هنر و سینما

فیلم‌برداری فیلم قاتلان ماه کامل اسکورسیزی آغاز شد


ضبط فیلم “قاتلان ماه گل” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و بازی لئوناردو دی کاپریو و روبرت دنیرو به طور رسمی در اوکلاهما آغاز شد.

Assassins of the Full Moon ششمین همکاری اسکورسیزی با دی کاپریو خواهد بود. کارگردان برنده اسکار و بازیگر برنده گلدن گلوب از سال 2000 در “مواد مخدر نیویورک” ، “هوانورد” و “رفته” ، و همچنین “جزیره شاتر” و “گرگ وال استریت” در سراسر 2010 محبوب بودند. قبلاً داشتم ؛ برای اولین بار در یک دهه گذشته ، دی کاپریو بار دیگر با درام قاتل غربی مقابل دوربین اسکورسیزی قرار می گیرد. از سوی دیگر ، همکاری روبرت دنیرو و اسکورسیزی در یک سال گذشته منجر به خلق فیلم های به یاد ماندنی مانند “گاو عصبانی” و “راننده تاکسی” شده است.

به گزارش ایندی وایر ، فیلمبرداری شاهکار جدید مارتین اسکورسیزی از ساعاتی پیش در اوکلاهما آغاز شد و اگرچه این روند تولید اپیدمی کرونا را مختل نمی کند ، بخش بزرگی از فیلمبرداری از قاتلان است. چند هفته. اسکورپیون در قسمتی از خود پیامی ارسال کرد که در آن آمده بود: “نمایندگی واقعی ملت اوسج بسیار مهم است و هدف ما این نیست که جان تاریخ آمریکا را به خطر بیندازیم که نباید فراموش شود.” “گفته می شود دی کاپریو و اسکورسیزی چندین بار با بومیان ملاقات کرده اند تا از نزدیک به رفتار سرخپوستان و مردم این شهر در مناطق مختلف جهان نگاه کنند.

از سال 2017 شایعاتی مبنی بر وجود فیلمی بر اساس “قاتلان ماه کامل” ساخته مارتین اسکورسیزی منتشر می شود ، اما تا اواخر سال 2019 ، این گزارش ها به طور رسمی تایید نشده است که آیا رودریگو پورتو فیلمبردار مشهور اسکورسیزی اعلام نکرده است که او برنامه ریزی کرده است یا خیر. برای ساخت فیلمی به نام The Assassins Make a Full Moon و چند ماه بعد ، اعلام شد که روبرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو به فیلم ملحق می شوند. از جمله بازیگران این فیلم می توان به جسی پلمونز ، تانتو کاردینال ، کالینز ویلیام و لوئیس کنسلمی اشاره کرد.

اریک روث ، نویسنده فیلم برای فارست گامپ محبوب ، داستان فیلم جدید اسکورسیزی را نوشت. داستان قاتلان در دهه 1920 رخ داد و حول یک سری قتل و قتل بومیان آمریکا می چرخد. در آن سالها نفت در سرزمینهای سرخپوستان یافت می شد و آنها ثروتمند شدند ، اما به زودی یک سری قتل اتفاق افتاد که بر شادی آنها تأثیر گذاشت. حل اسرار این قتل ها یکی از اولین موارد مهم در پلیس فدرال ایالات متحده بود و بنابراین توجه عموم مردم آمریکا را در آن سال ها جلب کرد.

قاتلان ماه کامل محصول مشترک Parmont Pictures و Apple TV به ارزش 200 میلیون دلار است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا