هنر و سینما

۱۰ دوستی عجیب در دنیای ابرقهرمانی DC


در حالی که برخی از دوستی ها در جهان قهرمانان طبیعی و قابل درک هستند ، برخی دیگر بسیار متفاوت و بسیار متفاوت هستند.

در ابتدا ، ممکن است به نظر برسد که دنیای Dysi فقط بر روی عمل و اشتراک حماسی بین قهرمانان و دشمنان متمرکز شده است ، اما اینطور نیست. این جهان فضای زیادی برای روابط بین بازیکنان فراهم می کند ، از روابط خانوادگی گرفته تا روابط عاشقانه و دلسوزانه. برخی از روابط ، مانند دوستی بین بتمن و زن شگفت انگیز ، از عمیق ترین روابط در جهان هستند.

با این حال ، برخی از دوستی ها عادی هستند و به راحتی در دنیای Dysi قابل دسترسی هستند ، اما این برای همه صادق نیست. ممکن است به این دلیل باشد که افراد زمان زیادی برای ایجاد فضایی دوستانه ندارند یا اینکه شخصیت ها بسیار متفاوت هستند. ممکن است برخی از طرفداران هنوز آنها را به این کار تشویق کنند ، اما همه دوستی های دنیا به اندازه تماشاگران منطقی نیستند. در ادامه برخی از این روابط را معرفی می کنیم.

10. بتمن و جیمز گوردون

دنیای قهرمانان

این دوستی در کمیک ها بهتر جواب می دهد. در حالی که نمی توان گفت آنها دوستان واقعی هستند ، بتمن و کمیسر گوردون دوستان صمیمی هستند که در کار خود از یکدیگر حمایت می کنند.

گوردون به راحتی می توانست بتمن را تعقیب کرده و سعی کند او را اسیر کند ، اما در عوض به شوالیه تاریکی احترام گذاشت و اجازه داد هر کاری می خواهد انجام دهد. این احساس احترام متقابل است. متأسفانه دنیای پیشرفته دوسی جایی برای گوردون ندارد ، بنابراین هیچ دوستی یا توافقی بین او و بتمن در این نسخه وجود ندارد.

9. دیانا پرنس و باربارا آن مینروا

دنیای قهرمانان

باز هم می گویم که این دوستی در کمیک ها بهتر عمل می کند زیرا فضای بیشتری برای رشد و توسعه دارد. در این فیلم ، دیانا و باربارا پس از گذراندن مدتی با هم دوست می شوند. اگرچه آنها اطلاعات زیادی در مورد یکدیگر به اشتراک نگذاشتند.

این با توجه به زندگی شلوغ دیانا برای دیانا منطقی است. در نهایت ، به نظر می رسد باربارا آنچه دیانا به تصویر می کشد – یک زن زیبا و قدرتمند – را بیشتر از دیانا واقعی دوست دارد.

8. هارلی کوئین و کاساندرا کین

دنیای قهرمانان

هارلی و کاساندرا جوان بهترین لحظات خود را در Birds of Prey تجربه کردند. با این حال ، با توجه به اینکه کاساندرا مشکوک و بی اعتماد است و هارلی مانند اکثر مردم فکر نمی کند و رفتار نمی کند ، جای تعجب نیست که آنها توانستند با هم کار کنند.

ویدئوی دوستی بعدی ممکن است آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کند و نشان دهد که چگونه کاساندرا به هارلی اعتماد کرده است ، حتی اگر هارلی در ابتدا به دنبال هدف او بود.

7. هارلی کوئین و دینا لنس

دنیای قهرمانان

صحبت در مورد هارلی و دوستی عجیب او با دینا لنس یا قناری سیاه بی ارزش است. وقتی ملاقات می کنند ، به نظر نمی رسد که هارلی دینا را خیلی دوست داشته باشد ، مخصوصاً وقتی هارلی سعی می کند با او صحبت کند اما او مست است.

وقتی دینا هارلی مست را از دست رباینده نجات می دهد ، همه چیز تغییر می کند ، اما دینا و هارلی کمتر از هارلی و کاساندرا وقت می گذرانند. ریشه های دوستی آنها کاملاً روشن است ، اما در بهترین حالت ، فیلم باید فضای بیشتری را صرف می کرد تا پایه و اساس محکمی برای این دوستی فراهم کند.

6. بتمن و سوپرمن

دنیای قهرمانان

آنها بهترین دوستی را با کمیک ها و همچنین کارتون ها و سریال های تلویزیونی دارند. با این حال ، دنیای توسعه یافته دیسی دوستی آنها را به طرز عجیبی نشان می دهد. از طرف دیگر ، بتمن ، هرچند می داند که لکس لوتر غیرقابل اعتماد و حیله گر است ، اما به او اجازه می دهد به عنوان یک اسباب بازی مورد تمسخر قرار گیرد.

از طرف دیگر ، بتمن چنین تنفر را از زنان شگفت انگیز نشان نمی دهد ، حتی اگر با قدرت بیگانه باشد. وقتی سوپرمن زنده شد ، نه او و نه بتمن برای توضیح مشکلات و اتفاقاتی که بین آنها رخ داد ، وقت نگذاشتند. بتمن فقط خوشحال بود که سوپرمن بازگشته است و اینجا تمام شد.

5. Cyborg & The Flash

دنیای قهرمانان

سایبورگ بدلیل موقعیت محدود در لیگ عدالت (2017) بدشانس بود-حداقل تا زمانی که اسنایدر کات آمد و چند موقعیت اضافی به او داد. با این حال ، نسخه اصلی فیلم فقط سایبورگ و فلش را بدون وقت گذاشتن برای دوست شدن گذاشت.

ظاهراً سازندگان تصور می کردند که برای دوستی کافی است که این دو قهرمان شبیه هم باشند. این درست است که مبارزه جمعی قدرت بیشتری برای متحد کردن مردم دارد ، اما نمی توان نادیده گرفت که بری و ویکتور از نظر شخصیت یکسان نیستند.

4. شزام و فردی

دنیای قهرمانان

برخلاف روابط با دوستان دیگر در این لیست ، اما این یکی به خوبی برقرار شده است. فردی و بیلی زمانی که بیلی به خانواده پیوست و با هم دوست شدند ، برادر بودند. دوستی ها و دوستی های شخصی به خودی خود عجیب نیستند بلکه فقط در نظر دیگران است. در واقع شزم قهرمان بزرگی است که وقت خود را با کودکان می گذراند.

البته ، تماشاگران می دانند که فردی و بیلی هر دو جوان هستند و فردی به بیلی در کسب قدرت کمک می کند ، اما افرادی که بیلی را نمی شناسند نمی دانند. و به عنوان مثال ، دوستی بین بزرگسالان و نوجوانان می تواند مشکلاتی را ایجاد کند ، زیرا یکی از آنها می تواند خطرناک باشد.

3. شکارچیان و پرندگان باقی مانده

دنیای قهرمانان

شکارچی از بسیاری جهات شبیه بتمن است. با گذشته ای دردناک ، او از راه قهرمان شدن و شرور بودن عبور می کند ، یا حداقل دیگران او را چنین می بینند. اما تفاوت این است که شکارچیان دوست دارند اغلب به تنهایی عمل کنند ، مگر اینکه چاره ای نداشته باشند. تصور اینکه حتی اگر پرندگان شکاری شکست بخورند ، او مایل است در کنار آنها بماند ، چه برسد به دوستی عمیق با آنها.

2. بتمن و رابین

دنیای قهرمانان

بتمن و رابین در کمیک ها دوستی قوی دارند ، هر چند که همیشه با هم کنار نمی آمدند. با این حال ، دنیای قهرمان دوسی ترجیح می دهد رابین را بکشد تا اینکه با دیک گریسون کار کند و دوستی خود را با بروس نشان دهد. همچنین ، بتمن حتی نامی برای او نمی گذارد ، که با توجه به نزدیک بودن او به دیک منطقی نیست.

1. پرنسس دایانا و اتا کندی

دنیای قهرمانان

دوستی دیگری که اشتباه رفت ، دوستی بین اتا و پرنسس دایانا بود. با کمال تعجب ، پس از اولین معرفی ، سازندگان تصمیم گرفتند که دیگر اتا را در جنگ دیانا در سرزمین مردان قرار ندهند.

او به طور مختصر در پایان فیلم ظاهر شد ، جایی که استیو را با دیانا به یاد می آورد ، زمانی که او در جریان انتشار فیلم زن شگفت انگیز 1984 (2021) درگذشت.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا