لوازم خانگی

بررسی جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB؛ طراحی ارگونومی با مکش بالا


پارس خزر برندی شناخته شده و محبوب در صنعت لوازم خانگی ایران است. این برند با کیفیت محصول قابل قبول با قیمت پایین نسبت به رقبای خارجی توانسته است جایگاه خوبی در بازار داخلی به ویژه در سال های اخیر کسب کند. در این ویدیو به بررسی و مشاهده جاروبرقی پارس خزر توربو مدل 2500WB می پردازیم. با ما بمان.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

وقتی جعبه جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB را باز می کنیم موارد زیر را مشاهده می کنیم که شامل موارد زیر می شود:

  • مجرای مجرای
  • لوله تلسکوپی
  • یک کیف اضافی با دو کیسه جارو، یک دفترچه راهنما، چند قالیچه سرامیکی، یک برس مبلمان، درز و شکاف و چند پرده.

قدرت این جاروبرقی 2500 وات بوده و با مصرف آن کم است. لوله این جاروبرقی 360 درجه می چرخد ​​و دارای روکش کنفی می باشد. بدنه از پلاستیک مات ضد خش ساخته شده است. در اطراف بدنه جاروبرقی سیستم صوتی وجود دارد. یک کلید صوتی روی دستگاه ظاهر می شود که برای روشن کردن آن و تنظیم قدرت دود استفاده می شود. همچنین یک علامت پر کردن جاروبرقی در زیر آن وجود دارد. چهار چرخ زیر جارو پلاستیکی و دارای چرخش 360 می باشد.

لوله جاروبرقی تلسکوپی دارای ارتفاع قابل تنظیم تا 96 سانتی متر می باشد. پاکت این جاروبرقی ضد حساسیت بوده و پس از پر شدن درب آن با گیره مقوایی بسته می شود. این جاروبرقی دارای دو فیلتر است: یک فیلتر HEPA و یک فیلتر دیگر در پشت کیسه جاروبرقی که قبل از ورود هوا به موتور آن را فیلتر می کند. سیم کلکتور یک جاروبرقی اتوماتیک بوده و شعاع 14 متری را پوشش می دهد.

برای بررسی بهتر جاروبرقی پارس خزر توربو مدل 2500WB شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا