می‌دهیم. اول اینکه پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن از غیر فعال سازی این گزینه جلوگیری کنید و در انتهای کار نهایتا آن را دوباره فعال کنید. نکته دیگر اینکه انجام این کار نیاز به ریست کردن BIOS دارد.

هر یک از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ریز و درشت موجود در لپ تاپ های قدیمی و جدید ایسوس به بهترین شکل ممکن در نمایندگی رسمی ایسوس برطرف خواهند شد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی دریافت نمایید. BIOS فرصت های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در سیستم عامل موجود نیست. در هر صورت ، تغییرات ایجاد شده در آن به طور قابل اعتماد محافظت می شود.

پس از روشن شدن دستگاه و دیدن لوگو ، باید دکمه ی F1 یا دکمه ی Esc را فشار دهید . نام و مدل دستگاه مورد نظر را وارد و بر روی علامت جستجو کلیک نمایید. ممکن است که کسی نتواند آن را دوباره درست کند و بسیار توجه کنید که تمام مراحل را دقیق انجام دهید . این آموزش هایی که خدمت شما ارائه شد ازانجمن های تخصصی سایت ایسوس جمع آوری و ترجمه شده و ۱۰۰% راستی آزمایی شده پس نگران نباشید .

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا