هنر و سینما

دیوید فینچر فیلم قاتل را پاییز امسال جلوی دوربین می‌برد


دیوید فینچر فیلم “قاتل” را کارگردانی خواهد کرد که در نوامبر (نوامبر تا دسامبر) در پاریس توسط مایکل فاسبندر کارگردانی می شود.

شش سال پس از “دختر گمشده” طول کشید تا دیوید فینچر فیلم جدیدی بسازد ، اما معلوم می شود که تماشاگران فیلم مجبور نیستند چند سال پس از “منک” منتظر بمانند. فینچر قصد دارد فیلمی جنایی با همین نام را در Netflix بر اساس کتاب کمیک “قاتل” الکسیس نولنت بسازد. فیلمبرداری این فیلم اواخر پاییز در پاریس انجام می شود. فینچر برای اکران فیلم The Killer ، که قبلا بازیگران دختر گمشده و منک و شکارچیان ذهن بودند ، به عکاس مورد علاقه خود ، اریک مسرشمیت روی آورد.

قاتل قتل مردی خونین را که از وجدان گناهکار و احساسات مردم رنج می برد روایت کرد. همسر دیوید فینچر ، Chain Chaffin تهیه کنندگی فیلم را بر عهده داشت و طبق گزارش هالیوود ریپورتر و ددلاین ، مایکل فاسبندر نیز موافقت کرد که این بازیگر را در نتفلیکس بازی کند و اندرو کوین واکر ، نویسنده هفت فیلم ، نویسنده فیلم خواهد بود. اتهام

فینچر با فیلم های روانشناسی مانند زودیاک مهارت های هفتگانه خود را در به تصویر کشیدن داستان های جنایی کشنده ثابت کرده است. فیلمساز برنده گلدن گلوب و بفتا در طول سالهای فعالیت خود تأثیر زیادی بر موجهای دنیای سینما و تلویزیون گذاشته است. علاوه بر فیلم قدیمی ، که طرح و کار روانی را تغییر داد ، پس از فیلم 2010 “شبکه های اجتماعی” ، ما شاهد موج فیلمهای جدید زندگی نامه ای به جای تمرکز بر استعاره ها بودیم. بخشی از زندگی مردم ، به دنبال انعکاس جنبه های دیگر تجارت ، سیاست. ، فناوری های جدید و موضوعات جدید مربوط به دنیای امروز از دیدگاه مردم مهم است. فینچر سپس در سال 2014 در “دختر گمشده” بازی کرد و به فیلمسازان دیگر گفت که داستان هایی را بر اساس خشونت پنهان علیه زنان و حتی تأثیر آن بر زنان تعریف کنند. تلویزیون و حتی سریال هایی مانند “دروغ های کوچک بزرگ”.

منبع: IndieWire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا