لوازم خانگی

بررسی مولتی کوکر بوش مدل FX06؛ قیمت عالی با قابلیت‌های گسترده


در بازار لوازم خانگی، لوازم خانگی با ارائه عملکردهای متعدد در یک دستگاه بسیار محبوب هستند. دلیل این محبوبیت صرفه جویی در هزینه و کمبود جا است. در این ویدیو یکی از این دستگاه های متعدد را مرور می کنیم. برای باز کردن قفل جعبه مولتی کوکر بوش FX06 با ما همراه باشید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

رابط مولتی پز بوش FX06 کاملا حساس بوده و دارای نمایشگری در مرکز بدنه است. عناصری مانند دما، منو، برنج و از پیش تعیین شده روی پنل نمایش داده می شوند. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و رنگ آن مشکی و نقره ای است که براق است. سوپاپ ها و خروجی بخار روی در تعبیه شده است که قابل باز شدن و شستشو می باشد.

دیگ بخار دارای توان 1200 وات و میزان تولید 5 لیتر و مناسب برای 10 نفر می باشد.لایه داخلی دیگ تفلون نچسب و زیر آن دارای طرح است که خطراتی را به همراه دارد. این دستگاه دارای دکمه خاموش و روشن پاور در کنار اتصال کابل می باشد.

شعار این محصول 50 کار روی یک دستگاه است اما برخی از مهارت های آن مانند پخت پیتزا نتیجه خوبی ندارد. اما مهارت های مختلفی مانند پخت برنج، سوپ، ماکارونی، سوپ، کیک، دسر، ماست و … در این دستگاه وجود دارد. امکان تنظیم زمان شروع پخت و یا تاخیر در آن با این دستگاه وجود دارد.

کیفیت پخت این دستگاه قابل قبول و استاندارد است و می تواند تا 12 ساعت غذای آماده شده را گرم نگه دارد.

برای بررسی بهتر مولتی کوکر بوش FX06 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا